Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

WRC 2012.....


Цецо75

Recommended Posts

  • Отговори 102
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • Цецо75

    46

  • drift

    19

  • BlackPearl

    14

  • Krankenstein

    4

Най-много писали в темата

Много е бърз Латвала.... само дето трудно завършва. Лошото е, че ако почне да завършва, вероятно няма да е толкова бърз. А за шампион си трябват и двете.

 

Засега малкия Себ показва много по сериозни заложби за наследник на шампионския стол. Не ми се мисли какъв кютек щеше да настане в Ситроен, ако беше останал.

 

Във всеки случай Ожие е на път да развенчае един мит дето битува в част от запалените по ралита фенове - че топ WRC пилотите са галеници и че всъщност не са толкова добри, а просто колите им ги правят такива. Факт - Ожие слезна от WRC-то, седна в S-ката (при това даже не е и Ситроен) и поне в първия ден е безпорен лидер в класа си. Да не говорим, че наби канчето и на голяма част от расовите бегачки... да не казвам почти всички :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко маТрИал:

 

Катастрофата на Латвала и обясненията му за случилото се!

http://www.youtube.com/watch?v=B7rGN2fZ23s

 

Малко видео от отсечка:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Битката в Монте Карло се насочва към второто място,Петер Солберг и Дани Сордо са се захапали яко и карат отсечка за отсечка.В началото на деня Ожие загуби 2 места в генералното класиране от Хирвонен и Новиков,но във третия етап за деня просто отново изби рибата.Етапът беше 21.66км,Ожие каза,че много му е харесала отсечката и давал газ на макс.В резултат на това той завършва на 8,4 секунди от Льоб,което е постижение като се има предвид разликата в колите.В същия този етап Ожие си връща петата позиция от Новиков и избива 7.5 секунди от преднината на Мико Хирвонен който е вече само 7,4 сек.Тази информация е взета от сайт за резултати,на другият такъв сайт времената са различни там излиза,че Мико губи само 2,4сек от Ожие и остава на 12,5сек пред него.При всяко едно положение уникално каране на Ожие и засега най добро класиране на С2000 в Световният шампионат. s_flag

 

 

Едит: Резулатите се поправиха - Ожие е на 12,5сек от Мико Хирвонен след 3-те отсечки за дена и общо 7 за ралито.Сега следва сервиз и в 15:50 сме отново на линия за 2-рата врътка по етапите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За съжаление,Ожие раздаваше много газ цял ден и на второто минаване на отсечката която беше най-силната за него днес,катастрофира на бърз участък,така приказката за Шкода С2000 в топ 6 приключи,но евала на Ожие раздаде се,искаше му се да завърши състезанието,но пълната газ си каза думата.Монте е най-великото рали точно заради тези негови условия.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сериозна катастрофа,сега в 00:00 часа по Евроспорт ще има репортаж от днешния де,ако още върви билярда,ще е след него.Вчера почна веднага след като приключи билярда в 00:30.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Видео от катастрофата на Ожие,на чист ралиджийски език на това му се вика ''flatout'',този човек е луд явно си искаше да навакса това което загуби на предишните етапи,газта е пълна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Делкур:

 

 

Фред Сауван Ево 10ка в пламъци

 

http://www.facebook.com/photo.php?v=2427668696688

 

Катастрофата на Ожие:

 

http://www.youtube.com/watch?v=JKt5ZiuU3QE

 

"Отсичането на завой може да доведе до по-бързото му преминаване. Понякога неточното пресичане може да доведе до катастрофа" - Основен закон на Richard Burns

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това си беше лудо... Слабее му Шкодата и поема много риск, за да може да подържа по-висока скорост, че после трудно наема....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Toй си каза на интервюто след края на първото минаване на тази отсечка,че тук е единствения му шанс да се бори с топ ВРЦ-тата,защото етапа е много бърз,а другите два са по-спънати и Супера не може да навакса заради по слабия си атмосферен мотор,но за сметка на това Суперите са хубави и всички видяхме в ръцете на лудак като Ожие какво се случва.Това е факт,не заради мотора(защото и едно Ево 9 - Н4 или Р4 има турбо и повечко сила),а най-вече заради стойката на пътя и спирането.

 

Виждали сме преди 10-тина години в Ерата на Кит-Каровете как Ксара Кит Кар в ръцете на Бугалски сгази ВРЦ-тата на асфалт в две поредни ралита Франция и Каталуния.Като се има предвид,че Кит-Кара е двулитров само на предно предаване с около 280к.с.Това Супера няма как да го постигне,но скоро идват новите Супери с 1600Т мотор,ще видим те как ще се движат спрямо старите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да,че той не обича да финишира иначе винаги е имал скорост и е мнооого луд.

 

Най-големият му момент:

 

 

И вътре:

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бате Льоб просто ги уби. Безапелационно и без никаква милост.

 

А това клипче направо удря в колената!

 

Катастрофата на Ожие отвътре!

 

http://www.youtube.com/watch?feature=yo ... mnfsZ4DFrA

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хванах най-после един репортаж от това Монте карло и гледах като втрещен омешани всякакви марки и класове ... някой ще ми отвори ли очите вече всички на куп ли ще карат или пак ще има разделено IRC и WRC :oops:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А това клипче направо удря в колената!

Катастрофата на Ожие отвътре!

http://www.youtube.com/watch?feature=yo ... mnfsZ4DFrA

Не знам какво точно се чува най - накрая, но някой май оцапва гащите smile004

Не, че е нещо странно при тая скорост, но все пак уж е добър екипажа, трябва малко по - така... да се владее.

То не се знае и кой от двамата е, ама айде аз го слагам на сметката на Ожие. Много се напъва и накрая...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Човече май беше затаил дъх и като видя,че колата спря да лети между дърветата и ската просто му олекна на човека.

 

Иначе за другия колега ИРЦ и ВРЦ са различни шампионати.Колите от WRC се карат само в световния шампионат,следващият клас е SWRC който е сформиран от супери и официялната му програма е по малка като стартове от тази на WRC(един вид не взимат точки за шампионата от всяко състезание)Следващият клас е PWRC, в него участват колите от група Н4(Митсубиши,Субару) и той е с ограничена програма и практиката е да е различна от тази на SWRC.И финалното е WRC Academy което е академия за млади пилоти с ограничена програма и награден фонд 500 000Eвро накрая на сезона,колите са само Форд Фиеста Р2(автомобила е само на предно предаване със 1600кубиков двигател).Във всяко едно състезание могат да участват хора с пари и желание и от другите класове (както са Volkswagen Motorsport),но ако искат да участват в някой от поддържащите шампионати трябва да участват с определена програма.

 

За информация миналогодишният шампион в SWRC е Юхо Ханинен със Шкода Фабия С2000 на РедБул.

 

В ИРЦ има сходни класове,но не могат да се карат WRC автомобили(дори и от стари поколения),а само разрешените и в Европейски шампионат С2000,там във всеки старт има и Production Cup(Субару и Митсубиши Н4 и Р4),и 2wdCup(Който е за автомобили с един двигателен мост).

 

Та това е най общо казано,сложно е но така са го измислили.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.