Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Въпрос за бензиновата помпа.


ogy76

Recommended Posts

Здравейте колеги , Весела Коледа!

Искам да споделя с вас какво ми се върти в главата. От приятел разбрах ,че имало начин да се спре бензиновата помпа след като колата премине на газ.Слагало се някакво реле с пет крачета и то изключвало помпата веднага след като клапана на газта сработи. Обръщам се към вас защото чух доста противоречиви мнения по въпроса-едни казват ,че така се удължава живота и защото не работи на празен ход и не прави налягане в системата , не се получават отлагания от бензина по тръбопроводите и т.н. Други казват , че така много по-бързо ще изгори , а било и нужно да работи постоянно за да циркулира бензина /помпата праща гориво до дюзите,те са затворени от емулатора-май-така се казваше , и горивото се връщало обратно в резервоара/.Колата ми е 1,3MPi пълен инжекцион с газ , но не е газов инжекцион - има една кутийка /емулатор ???/дето лъже компютъра.При достигане на 2000 оборота автоматично преминава на газ.

Интересува ме има ли някой дето е правил тази операция да даде мнение и какъв е ефекта от нея :-k

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И моята е същата - 1.3МПИ на газ без газов инжекцион.Има емулатор на дюзите и ламбда контрол.При мен превключва на газ при 1700 об.мин.Т.е. винаги пали първоначално на бензин и после прехвърля.Бензиновата помпа не се изключва.Така е най-добре,защото ако я изключиш за дълго време в нея се отлагат едни налепи от бензина,приличащи на лепило.Като засъхнат и залепват.И това я затруднява,започва да върти по-бавно,загрява и изгаря.А като работи постоянно - все едно си на бензин и се спускаш по наклон на скорост - инжекторите са изключени и горивото се връща в резервоара.Преминавайки през помпата,горивото я охлажда.Така че най-добре е да работи постоянно.Вероятността да изгори така е в пъти по-малка,отколкото ако не работи на газ.Сменяхме скоро една бензинова помпа,която е била изключена,поради това,че колата е палила и карана само на газ.Помпата беше блокирала,като я отворихме - залепнала и пълна с налепи.Така че моя съвет е този - не я изключвай!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И само не я оставяйте с малко бензин в резервора!

Преди години имах Астра 1.4 моно на газ и така смених 3 бензинови помпи за 5 години и 100к пробег smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.Така е най-добре,защото ако я изключиш за дълго време в нея се отлагат едни налепи от бензина,приличащи на лепило.Като засъхнат и залепват.И това я затруднява,започва да върти по-бавно,загрява и изгаря.А като работи постоянно - все едно си на бензин и се спускаш по наклон на скорост - инжекторите са изключени и горивото се връща в резервоара.Преминавайки през помпата,горивото я охлажда.Така че най-добре е да работи постоянно.Вероятността да изгори така е в пъти по-малка,отколкото ако не работи на газ.

Аз също винаги паля на бензин и като вдигне 2000 оборота прехвърля на газ , така че няма да е изключена за дълго време.

А ако запаля на бензин и след това като премина на газ се изключи помпата не е ли същото като че стои паркирана на паркинга . Нещо не ми е ясно??? По тази логика не трябва да си загасям колата за да върти помпата постоянно smile049

Нали паля на бензин минавам 500-1000 м. или 5мин. работи на ниски обороти намясто.През това време помпата работи и бензина циркулира вътре в системата , след това минавам на газ и помпата изключва все едно съм загасил колата а аз си продължавам на газ :-k

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да,в твоя случай може да си позволиш да я изключиш,след като си преминал на газ,но аз не виждам смисъл да го правиш.В моя случай е по-добре да си работи постоянно,защото аз запалвам на бензин и почти веднага превключвам на газ,дори да е студена още.Това го правя защото колата нощува в топъл гараж и освен това всеки работен ден минавам 3-4км. в една посока за 10 минути и ако покарам в началото на бензин за да позагрее,то се обезмисля това че имам газова уредба.При теб не знам как е,но може да пробваш да я изключиш след като преминеш на алтернативно гориво.Все пак една нова помпа е около 5 стотака smile049

А относно горивото - както каза колегата по-горе - не е хич добре ако работи да остава с малко гориво.Аз зареждам всеки месец бензин в такова количство,че в резервоара да има 10 литра.До края на месеца остават към 4-5 литра,ако само паля на бензин и прехвърлям.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бензиновата помпа не се изключва

Това , че не се изключва вече го чух и от други , но има ли някакво логично обяснение? :-k

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-логичното обяснение , което са ми давали газаджий е , че бензина охлажда дюзите и винаги има налягане ако случайно ти се наложи да минеш на бензин в движение ... другото , което ми се е случвало калпаво реле с нагорели контакти води до смущение на работата на цялата система ... лично за мен помпата е проектирана да работи определен период от време и дали ще върти или не тя ще си замине , а китайските ... там всичко е късмет smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.