Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

фелиция парно?


petkov23

Recommended Posts

Нямаш , защото системата на отопление при теб е Сименс , а при Фаворита е чешка разработка ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еднакво топли са, днес работи достатъчно дълго на място всички маркучи бяха топли, всичко е прегледано още по веднъж....

Добре :)

 

Повече не смея да ти давам акъл, щото не съм запознат в детайли с това парно, но някой в темата беше споменал за проблем с клапите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То аз вече като си гледам темата и имам чувството че съм човек без работа и виса тук да ви казвам че не е това което предлагате, утре последно зимам едно радиаторче което със сигурност работи да пробвам с него и се отказвам отивам за калорифер за автомобил от ка*фланд ](*,)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То и на мен да ми е студено в колата ще я чопля и ще питам , ама явно до сега никой не е се е сблъсквал с твоя проблем ... ако всичко е на ред в колата (гарнитура на глава , изпарител , капачка на разширителен съд и термостат) последното ми предположение е запушваяне във водната магистрала на всмуклателния колектор .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Що не си смениш термостата!? smile049

Щот е чисто нов!

П.П. Колеги каква цена вървят радиаторчетата за парното, решил съм да го купя и него ново и ако вече не става да се откажа. То не остана нищо за смянa.

П.П.2 Значи днеска кат пълних радиаторчето с вряла вода, само до самоте отвори става топло след средата си е направо студено и забелязах че събира много малко течност около 300мл.

Обиколих магазините в Пазарджик няма, като цена ме ориентираха 33лв, но след празниците евентуално може и да поръчат да доставят.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега, както си го свалил, що не го накиснеш в някакъв препарат за почистване на охладителни системи и след това да му направиш една хубава промивка/за съжаление не мога да ти препоръчам препарат, защото не ми се е налагало да ползвам/

 

Нищо не губиш, даже може да си спестиш търсенето и купуването на нов радиатор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

казаха ми да го кисна с оцет и го пълних няколко пъти за по 20 минути и не излезна нищо, а самото радиаторче е направено така че водата си циркулира дори да е запушено, за това и маркучите са топли. Намерих си и ново радиаторче само че новото няма дунапрен по краищата както беше старото.Утре ще го сложа и дано се похваля.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вече имам парно най-накрая на 2 прави африка smile126

:smt017 =D>

 

Сега остана да си оправиш разхода на газ и си изпълнил плана на 100%

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вече имам парно най-накрая на 2 прави африка smile126

:smt017 =D>

 

Сега остана да си оправиш разхода на газ и си изпълнил плана на 100%

Ми той стана лесен щот си намерих от един познат взима от някъде чисто нов изпарител по ефтино отколкото мембраните да си купя и предполагам до събота ще ми го донесе и само някой газаджия да я регулира и да погледне понеже не виждам клапан който да спира бензина докато е на газ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...
  • 1 година по-късно...

Колеги имам проблем на самото табло степените на парното не ми работят правилно както и да въртя копчето духа някъде около радиото и пепелника свалих черната пластмаса около врътките за парното и на тази за положенията къде да духа се вижда едно жило от долната страна като въртя копчето на 2 от положенията жилото се движи на другите 2 не мърда.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оправих се през жабката може да се бръкне, оказа се че пластмасата на жилото се е счупила и се наложи да откача жилото и да си наглася степента както ми харесва. Дали може да се смени това жило, не намерих начин да го сваля.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако става дума за това напречното дето е долно на средното копче и ходи под жабката - може и се сменя сравнително лесно , инак на Коцето на пикапа мисля същото имаше една прегъвка точно преди механизма под жабката и го оправихме като залепихме едно парче прозрачен шлаух на по 2 см. от прегъвката и сега си работи .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.