Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

80 000 км с Руумстър 1.9ТДИ - впечатления /vol.3/


iavorski

Recommended Posts

Днес 20.12.2011 направих 80 000 км. Румстъра преди месец излезе от гаранция и почти веднага регистрирах два "проблема".

 

1. Термодвойката в врътката за топло/студено на парното явно се е прецакала - сега имам само 3 режима:

 

- крайно дясно - горещо

- от крайно дясно до средата / горе / - хладък въздух с практически еднаква температура

- от горе до долу вляво - студено

Невъзможно е да си пусна парното на режим леко топло и ги редувам през 4-5 минути - горещо/хладко

 

2. Стрелката на оборотомера взе да играе с 30-40 оборота нагоре надолу при всякакви обороти. Самия двигател работи стабилно на едни и същи обороти, включително и празен ход - по-скоро самата стрелка играе вследствие на някакъв електрически проблем.

 

Извън тези технически проблеми се зачупи едно от крачетата на което стъпва кората на багажника - все още си е на мястото и върши работа но трябва да се залепи.

 

Все още съм очарован от качествата на тази "бюджетна баничарка". Чехите са успели да направят семейна кола която предлага много място в компактни размери, мултифункционалност, удоволствие от шофирането и надеждност на разумна цена.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е ван .Баничарка е опел комбо и рено канго . :smt0344 , но иначе се радвам за теб аз съм на 6000 едва и се надявам да имам само тия проблеми на 80000

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 месеци по-късно...

Привет колеги,

 

аз също шофирам Румстър 1,9 ТДИ от 4 години и до сега съм навъртял 92 хил. км.

Да споделя че автомобила е като цяло доста добър и почти нямам ядове с него!

Крушки горят от време на време и двигателя е по-шумен при при висока скорост но общо взето никакви проблеми!

 

Но - днес се появи нещо което ме притесни - на път от Добрич за София на магистралата, към Витиня, мощността на двигателя намаля. Не драстично но осезателно, по баира не може да вдигне повече от 85км/ч (ненатоварен автомобил при пълна газ) а преди без проблем на същите места 140 и на горе ги правеше!!! На равното към 125 км/ч макс - абе направо друга кола.

Ще вземе да излезе вярна приказката че тези двигатели имат проблем с турбините които се появяват към 80-90 хиляди км.

Ние преди карахме служебни Октавии двойки и на всичките им заминаха турбини на под 100 хил. км!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.