Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bg

Спирачни дискове втора употреба - въпрос!


micyri

Recommended Posts

Понеже не съм доволен от ментетата в магазина,реших да сложа предни спирачни дискове втора употреба.Намерих това което търсих,но са ръждясали,та въпроса ми е трябва ли да им свалям ръждата или не им пречи да ги монтирам така.

Ръждата е повърхностна не е дълбока!

Благодаря!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 51
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • PRR

    5

  • donsun

    4

  • micyri

    11

  • joro-120L

    11

Най-много писали в темата

Слагай ги както са ръждясали.

Накладките ще ги изчистят. В началото може да чуваш леко стържене при спиране, но ще отмине.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Понеже не съм доволен от ментетата в магазина,реших да сложа предни спирачни дискове втора употреба.Намерих това което търсих,но са ръждясали,та въпроса ми е трябва ли да им свалям ръждата или не им пречи да ги монтирам така.

Ръждата е повърхностна не е дълбока!

Благодаря!

 

Направо немога да повярвам... все пак това е твоята спирачна система и с нея компромис не се прави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Понеже не съм доволен от ментетата в магазина,реших да сложа предни спирачни дискове втора употреба.Намерих това което търсих,но са ръждясали,та въпроса ми е трябва ли да им свалям ръждата или не им пречи да ги монтирам така.

Ръждата е повърхностна не е дълбока!

Благодаря!

 

Направо немога да повярвам... все пак това е твоята спирачна система и с нея компромис не се прави!

Прав си!

Но търговците в БГ не мислят така.

Намерих си оригинални немски дискове от една морга в Германия от един Голф 4.......това е за сега!

Нали не си помислил,че ще сложа някой напукани с ръбове дискове smile091

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нали не си помислил,че ще сложа някой напукани с ръбове дискове smile091

 

Може да не са напукани и с ръбове, но да са криви... Оттам да замине и някой лагер, но избора си е твой!

"Три пъти мери, един път режи!"

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Слагай ги както са ръждясали.

Накладките ще ги изчистят. В началото може да чуваш леко стържене при спиране, но ще отмине.

Това не го ли смяташ за отговор? Не го ли прочете? :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Слагай ги както са ръждясали.

Накладките ще ги изчистят. В началото може да чуваш леко стържене при спиране, но ще отмине.

Това не го ли смяташ за отговор? Не го ли прочете? :mrgreen:

Да ,да,но въпроса ми беше към donsun

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да не са напукани и с ръбове, но да са криви... Оттам да замине и някой лагер, но избора си е твой!

"Три пъти мери, един път режи!"

Къв лагер бе, нали при първото спиране ще ги усети, че са криви.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да не са напукани и с ръбове, но да са криви... Оттам да замине и някой лагер, но избора си е твой!

"Три пъти мери, един път режи!"

Къв лагер бе, нали при първото спиране ще ги усети, че са криви.

до joro-120L

Не знаех, че си говорим на "бе"! Моля за в бъдеще да спазваш добрия тон във форума.

до "miciry"

Каквито и дискове да слагаш ако имаш крива главина как ще разбереш че диска не е крив? Някои сервизи имат уред за замерване на спирачни дискове и главини, /в това число и нашия сервиз/, и ако всичко е ОК слагаш дисковете и си готов.

По темата - ако ръждата е малка, като на автомобил стоял дълго в автокъща за препродажба и е насъбрал ръжда, караш внимателно през първите 100 км, имам в предвид използването на педала да е плавно. След това би трябвало ръждата да е паднала.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

до joro-120L

Не знаех, че си говорим на "бе"! Моля за в бъдеще да спазваш добрия тон във форума....

Да, прав си! Но това говорене въобще не е в стила ми. /ако си разбрал в останалите ми мнения как се държа във форума/.

Писна ми да се дава акъл в темите, когато колегите питат за нещо съвсем друго, та затова.

 

Извинявам се! Весели празници! :smt017

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

до joro-120L

Не знаех, че си говорим на "бе"! Моля за в бъдеще да спазваш добрия тон във форума....

Да, прав си! Но това говорене въобще не е в стила ми. /ако си разбрал в останалите ми мнения как се държа във форума/.

Писна ми да се дава акъл в темите, когато колегите питат за нещо съвсем друго, та затова.

 

Извинявам се! Весели празници! :smt017

Весели празници на всички! smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моля темата да се заключи,че нещо положението е изнервено ,а все пак е Коледа!

Благодаря все пак на включилите се в темата.

Весели празници! smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цецо , докато си правех Фаворита целите макферсони барабар с дисковете се търкаляха из вода и кал цяла година (сети се на какво приличаха дисковете) , та след като го събрах покарах няколко месеца с едни стари карани накладки докато се изчисти ръждата и от тогава съм сменил два комплекта накладки и няма никакви грижи .

Весели празници!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...

 

Моя съвет - разкарай ръждата преди монтаж. Накладките ще я изтържат, но след това диска ще е на "кръгове". Много грозна гледка, да не говорим, че след това при смяна на накладки ще имаш не 500 а 1500км период на адаптиране.

 

Весели празници

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

....Много грозна гледка, да не говорим, че след това при смяна на накладки ще имаш не 500 а 1500км период на адаптиране....

:D

 

Пепи, аз дискове без ивици не съм виждал. На 120ката са оригиналните, никога не са били ръждясали и пак се забелязват ивици по тях.

 

Честита Коледа smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво толкова умувате и пишете хуморески без край, просто не разбирам... :-k щом не са монтирани още дисковете нищо не пречи да се позачистят от ръждата, но не с абразиви, че ще стане по-лошо, а с мека кърпа напоена с разтворител - няма да отнеме много време и ако не помогне, то със сигурност няма да навреди.

Весели празници и карайте разумно, не разчитайте прекалено на спирачките в тия поледици!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...

Пепи, аз дискове без ивици не съм виждал. На 120ката са оригиналните, никога не са били ръждясали и пак се забелязват ивици по тях.

 

Ами да ти покажа :)

 

Весели Празници smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво толкова умувате и пишете хуморески без край, просто не разбирам... :-k щом не са монтирани още дисковете нищо не пречи да се позачистят от ръждата, но не с абразиви, че ще стане по-лошо, а с мека кърпа напоена с разтворител - няма да отнеме много време и ако не помогне, то със сигурност няма да навреди.

Весели празници и карайте разумно, не разчитайте прекалено на спирачките в тия поледици!

Хумореските ги пишете вие. Кой е този разтворител, който чисти ръжда?

Исках да спестя излишна "гимнастика" на Цецо. Ако аз съм на неговото място, ги слагам директно!

Да, Цецо, качи ги на струг и ги направи огледало! Но не с нож, а с кече. Може и една ръка водна шкурка.

 

Весели празници smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има и предимство да си сложиш употребявани дискове ,има стотици примери в които уж хубави и реномирани марки се кривят и почват да бият след 3 4 хиляди километра ! така е защото никои неможе да предвиди как се е отгрял в пещите и кои китаец или залюхан шваб кво е правил дефектни винаги има а като е пробван и работил пак ще работи !бутни му ръждата с телената четка и слагай стига сте разтягали локуми

Дискове не се обработват на струг щото мъчно се центроват и резултата е неясен

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кой е този разтворител, който чисти ръжда?

+1! smile049

 

По темата - употребявани дискове - да, защо не? Замерваш ги да са в нормите, теглиш им една телена четка да лъснат, за твое успокоение, слагаш едни нови (меки) накладки и си свиркаш!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Наистина понякога е по-добре да се вземат дискове от моргата...въпреки ,че нямат гаранциЯ

По принцип веднъж изкривени дискове,струга и да е точен не се оправят.След известно време/което не е никак много/ пак се изкривявят!!!

Най често дисковете се изкрИвяват след затопляне-Затова и понякога и да са прави на струга при проверката,като се поставят на колата и се натисне спирачката и се стоплят се получава измятане и вибрация.Така не признават и гаранции в магазините.....казваш че са се изкривили,те те карат да ги донесеш за проверка,качват ги на струг----ами ето прави са.....има ти нещо на колата....АБЕ ТЪПОТИИ. Но не и при опитни майстори като мене-на мене такива филми не минават smile091 Който продава боклуци да си сърба попарата....в крайна сметка клиената е дал пари...и аз нямам вина/почистил сам главината от ръжа ,измерил съм за отклоняване и т.н./ и така....но това беше преди много време.Вече НИ знаят във Варна,че сме МАЙСТОРИ качествени и продавачите не ми се обясняват по този начин smile091

А относно спора с ръждата-КВО СПОРИТЕ КАТО МАЛКИ ДЕЦА КАТО НЕ СТЕ ВИЖДАЛИ КОЛКО Е РЪЖДАТА smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз това имах предвид - само да се свали ръждата преди монтажа. Ако дисковете са читави няма нужда да минават на струг. Друг е въпроса, че моите оригниални дискове се изкривиха доста бързичко, та не е много сигурно, че оригиналното е най-доброто smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.