Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

WRC 2012.....


Цецо75

Recommended Posts

Подкараха Швеция. Голяма редене на картите падна за първия сътезателен ден... Тръгват в доста "странен" ред :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 102
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • Цецо75

    46

  • drift

    19

  • BlackPearl

    14

  • Krankenstein

    4

Най-много писали в темата

Не става ясно ще могат ли да се гледат все пак някъде репортажи...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Като лаик по темата ми направи впечатление

1. рали Швеция с предимно норвежки и финландски знамена.

2. сутиена издрънча на умрело, а Шкодака ме изкефи как стъпва.

 

Не ме бийте много.. smile001

 

Яко клипче :smt017

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Голям кеф е да караш на такъв сняг, стига да има после кой да ти избута колата :) Като гледам Льоб даже се е превъзбудил и попрекалил с кефа, та чак се е окопал лекинко :lol:

Довечера ще си пусна репортажа - красиво е!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Льоб наистина се окопа много яко. Ама то на него Швеция никога не му е била силна, печелил е само веднъж ако не се лъжа.

 

Все пак и този път успя да вземе доста точки. Компенсира карането с тактика.

 

Яри просто летеше. Финландец на сняг, няма какво да му се коментира smile126

 

Ама как двата форда уцелиха един и същи камък и спукаха гума, а? Определено голяма, част от карането си е програмирана предварително....

 

Русначето много стабилно каране бе! Не можеш го позна в първите 2 състезания....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

Португалия стана мазало.

 

Първо Льоб се претъкаля още в началото. После Яри и Пешо вместо да се възползват от тоя рядък подарък, последователно решиха, че пътя им е тесен.

 

Накрая Мико взе така дълго чаканата победа.... и от Фиа му я взеха обратно....

 

От цялата работа намазаха Отсберги и Новиков...и Пешо де, който едва ли е вярвал, че по супер Рали ще стане 3-ти (но си го заслужи с каране).

 

http://www.dnevnik.bg/sport/2012/04/02/ ... rtugaliia/

 

Абе русначето много стабилно представяне от началото на сезона. Незнам какво се е случило, ама няма нищо общо с предишната откачалка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

Ако нямате нищо против в темата да се пускат и клипове извън WRC, но свързани с рали спорта. Един от мен-

 

3:13-та минута е култова.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Минало. И Октавия и Фабия....

 

Скоро Шкода WRC няма да видим, VW си заплюха тоя шампионат.

 

Иначе в WRC стана голям калабалък - Сордо ще кара Форд, щото Яри си потроши кокалите на ски. Не му стига, че яко го погна каръка на трасето....

 

Спекулациите са, че Яри ще се преселва в VW и с Ожие догодина ще разтриват полото. А ако има заводски Форд, нищо чудно Сордо да си го кара постоянно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

Мина и рали Акрополис. Прах, камъни, коли летящи с 150км/ч напред с вратите...

 

Невероятен кеф е да се гледа на такава настилка на живо. В сравнение с това ралито на асфалт е като пернишка гонка :)

 

Големия пак смачка всички и пак в негов стил - безцеремонно. Минаваше толкова точно и прецизно покрай нас, никаква атракция, описва като с пергел завоя. Направо се чудиш как накрая има това време. Докато Пешо, Яри и особенно Танак минаваха като изроди. Пързаляне, сукане, подскоци - страшна атракция, колата сякаш не се подчинява на физиката. Ама и резултата.... слабо. Типично. Много жалко за Пешо, ама за пореден път доказа, че за шампион не стига само луда глава. Ожие и Шкодата - завършиха много добре, по всичко личи, че VW се готвят да влязат много сериозно догодина.

 

Атмосферата на това рали е велика. Българите обаче бяхме доста по - малко :( Криза ли е, що ли....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми далеч е още, асфалта не ме кефи особенно, ама ако мога - естествено, че ДА.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

може и да не е като чакъла ама и сливенския балкан не е за пропускане. Както го замислят да има спускане на Българка ще видим колко майстори ще има

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 седмици по-късно...

Нова Зеландия - петък. Красиво е... що е толкова далеч, мамка му!

 

http://www.wrc.com/video/browse-all/new ... riverid=-1

 

Латвала за пореден прегоря още в началото.

 

Льоб разсипа психически Грьохолм, Петер Солберг, Мико Хирвонен, на път е да го направи и с Латвала :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Утепа ги пак... като мачета в дерек ги преби. Голям е... най-голямия.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

този видимо има нещо в повече, което никой друг няма

просто феноменален smile126

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

този видимо има нещо в повече, което никой друг няма

просто феноменален smile126

 

+1 :smt017 Най-големия последните години. smile126 smile126 smile126

 

Има голямо сърце и "топки". Натиска там, където другите връщат газта, и те така...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За мен е най-големия форевър в моторните спортове. Незнам дали сте му следили кариерата, ама тоя е изънземен, Шумахер просто ряпа да яде...

 

От дете тренира гимнастика. Регионален шампион на Елзас доста пъти. Тоя си е карал колелото (другия му професионален спорт) и е правил кълбета по манежа в ранната си възраст, докато другите са тренирали в картинга. Завършва средно образование като електронен специалист и то бая трудничко май. Почва да работи по специалността си в електрическата компания. Реално не е карал състезателно докато не е взел шофьорска книжка :)

 

Чак 21 години май шефа му го запалил по авто-спорта, напуска работа и почва да кара кола професионално (някакви регионални шампионати). На 24 годишна възраст сяда за първи път в истински рали автомобил (Ситроен естествено - Саксо). това е 1998 прави няколко пробни участия и на следващата година т.е. 1999 размазва всички и става шампион в класа си във Франция :)

 

Тогава го забелязват от Ситроен - спорт и го пускат в Джуниър клас на Световния шампионат (пак със Саксо, но професионално подготвено). Това е 2001 и той не пропуска да се отбележи - печели 5 от 6-те евента и става безапелационен световен шампион в джуниър клас още с влизането си.

 

2002 Ситроен му дават истинска WRC кола (Ксара) и кара пробно няколко евента в кралския клас. Печели първия си евент в Германия (преди това печели кралския евент - Монте Карло, ама го наказват заради сменена гума.).

 

2003 е първия му цял сезон във WRC и се представя подобаващо. Губи титлата само с една точка от Петер Солберг (последния шампион преди да почне ерата Льоб). За негов лош късмет тогава в Ситроен топ пилоти са Колин Макрии и Карлос Саинц - две други легенди в рали-спорта. За тях той е бил досадния келеш, разбираемо ... и в началото са го притискали да кара подържащ пилот. Ситроен се усещат твърде късно да му отвържат синджира... и губи сезона... само с една точка от Солберг

 

Идва 2004.... и се почва. Печели 6 ралита в тоя сезон (което е изравняване на рекорд) и не остава никакъв шанс за Солберг.

 

От тогава - няма прошка. Мачка наред до днес - 8 години без прекъсване.

 

Единствения не скандинавец печелил рали Швеция :) Единствения не скандинавец печелил рали Финландия (меката на рали спорта). Два пъти при това :)

 

Въобще във Финландия е много мразен. Тези нации са известни с автомобилните си пилоти, там се учат от деца да сучат колата, вместо да ритат топка. И накрая идва един гимнастик-колоездач, качил се в кола на дърти години и ги бие като маче в дерек. Спомням си като спечели за първи път Финландия... само дето нямаше национален траур там... срам...

 

Винаги е карал Ситроен и винаги е карал с един и същ навигатор - Даниел Елена.

 

Пробва се във Ф1. На зимни тестове в Барселона с Ред Бул дава 8 време от 17 професионални пилота. Сядайки за първи път в болид :) Имаш планове да кара цял сезон в Торо Росо, за щаситие те се провалиха! ФИА не му даде лиценз да кара паралелно в два шампионата. Като контра няколко топ пилота от Ф1 се пробваха в рали спорта. Резултата е известен. В едно изказване Кими каза, че WRC е несравнимо по-страшно и трудно състезание от Ф1... Твърдеше, че му носи и повече удовлствие, че там се чуствал истински.... ама явно не е така, върна се в болида.

 

Напоследък като поодъртя Льоб почна да се отпуска и кара по-атрактивно, тази година в Гърция ни напълни душата... Явно почва да кара и за кефа... най-накрая.

 

Всъщност то при него даже и грешките понякога изглеждат забавно вярни (рали Уелс 2010):

 

 

(знамето е българско)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да добавя.(кратко, че не ми се пише)

 

Жени се за Severine Mеny .....като на сватбата си отива с "личния" автомобил и си го кара сам:

 

 

Карал е за 2 ралита (май)- Тойота Корола между другото!

Сменя Даниел Елена с жена си (навигатор) за рали Дю Вар и го печели:

http://www.rpmgo.com/tag/citroen/page/5

 

А това е статията която му приляга:

http://www.motorspor.com/haberler/sebas ... her-galaxy

 

Много може да се пише по темата, ама ме мързи!

 

Историята му е документирана в 5 части в youtube.

На който му се гледа.

Част 1: http://www.youtube.com/watch?v=InrPZ-TXZwY

(нататък да си ги набира)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.