Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

WRC 2012.....


Цецо75

Recommended Posts

  • Отговори 102
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • Цецо75

    46

  • drift

    19

  • BlackPearl

    14

  • Krankenstein

    4

Най-много писали в темата

http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... kyHJ3odZn8

 

Между състезанията явно е решил да се позабавлява... направи за смях местния позьор Кен Блок (12 sec за 6 минути състезание) :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Блок спука гума някъде по средата на обиколките, затова е такава голяма разликата... но и да не беше, едва ли би изпреварил Льоб.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 седмици по-късно...

В момента тече може би най-атрактивното рали в календара на шампионата (поне за мен). Рали Финландия!

 

Държава в, която автомобилизма е със статут на национален спорт. Уникално рали. За нещастие достатъчно далеч.

 

Над 20 WRC автомобила и над 100 участника общо в година на криза.

За сравнение на последното Рали България 20-тина бяха общо участниците.... ](*,)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Уби ги. Смаза ги. На техен терен... за пореден път. :)

 

Подбра ги от четвъртък и до края не пусна никаква аванта.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сакън, недей го праща в оная скука наречена Формула 1. И без това нещо пуска фитили, че щял да се отказва от ралито и да ходи в другата скука Льо-Ман, направи си собствен отбор даже.... Дано не се случи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

След 35-тата секункда :)

 

А вие си гледайте Формулата, дето се въртят като улави 100 пъти по една и съща следа и в бокса освен да развият и завият няколко гайки, друго не могат да свършат :)

 

Ето я и самата катастрофа:

 

(особенно яко е на 30тата секунда :) )

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сакън, недей го праща в оная скука наречена Формула 1. .... Дано не се случи.
А вие си гледайте Формулата, дето се въртят като улави 100 пъти по една и съща следа и в бокса престояват по 10 секунди... скука.

Само не мога да разбера защо така храниш не само спорта, но и индиректно тези, които го гледаме. Хубаво, кефиш се на WRC, не се кефиш на Формулата, жив и здрав да си, гледай си каквото си искаш. Ама защо такъв хрантеж и негативизъм бълваш?! И аз не се кефя на снукъра, да кажем, безкрайно скучен и безинтересен ми е и не го гледам, ама не храня тия дето го гледат. За всеки влак си има пътници.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Майтапя се бе! smile027 Аз самия допреди 4-5 години не пропусках кръг от Ф1 по телевизора, ама откак я гледах веднъж на живо и ми стана ужасно скучна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

Льоб ги уби, смаза ги, размаза ги, отвя ги...

 

2 минути на втория в Германия... smile048

 

Взе и паура с 3 секунди, което е изродия, защото да настъпваш толкова в последния етап при спечелено състезания, показва тотален контрол върху състезанието...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

този (не)човек е сам на трасето smile126 smile126 smile126 smile126

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така е истинска машина е Льоб,но на мен силно впечатление ми направиха момчетата от Волксваген моторспорт Ожие и Микелсен.С Шкода Фабия с2000 завършиха 6 и 7-ми в ралито с много даване на газ и много постоянство,а самият Микелсен завърши 3-ти на Пауър стейджа и стана първият пилот който със С2000 кола печели точки от пауъра. s_flag

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Без да омаловажавам постигнатото от Шкодите, нещата си бяха логични. На паура Льоб направи 7 секунди на Микелсен, което за 4км състезателна отсечка при това на асфалт е смазващо.

Просто останалите WRC пилоти се представиха доста зле като цяло в Германия (особенно Солберг) и това даде шанс на двете S-ки с наистина перфектно каране да се качат толкова високо, включително и в паура. Но колата си е кола...

 

Освен всичко друго Микелсен и Ожие са доказани асфалтаджии (както и Льоб) и ако караха WRC коли, съм сигурен, че Льоб щеше да има доста по-сериозна конкуренция в Германия.

 

Остава ни само да се надяваме, че Льоб няма да се откаже и догодина ще го видим най-накрая в истинска битка с Ожие.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

както казах, този се състезава сам със себе си.

честита 9та титла smile126 smile126 smile126 smile126 smile126

 

http://i45.tinypic.com/108ixbt.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе явно не е от тая планета. 9 поредни години нон-стоп на върха.

 

Жалко, че не пожела да закръгли титлите до 10. :(

 

Все пак и догодина ще кара, но само за кеф... поне такава е версията засега.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Едва ли ще му остане време, покрай туристическите автомобили.

А защо не и състезанията за издържливост!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://fakti.bg/avto/49961-spirashta-da ... berg-video

 

Ама как влизат листата през въздухозаборника на тавана! :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Мноооого кофти.

 

http://www.dnevnik.bg/sport/2012/10/16/ ... hampionat/

 

Льоб спира активното каране, Форд се оттеглят....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На рали Сардиния - голямо мазало. А са още на 1/3 от ралито.

 

Льоб и Латвала аут.

 

А Ожие записа рекорд - с Фабия S2000 успя да вземе етап на WRC-тата. :) Е условията му помогнаха, ама явно има нещо в името Себастиен - Льоб, Ожие, Фетел....

 

Така, че Шкода Фабия S2000 е първата кола от S клас която победи WRC-тата в реални рали условия :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 седмици по-късно...

Последния кръг за годината завърши. Шампиона ги наби показно, както си му е реда.

 

Според казаното от него - това беше последния редовен старт на Себастиен Льоб / Даниел Елена в шампионата. 9 поредни титли. Без аналог в моторните спортове. smile152

 

Във Финландия сигурно ще обявят национален празник smile091

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На това му се вика достоен завършек на кариерата... освен ако не направи грешката да се върне след някоя година като Шуми. Радвам се, че на рали България 2010 успях дори да взема автограф от тази жива легенда. От всички Себастиановци, които Ред бул целенасочено селектираше по име за пилоти, той се оказа най-успешният им избор. Другият им шампион Фетел според мен е повече късметлия, отколкото стабилен карач.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.