Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

фелиция парно?


petkov23

Recommended Posts

Колеги имам проблем с парното на фелиция 1.3 мпи. Колата си загрява всичко е наред термостата е чисто нов, радиаторчето за парното си работи правилно отваря си клапите всичко е точно УЖ. Но като пусна парното духа топло 10 секунди и спира топлото.

Да спомена че колата има АГУ не е ГИ. smile012

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявам се че не съм намерил темата и все пак няма отговор който да ми помага.

Доколкото разбрах може да бъде водна помпа(проверена и работи перфектно),термостат(чисто нов който смених поради тази причина имаше много лека промяна с това че като пусна парното има една силна струя топъл въздух и след което пак спира) Нямам разлика в това при какви обороти е колата както на 600 така и на 4000 все духа студ, отностно радиаторчето ми гледа го майстор каза че всичко му работи както трябва да си е клапите си отваряли и затваряли. Забелязах някой колега беше писал дали колата има газ в другата тема, моята има и не е както трябва, но точно в момента съм безпаричен да я карам на газаджия знам само че течноста по маркучите си циркулира и няма течове. Незнам дали е от значение и на бензин и на газ да я карам все си е така парното.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извадка от оная тема. Може да ти е затлачено радиаторчето. 2 варианта - 1. Сваляш, промиваш, слагаш и умираш от жега; 2. Сваляш, купуваш ново, слагаш и пак умираш от жега. Свалянето не е сложно. Тъй като самото радиаторче се намира от страната на акумулатора, а при изваждането му опира в стойката на акумулатора процедурата е следната - отвиваш 2те гайки, които държат цялата пластмасова коруба ("парното") към купето, изтегляш корубата напред, но внимателно за да не откачиш жилата отвътре, преди това разкачаш жилата намиращи се от шофьорската страна, след като изтеглиш "парното" напред законтряш в стойката на акумулатора една по-дълга тръба и го повдигаш нагоре, изтегляш радиаторчето (то се държи на една рапидка само), вкарваш новото и наместваш обратно. Навръзваш жилата, допълваш с антифриз и се возиш по къс ръкав.

Дано съм бил полезен.

 

П.С.- При извадено радиаторче може (ако има кой да ти помага) да бръкнеш в дупката и да извадиш боклуците и листата отвътре. Има ефект.

 

П.П.С.- След мигновеното ЛС остава или помпата да не е в ред, което мноооого ме съмнява, щото щеше да ти прегрява колата или запушването да е някъде другаде по системата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи при смяната на термостата имах проблем и се наложи да закарам колата на майстор за да не рискувам повече. Там правиха тестове на всичко радиаторчето е сваляно и прочиствано пробваха и водната помпа турсиха и други запушвания ама нищо и човека там ми каза 2 неща или парното си духа така заради газта което не е логично и другия ми вариант е да питам някой по запознат с шкодите.

П.С. Колата няма проблем с загряване, всъщност ме учуди загрява доста бързо като я запалиш и си поддържа около 90 градуса.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е да го *** у майстора. Колата загрява бързо, а вътре ти духа студено и няма запушване. Добре де, майстора може да си е свестен, ама ти що не провериш следното. Пипни изпарителя. Ако е горещ а съседните маркучи водещи към парното са студени, случая е ясен. Ако пък всички маркучи са ти горещи а вътре ти е студено след като съм се консултирал със специалист преди време вариантите са 2 - 1. Запушено радиаторче: ти го промиваш, ама може само 2 от 4те тръби да са чисти, а това означава по-трудно затопляне на постъпващия въздух и ти е студено. 2. Разкачени клапи. Мноо гадна работа. Погледни в литература (не знам дали си наясно с таз пластмаса. Ако си наясно - все едно не съм го писал). Клапите са 2 - едната отваря топлото, докато едновременно с това другата затваря студеното. И обратното естествено. Ако студената клапа е постоянно отворена, повярвай няма да се сгрееш. Но процедурата с разкачането на жилата изпод таблото си е малко Мишън импосъбъл. Или поне иска здрави нерви и бая разглобяване.

Нямам представа дали и колко си наясно с парното, за това пиша. Ако всички тез процедури си ги минал...не знам какво да кажа

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи тез неща с клапите от това което ми каза човека дет я карах при него си работят той ги е разглобвал или там квото се правят не ги разбирам, Пък и то ако е от тях би трябвало постоянно да е студено а то започва с топъл въздух и след 10 секунди започва да е по слаб и студен, спирам го след 1,2 мин го пускам пак и пак същото 10 сек мн топло и пак студ.

Ако има някой от Пазарджик с такава фела да пробвам с неговото радиаторче кфо ще е положението и ако е тва да купувам ново.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пловдивчани хвалят един сервиз за нашите автомобили. Що не пробваш при тях. Или Митко - patologa да се изкаже по темата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По-добре първо тук ще изчакам да се изкажат всички компетентни, че много голяма криза ме тресе и празници идват, а и без парно в колата се не стои :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не че съм кой знае колко компетентен, но да сменя за малко Мишо smile159

 

След като ти загрее двигателя и премине топлата вълна в купето т.е парното започне да духа хладно, пипни входящия и изходящия маркуч на парното.

Ако единия е топъл, а другия по- малко топъл, значи ти е запушен радиатора на парното.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябва да се види. Така само гадаем. Може да няма достатъчно антифриз. smile049

Зависи как е вързана газовата... smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи маркучът който излиза от радиаторчето влиза в изпарителя и от там към термостата, изпарителя е сложен точно до тампона който държи скоростите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Един жокер - последователността на потока вода е - от термостата , с U -образен маркуч в смукателния колектор , радиатор на парно , водна помпа (защото от термостата ИЗЛИЗА топлата вода) ... правилното връзване на изпарителя е просто махане на U-образния маркуч и заменянето му с два , които отиват в изпарителя ... тоз от термостата се връзва на горния щуцер , а тоз към всмукателния колектор на долния щуцер на изпарителя и парното въобще не се пипа !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи маркучът който излиза от радиаторчето влиза в изпарителя и от там към термостата, изпарителя е сложен точно до тампона който държи скоростите.

Добре е, само че в обратния ред- термостат, изпарител, радиатор на парното.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

грешката е че са взели вода за изпаритела от парното

и освен това тройника не е рестриктивен към езпаритела-и то от там върти водата щото е по-лесно

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи маркучът който излиза от радиаторчето влиза в изпарителя и от там към термостата, изпарителя е сложен точно до тампона който държи скоростите.

Добре е, само че в обратния ред- термостат, изпарител, радиатор на парното.

Дам обърках последователността. От термостата към изпарителя и от там парното.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой нещо е объркал сериозно , щом нямаш парно ... аз знам поне две Фелиций с изпарител вързан по последователността , която ти написах в предишния пост и си имат доста сериозно парно.

Както отбеляза и Бат Сами газаджийските тройници редуцират доста потока - отвън ги гледаш 18 мм. вътре отвора най-много 8 - 10 мм. ... на моите и двата отпадъка съм сглобил медни тройници от парна инсталация .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Къде ги слагат тези тройници, аз не знам, и защо? Сигурно по този начин изпарителя се вързва успоредно на парното. За мен, това не е най-удачния вариант.

Ако изпарителя е вързан последователно на маркуча за парното, проблема е никакъв.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е удачно , ама най-често така правят и най-често Опел и Голф се оказват с нарязани маркучи на парното smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гена,

Значи маркучът който излиза от радиаторчето влиза в изпарителя и от там към термостата, изпарителя е сложен точно до тампона който държи скоростите.

Изпарителя е вързан правилно и без тройници. Проблема с парното не е от него.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Забравих да спомена че много ми гори на газ, и проблема с парното още не е решен сериозно обмислям варианта да махна газта.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Газта може да ти прави проблем единствено ако водната мембрана на изпарителя е напукана и вкарва газ в охладителната система , но ако нямаш парно и при каране само на бензин търси проблема другаде - запушено радиаторче , не затварящ термостат , изпускаща капачка и друго сега не мога сетя .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Забравих да спомена че много ми гори на газ, и проблема с парното още не е решен сериозно обмислям варианта да махна газта.

Колега, посъветвах те нещо елементарно да направиш. Какво установи? :-k

Като искаш, махай газта. Лошо няма. И това, заради големия разход или заради парното.

Мембрани откога не си сменял/пробег/

След като ти загрее двигателя и премине топлата вълна в купето т.е парното започне да духа хладно, пипни входящия и изходящия маркуч на парното.

Ако единия е топъл, а другия по- малко топъл, значи ти е запушен радиатора на парното.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Забравих да спомена че много ми гори на газ, и проблема с парното още не е решен сериозно обмислям варианта да махна газта.

Колега, посъветвах те нещо елементарно да направиш. Какво установи? :-k

Като искаш, махай газта. Лошо няма. И това, заради големия разход или заради парното.

Мембрани откога не си сменял/пробег/

След като ти загрее двигателя и премине топлата вълна в купето т.е парното започне да духа хладно, пипни входящия и изходящия маркуч на парното.

Ако единия е топъл, а другия по- малко топъл, значи ти е запушен радиатора на парното.

Еднакво топли са, днес работи достатъчно дълго на място всички маркучи бяха топли, всичко е прегледано още по веднъж и понеже видях колега с фаворит който скоро е сменял радиаторчето и исках да видя как му е вързана и газта, та на самото радиаторче имаше едно метално лостче служещо за кранче, а аз нямам такова.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.