Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

WRC 2012.....


Цецо75

Recommended Posts

Мико лъзга Ситроеня на сняг :)

 

 

и на асфалт:

 

http://forum.rally-club.bg/viewtopic.ph ... &start=120

 

Бате Льоб да не вземе да съжалява за напускането на адаша....

 

Отначало прогнозите за зрелищата в този сезон звучаха песимистично. Ама май се оказва, че Форд ще карат пак с поне 3 заводски коли, а ситроен с 3 заводски и 2 джуниъра. Отделно и Мини... Кютека в Монте Карло обещава да е зрелищен :)

 

П.С.

 

Модераторите имаха идея да отворят отделен раздел за моторни спортове. Идеята е прекрасна, тамън заплесите по ралита и писти да има къде да си чешем крастата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 102
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • Цецо75

    46

  • drift

    19

  • BlackPearl

    14

  • Krankenstein

    4

Най-много писали в темата

Таз година нещо сериозни размествания между IRC и WRC....

 

Нювил и Басо отиват да карат във WRC. Протон се мести във WRC. Монте Карло ще е кръг за WRC, вместо IRC...

 

Ако вземат да го върнат WRC -то по Евроспорт, ще направят много добре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Наздраве за новия сезон в Рали спорта утре е рали Янер кръг от Европейския,Чешкия и Австрийският шампионат.Едва след 10-тина дни е и началото на един доста интересен за мен сезон в ВРЦ и то не къде,а в класиката Монте Карло.А що се отнася до Евроспорт,има сериозен шанс да се намесят във ВРЦ,прекалено много станаха оплакванията от отразяването на шампионатът.Това е и една от причините БМВ да се дръпне от проекта за Мини,слабото отразяване на спорта в Германия,което за тях е приоритет.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След Ожие и Кенел хвана пътя...

 

http://www.dnevnik.bg/sport/2012/01/05/ ... vie_kenel/

 

Който се е опънал на Льоб, не е прокопсал... Мачка всичко.... и противници и съотборници... че и спортния си директор смачка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Идва Монте Карло,все повече мирише на гуми и бензин.

 

Себастиян Ожие тества най-добрата С2000 и от километри личи,че му е слабичка и си я кара,газта не се връща леко се пипа спирачката на ляв крак.

 

 

Програмата за IPhone - IRally,пък ни дава една друга информацийка която звучи страхотно:

 

IT'S EUROSPORT...

 

The deal has still to be formalised or signed, let alone announced, but iRally understands a 3-year deal has been agreed between the FIA and Eurosport whereby the television channel becomes both the producer of the WRC TV product, and the global promoter of the World Rally Championship.

 

The deal has been mooted since the first problems began to emerge about Vladimir Antonov's Convers Sports Initiatives, which controlled North One Sport. CSI went into administration in November.

 

Eurosport Events is responsible for the FIA World Touring Car Championship and the Intercontinental Rally Challenge. Its General Manager is Italian Marcello Lotti, who's a former rally co-driver. Under Lotti, the IRC Series provided a new way to promote rally and scored some notable firsts, including televising all but one of last year's Monte Carlo Stages.

 

Quite what Eurosport will be able to achieve this year with the 80th Rallye Monte Carlo due to get under way in a week's time is anyone's guess. The important thing is that a deal has been done, with an operator who has a track record of promotional success.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Наистина я кара на ламарина. Но това е добре. Според мен пилот който прави даунгрейд може да изстиска по-малката кола като лимонче :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

 

Ожие е попързалял и на сняг Шкодичката,вече едвам издържам,а остават цели 4дни до старта на сезона.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

smile092 Почна се!

 

Големия тресна на Малкия 1 минута за 30 километра. Явно разликата между WRC-то и С-ката е страшна.

 

P.S. Всъщност Шкодата има проблеми със спирачките. Не се почва добре за Ожие.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колко да му тресне,има си разлика в колите и то голяма.Ожие ще го сравняваме с другите от С2000 и слабите ВРЦ пилоти,с Льоб няма как да го сравняваме.Тоя фургон Минито ме кефи,Сордо беше недоволен от времето си.Каза,че неговият Gravel Crew му е казал,че има участък 4км. с лед и той го е чакал и е карал внимателно,а го е нямало и това го е забавил.Втората отсечка има сняг и леден участък на спускане.Колите са със сликове и резервни със шипове в багажника,на Форд са супер меки,на Ситроен меки.Латвала каза,че гумите им не са били подходящи за 1-вия етап,но на вторият очакват да са по-добре.

 

Едно интересно сравнение между тази година и миналата.

 

Резултатите от тази година на тази отсечка,отсечката aко е 1:1 с миналата година.Най-бърз е Себастиен Льоб с Ситроен ДС3 ВРЦ с време 24.04.0.

 

http://www.ewrc-results.com/results.php ... Carlo-2012

 

Резултатите от миналата година когато ралито беше кръг от ИРЦ,най-бърз е Стефан Саразен с Пежо 207 С2000,неговото време е 23.35.5

 

http://www.ewrc-results.com/results.php ... Carlo-2011

 

Явно условията са доста различни и си казват думата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Латвала тресна 50 секунди на Льоб. :)

 

Шампиона да не кара със сликове... (това обяснява преднината в 1я етап).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Льоб е със меки сликове и 2 със шипове сложени на Х,предна лява и задна дясна,Мико същото положение.Яри е със супер меки сликове и 2 с шипове сложени на Х и при него,на първия етап(чист асфалт),накрая супер меките са прегряли и колата е станала нестабилна,на 2рия е по-студено и тук супер меките са по добре.Петер Солберг е карал 2рия етап с 4 слика,не е сменял след 1-вия етап и при него са супер меки.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е Пешо ако верно е направил с 4 слика без шипове това време във втория, яко е изпушил под капака.

 

Иначе сравнението между миналата и сегашната година няма как да се направи. То се вижда в сегашното класиране - С-ките падат с по 1 минута на всеки 30 километра, просто са в паралелна вселена, WRC-тата са си WRC-та.

 

Ти информацията за гумите къде я хващаш? По радиото ли?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разбира се,сравнението е най вече на условията в Монте,затова е велико.

 

 

П.П. Ожие току що завършва с трето време 21.4 пред Льоб,изкарал е на Шкодака душицата.

 

П.П.2.Всичката информация я имам от радиото,има ли рали не го спирам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Уф аз на работата няма как да го слушам...

 

Ожие верно и скъса шортите на Фабията. Дано да продължава в същия дух и да издържи и той и колата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тая отсечка направи пастет.Буфие беше пръв при Суперите,колата е ударена и идва бавно,Ожие със Супера на прави показно наказване на батко си.От по-слабите пилоти с ВРЦ , поне 6-7 са летяли по гората,но финишират всички.

 

П.П.Финишира и втората Шкода на Волсваген,с уникално време,7ми в етапа,пилота е много млад.Пред него е другия супер на Пежо Арцено.И двамата Кевин Абринг и Арцено караха на ВРЦ БЪлгария в JWRC.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Айде и аз да се включа:

 

 

Резултатите:

http://www.best-of-rallylive.com/en/cla ... -position/

 

Както се вижда: Яри Мати направи 52сек. на Льоб на 2рата отсечка. ( Льоб без шипове)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Със шипове беше Льоб на предна лява и задна дясна.Но другите му две гуми не бяха подходящи за етапа.

 

http://2012.vysledky-rally.cz/vysledky/?rz=2&filtr=

 

http://www.ewrc-results.com/results.php ... Carlo-2012

 

Това са още два линка за резултати.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Претърколи се. Нищо му няма, но състезанието за него свърши!

 

http://www.autosport.com/news/report.php/id/97079

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.