Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bg

Румстер трудно пали


veskovesko

Recommended Posts

Здравейте имаме в работата 1 румстер 1,4тди 3 цилиндъра около 75 коня 2008г

проблема е че сутрин трудно пали и то доста едва от 2ро или 3то дълго завъртане ,

а през деня няма проблем ,като разход на извън градско е 4,5 - 5 л

градско м/у 9-10 кракът ми не е тежък не я юркам изобщо даже карам като пенсионер.

моля помогнете какъв може да е проблема

колата дойде при нас от провинцията и трябва да си я оправим.

благодаря ,

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трудно ще е на който и да е да даде мнение , но примерно свещи можа да са проблем или филтър ,,, но най сигурно е доктор с ПЦ и той да каже . една диагностика не е толкова много

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

горивния , а диагностиката , се обърни към някой колега от форума ,според мен ще е по-добре , повече неща ще ти каже и повече работа ще свърши , има хора работещи или имащи сервизи , собствени оборудвани гаражи . изчакай или поразпитай повечко

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да е от свещи,гумички на дюзите,датчик разпределителен вал,нафтичката може да се връща малко.....отиди в сервиз е съвета ми-да я погледнат на място

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1.9 tdi в София зорлем мога да направя над 7,5. Хем колата е служебна и нафтата е за без пари. Тия 10 на сто - сори ама Зафира 1,8 бензин 115 кончета ми правеше в софия 10,5.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колко хора я карате тая кола? Някой да не си точи нафтичка? Аз друго обяснение за високия разход нямам?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята в града харчи около 8, при това без да я жаля особено. Ако попадна на малък трафик или карам пенсионерски - около 6. Разход от 9-10 ми се струва супер висок за това двигателче. :-k

 

П.П.

Здравейте имаме в работата 1 румстер 1,4тди 3 цилиндъра около 75 коня 2008г

 

Или е 70, или 80 коня, трети вариант няма. ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отивай в Еуратек, да я закачат на компютър! Колата да не са я чипосвали преди? Да объркат настройките. Щото извън града си е добре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 месеци по-късно...

ОПРАВИ СЕ smile159 .

Свещи - ок, но съпротивлението между акумулатора и двигателя е цели 6 ома ](*,). Следва: нова маса между двигател и акумулатор. Старата остава между акуто и купето. Вече е 0 ома :smt004. Е, има някакво съпротивление между пипките на мултицета, но се взима предвид при мерене. Смяна масла +4 филтъра и вече пали отраз.

 

можете да затваряте темата

smile092

 

gogata: Темата не виждам смисъл да се затваря, може да е полезна на някой. Оправих ти мнението, понеже беше изключително трудно за четене - почти всяка дума на нов ред. Ще те помоля да избягваш този начин на писане и занапред. Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не вярвам съпритивлението да е било 6 ома,защото при това положение стартера въобще няма да завърти!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.