Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bg

Ниско налягане водна система на 1.6 AKL ( АКЛ)


milefff

Recommended Posts

здравейте колеги!

1.6 СР ,101конски сили , прословутия АКЛ

 

Проблема е следния..

Всичко по колата е сменяно преди 5000км

т.е. основен ремонт и всичко както му е реда,гарнитуреи,водна помпа,ремъци ролки, антифриз, термо датчици ...

 

колата си работи нормално, достига работна температура не мърда оттам,

но няма никакво налягане в системата?

меки маркучи постоянно дори и при загрял автомобил, и ми се струва че даже не успява да отвори големия кръг, антифриза ми се губи съшо така и немога да разбера откъде?има няколко тройника към газовото които са възможно ли е чак толкова оттам

парното е на 6, сутрин загрява достатъчно бързо,няма проблеми с това

 

преди малко видях че има мокро под разширителния съд...

всики маркучи са горещи с изключение на този след термостата към големия радиатор, но самия радиатор го пипах топъл е отдолу и отгоре ,не много но не беше студен..?

каква може да е причината?

възможно ли е да е от капачката на разширителния съд?

колата има газово(инжекцион) , никаде по маркучите нема симптоми да е мокро или нещо такова поне не се вижда , хем сега е тъмно е се осветява и вижда най добре според мен...

при достатъчно загряла кола , да кажем гася я , отварям капачката и нищо не се случва ,грам налягане няма, като е студена същата работа ,

маркучите ги пипам с лекота също няма налягане...???

 

ще очаквам мнения..

благодаря предварително

 

преди малко пробвах , на място да я форсирам малко повече да може да загрее , включва си перките нормално и след около минута може би две спряха , но.. същата работа след това, при изгасянето на колата изчаках около 10 минути до нея, и ми направи впечатление това че се вдига нивото на антифриза във разширителния съд и през приливника на земята...

проблема ще се опитам да го отстраня утре , като за начало ще взема друга капачка , ако някой има друга идея нека я сподели , да оставя проблемите във старата година !

Весело посрещане на всички !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом не държи налягане и хвърля вода от разширителния съд....въпроса ти е риторичен не мислиш ли? Смени си капачката моля.Тъй като вътре има клапанче,което държи системата за охлаждане с налягане от 0.5 до 0.8 атмосфери.Това е за да не завира охлаждащия агент, когато е в контакт със силнонагретите части от двигатла като главата около горивната камера или цилиндровите втулки.

весело посрещане на новата година и на теб

надявам се този изчерпателен отговор да те удовлетворява :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мдам :)

това вече е друго , за съжаление ми донесоха днес капачка , но не беше оригинална (топран)и не се получава работата отново, така ще изчакам да стане 2-ри или 3-ти и ще мина покрай колегата фаворит за оригинална такава, надявам се да има налична при тях !

Весело посрещане и на теб..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мдам :)

това вече е друго , за съжаление ми донесоха днес капачка , но не беше оригинална (топран)и не се получава работата отново, така ще изчакам да стане 2-ри или 3-ти и ще мина покрай колегата фаворит за оригинална такава, надявам се да има налична при тях !

Весело посрещане и на теб..

 

Оригинална нямаме, но вероятно не капачката е виновна...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От написаното разбирам, че имаш газова уретба. Ако е така, провери дали не влиза газ в охладителната система.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

вчера , завъртях гуменото уплътнение от новата капачка на старата такава (оригиналната) , карах колата много малко около 10-ина км само , обаче като я паркирах пред вкъщи , си викам чакай да погледна какво става и маркучите бяха станали както трябва да бъдат , вече не са толкова меки , ще проверя след днешния ден как е и ще напиша дали се е оправило,но има някаква възможност да е от него , защото както споменах на старата капачка ми се разпадна гуменото уплънение , т.е. скъса се. !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

проблема е решен темата може да се заключва или трие !

От гуменото уплътнение на капачката на разширителния съд е било всичко!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ех, тези капачки. Аз веднъж преди да тръгна за морето си проверих всички течности и тръгнах, ама след 10 мин започнаха да излизат кълбета дим от предния капак и си изкарах акъла. Оказа се, че съм завил кпачката на антифриза на криво и когато колата загря.... изненада :)

 

А от прословутият АКЛ аз лично вече 2 години - нямам оплаквания.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.