Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Вибрации на волана при ускорение.


alexandr.velev

Recommended Posts

Здравейте на всички.

Понеже в продължение на 2 дни не успях да открия отговор за причина на проблема във форума (най-вероятно лошо търсих), реших да пусна този пост.

От няколко дни съм горд собственик на Skoda Fabia - 2003 г., но ме претесняват вибрации на волана при ускорение, като най силно се забелязва при 90 - 120 км/ч. Понякога тези вибрации исчезват и когато влизам в завои също исчезват. При пускане на газта вибрациите значително намялват , но не изчезват. Моля всички имали подобен проблем и всички разбиращи да ме насочат към причината. Благодаря предварително Ви на всички отзовали се.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вътрешни карета!Питай търговеца на форума дали ги има в наличност и сменяй! 110лв.двете!Вече преживяно!Утрепах се да търся от какво е скапаното тресене smile117 Усеша се на краката и предното табло при натискане на газта(набиране)особено при нанагорнище!Наистина над 90км/ч става отвратително!Дори и да ги свалиш,да видиш дали имат луфт,нищо няма да разбереш.При разглобяването на самото каре се виждат язвите.Явно каретата са калпаво място на Фабиите.Ако се сетиш нещо,питай.Поздрави!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вътрешни карета!Питай търговеца на форума дали ги има в наличност и сменяй! 110лв.двете!Вече преживяно!Утрепах се да търся от какво е скапаното тресене smile117 Усеша се на краката и предното табло при натискане на газта(набиране)особено при нанагорнище!Наистина над 90км/ч става отвратително!Дори и да ги свалиш,да видиш дали имат луфт,нищо няма да разбереш.При разглобяването на самото каре се виждат язвите.Явно каретата са калпаво място на Фабиите.Ако се сетиш нещо,питай.Поздрави!!!

Имах същия проблем!Оказа се вътрешно каре на дясната полуоска

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно на дясното вътр.каре бяха язвите.Външно състоянието на карето може да те подлъже,че всичко е ок.Няма грам луфт,стегнато ,грес в изобилие,но от там беше причината.Според двата сервиза(от единия та в другия) карето трябвало да се разпадне при сваляне,ако то е причината.Дрън-дрън!На моя глава купих две карета и им казах да ги сменят.И...фабията заспа на пътя smile126 Ако е гуми,ще го прави при всяка скорост и по инерция.Колега не си написал какъв модел е Фабията.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно на дясното вътр.каре бяха язвите.Външно състоянието на карето може да те подлъже,че всичко е ок.Няма грам луфт,стегнато ,грес в изобилие,но от там беше причината.Според двата сервиза(от единия та в другия) карето трябвало да се разпадне при сваляне,ако то е причината.Дрън-дрън!На моя глава купих две карета и им казах да ги сменят.И...фабията заспа на пътя smile126 Ако е гуми,ще го прави при всяка скорост и по инерция.Колега не си написал какъв модел е Фабията.

 

Skoda Fabia Combi 2003, 1.9 SDI

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вътрешни карета. Същият проблем. Карам с китайски по около 50 лева всяко от близо година, че оригинални от шкода ми искаха по 500 лева на каре.

Моите карета са на 25000км.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.