Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Сега пък , спря да работи вентилатора на парното???


snaiperisto

Recommended Posts

Направо изпаднах в шок и ужас , паля си безгрижно , карам си и даже съм си пуснал парното на 1ва степен...абе карам...карам...ама в един момент , усещам че дълго време карам , а още ми е студено.

 

Та , работеше си чудесно , през 4те дена , откакто я имам колата...до снощи вероятно , макар че го разбрах днес . Снощи валеше дъжд , имаше локви , минах бързо през 2-3 такива и колата ми загасна един път , може ли нещо в двигателния отсек да се е намокрило и за това да не работи?

 

Не намерих с търсачката нищо по въпроса.

 

Проверих бушоните , които са между вратата и таблото , за други такива ...не знам дали има някъде?

 

Дайте съвети някакви , че направо се чувствам като на Аляска...а и е неделя???

 

пп Да уточня - не работят всички степени.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на всички колеги , отзовали се своевременно и изказали мнение по моя въпрос.

 

Проблема е отстранен , темата е излишна , моля не пишете повече в нея.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нали ти е ясно ,че ти може да си първи с такъв проблем? Като си го решил, поне кажи какъв е бил проблема. Може никой да не ти е отговорил ,но ти може да си полезен на някого. Това се отнася и за другата ти тема.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,колеги аз мога да споделя моя опит с вентилаторите(то си е цяла сага), но ще дам накратко.С Румстъра съм нямал проблеми, а с Реното.Случая е аналогичен-новозакупена кола на старо, на която след второто пускане на вентилатора здаде багажа.След дълго лутане и съмнения за изгорели електронни блокове се оказа че защитата на вентилатора(вътре в корпуса) е изгоряла, вследствие на влага от дългия престой на колата на открито и най вече на нейното неизползване. Поправката се състои в следното: Нейното премахване и свързване на проводниците, но опасното е че е възможно да се възпламени ако не сработи предпазителя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нали ти е ясно ,че ти може да си първи с такъв проблем? Като си го решил, поне кажи какъв е бил проблема. Може никой да не ти е отговорил ,но ти може да си полезен на някого. Това се отнася и за другата ти тема.

 

 

Ясно ми е , че далеч не съм първия с такъв проблем , също ми е ясно , че първия познат бакшиш с Фабия на който звъннах , направо ми "ремонтира колата по телефона"...а и спомена , че "това дърво , са го яли повечето бакшиши с Фабий".

 

А пък ако се окажеш прав , за че съм първия с проблемите , описани в двете ми теми , то след месец , ще съм "капацитета" на форума , в техническо отношение.

 

Та така...това е първия от мнооогото форуми , в който за четири дена , не съм научил нищо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Та така...това е първия от мнооогото форуми , в който за четири дена , не съм научил нищо.

Интересен манталитет имаш...грубо би било да казвам "таксиджийски" и да слагам под общ знаменател толкова много хора и за това няма да го правя. Никой тук с нищо не ти е длъжен, а от повечето ти постове се разбира, че не си на това мнение. Е, сори, ама не си прав и форумът не се върти около теб и една Фабия в период на полуразпад! Пък и като не ти харесва форума и не си научил нищо за 4 дни (о Боже, цели четири дни!!!) - довиждане! Нито си първия, нито ще си последния мрънкалник тук. smile175

 

А и да не забравяме, че едно просто търсене с търсачката би ти отговорило на въпроса, ако проблема ти е бил изгорели защити на вентилатора. Не веднъж е коментирано. Но не, по-лесно е да се мрънка, разбира се! Айде със здраве и...довиждане.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Та така...това е първия от мнооогото форуми , в който за четири дена , не съм научил нищо.

Интересен манталитет имаш...грубо би било да казвам "таксиджийски" и да слагам под общ знаменател толкова много хора и за това няма да го правя. Никой тук с нищо не ти е длъжен, а от повечето ти постове се разбира, че не си на това мнение. Е, сори, ама не си прав и форумът не се върти около теб и една Фабия в период на полуразпад! Пък и като не ти харесва форума и не си научил нищо за 4 дни (о Боже, цели четири дни!!!) - довиждане! Нито си първия, нито ще си последния мрънкалник тук. smile175

 

А и да не забравяме, че едно просто търсене с търсачката би ти отговорило на въпроса, ако проблема ти е бил изгорели защити на вентилатора. Не веднъж е коментирано. Но не, по-лесно е да се мрънка, разбира се! Айде със здраве и...довиждане.

 

 

Опа , тука стана недоразумение...имах впредвид , че след 4 дена четете и ровене с търсачката , нищо не научих...е почти нищо де.

 

За манталитета...да , малко съм странен , ама защо пък реши , че Шкодата ми е в период на "полуразпад" , не мисля че съм дал повод , за такива констатации?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

E..., та какъв беше проблема с твоето парно? Проблема от предния собственик ли беше или просто му дошло времето? Тук нямаме също така много коли на метан. Та за пружините едва ли много хора знаят, а може и да не са ти видели поста. И те имат работа хората. Ти не си научил нищо ама и ние нищо не сме научили от теб. Тук помагаш ако можеш и не изискваш помощ и не очакваш благодаря. Не че хората не благодарят като им се помогне. :smt030

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нали ти е ясно ,че ти може да си първи с такъв проблем? Като си го решил, поне кажи какъв е бил проблема. Може никой да не ти е отговорил ,но ти може да си полезен на някого. Това се отнася и за другата ти тема.

 

 

Ясно ми е , че далеч не съм първия с такъв проблем , също ми е ясно , че първия познат бакшиш с Фабия на който звъннах , направо ми "ремонтира колата по телефона"...а и спомена , че "това дърво , са го яли повечето бакшиши с Фабий".

 

А пък ако се окажеш прав , за че съм първия с проблемите , описани в двете ми теми , то след месец , ще съм "капацитета" на форума , в техническо отношение.

 

Та така...това е първия от мнооогото форуми , в който за четири дена , не съм научил нищо.

 

Това дърво го ядете, защото мотора на парното се замърсява понеже филтъра на купето е след него, той е на втулка започва да скърца и да тормози реостата, но пък никой не обръща внимание и му изгаря съпротивлението. оставаш само с 4 четвърта степен. решенията на проблема са няколко от 10лв до 200лв в зависимост от това колко си в час и в кой сервиз отидеш. поздрави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Опа , тука стана недоразумение...

 

Ако наистина е така - съжалявам, че те "наразях".

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вярно е че форума е слабо посещаван.

Щот един читав сервиз в софия не може да се намери препоръчан тук ;-)

Ама и ти не помагаш особено.

То като всеки си пише проблема, а никой не споделя решението после как да стане полезен този форум.

Лично аз сефте чувам за този проблем, но и при мен има леко свистене като пусна вентилатора на първа - явно тр. да видя как се почиства моторчето.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Такаа...сега ще ви разкажа , "огромния" проблем , който имах с парното...ама без да ме "правите на 2 стотинки" и без да ми се смеете ... много.

 

Та по време на одисеята (преди 3 дена) с касетофона (която вие не я знаете , макар че проблема беше странен) и ваденето и проверката на всички бушони (тези , отстрани на таблото , други не намерих) , съм разменил местата на два бушона.

 

Този на парното е долу в дясно на таблото , обаче аз съм сложил там бушон 1.5А (не 15А , а така ми изглеждаше) и не е изкарал дълго...а пък след като парното ми "умря" , проверих пак всички бушони , но точно този долу в дясно - не , защото си мислех , че там са празни гнезда и си слагаш резервни бушони там.

 

Та звъннах на колегата и той ми каза че по-принцип , там е въпросният бушон на парното и често се топи. При мене нямаше такова нещо , сложих си 30А бушон и всичко е наред.

 

Та днес , след като си смених ОРИГИНАЛНИТЕ предни амортесъори , които са на 276 000км , един маншон на външно каре , свещи БОШ по 10.50лв на бройка , маслен филтър и масло , термостат , въздушен филтър , свързах маркучето към моторчето на казанчето за течност за чистачките и сипах течност , сложих новите чистачки, оправих ръба на бронята, който стърчеше малко , монтирах почти новите тасове (откраднати от някой колега преди 2-3 дена) , извадих от бракувания ми Ланос облегалките за глава на предните седалки (които всъщност са от предишната ми бракувана Астра G) и ги сложих на задните седалки (щото там нямаше) , сложих Пайнера , забих тансмитера в запалката (и моментално се чу пукането на някой бушон) ...и след всичките тези операции , покарах около километър и установих , че колата е направо нова...спрях , слязох и казах на каращия след мен с моята Лагуна "агент"..."аре лека и доходна".

 

Та утре сменявам един клапан на редуктора на метана , че нещо се е напукал и изпуска малко...и всичко е "ток и жица"...с изключение , че не ми свети номера и светлината за задна скорост...мама му стара.

 

Та така.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, нещо много наперено ли го раздаваш, не мога да те разбера.

Първо- това е форум, разшифровай му добре понятието.

 

Много интерено е : как хора, които не са си направили и елементарна проверка по системата пишат: Имам проблем, от какво може да е.

Тук има доста колеги (можещи да ти изброят 10 варианта за този проблем),но други гататели да четат по звездите няма!

 

ИЗВИНЯВАЙ, ама при теб нешата са като в една стара тема на един колега:

Пише: Шкодата не спира , от какво може да е. 10 колеги му пишат варианти (какво да провери и тн)....най-накрая колегата пише: Дали да не си сменя гумите , че са от 87 година......

 

Твоята работа май малко така излиза. Пишеш!

Опа , тука стана недоразумение...имах впредвид , че след 4 дена четете и ровене с търсачката , нищо не научих...е почти нищо де.

 

Еми, бате, да беше отворил темата- viewtopic.php?f=8&t=8216

Е там, с елементарно познание на английски- се запознаваш с бушоните и тяхното предназначение.Kъде има и къде няма! В случай, че нямаш картонче от обратната страна на пластмасата за бушоните.

 

Ти казваш: Парното ми спря и толкоз, какво може да е! Еми може много неща да са.

 

Ако си беше прегледал бушоните, после да си беше отворил жабката, пак е описано как става в полезните теми (работа за има няма 10мин.), можеше да получиш просветление. Ако не: Казваш: Не ми бачка вентилатора, проверих това и това, не е от тях, какво може да е!

 

А пък ако се окажеш прав , за че съм първия с проблемите , описани в двете ми теми , то след месец , ще съм "капацитета" на форума , в техническо отношение.

 

Еми, ще чакаме ти да ни просветляваш.

Първо се обръщаш към форума, после към твоите познати (които карат таксита), щом те могат да ти ремонтират колата от раз- защо ни питаш нас?

 

И като цяло! Тук не се делим на нови и стари, но не прави добро впечатление, влязъл нов колега: Пита и чака едва ли не за 1 час да му се отговори. После се сърди, почва леко нападателно да говори...... Е , как да ти помогне някой.

Повечето ще си кажат: Бе, да та е.. в таксиджийската фабия, на къв ми се прави и толкоз! (само за твое сведение, чичо ми кара такси от 15год, да не вземеш да ме нападаш сега).

 

Замисли се малко, декември е, хората имат друга работа или ангажименти преди празниците, не могат цял ден да киснат по форума!

 

Аз лично в търсачката: намирам си бушоните, намирам за вентилатора как се стига до него, какво се почиства, за да не шуми. Ти искаш да ти отгатнем и да си оправиш едва ли не проблема за 3 секунди. А и няма да споменавам, вентилаторите на какви коли (%) дават проблеми. Понеже тук повечето колеги с Фабия и от 2000год...рядко имат проблеми, освен това да шуми понякога и да трябва да се почисти!

 

След като казваш, че за 4 дни не си научил нищо, защо си тук? Това е форум , които явно не носи никаква информация (изгода), спокойно можеш да не го посещаваш! Твоите приятели както гледаш доста повече ти помагат!

 

ПОЗДРАВИ!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е не знам какво да ти кажа на тебе...поредния , който дрънка простотии...

 

Какъв е проблема сега? Че не съм видял изгорелия бушон ли?

Че не съм чакал поне една седмица , за да благоволи някой да напише нещо в тая тема , а съм се обадил на колега?

Че "колегите ми помагат , повече от форума" ? Ми да , хора с практически опит са , това е нещо , което ти вероятно не притежаваш.

 

Кой си ТИ , и тези като тебе...за да ме съдите и да ми давате посока за развитие бе?

 

Въобще , какви простотии си ми съчинил ?

 

Що не си намериш , някаква друга работа , а си седнал да ми пишеш глупости?

 

"Наперено го даваш"...ми да , отива ми , да не ти изглеждам , на някой "мишок"?

 

 

 

пп Не забравяй , че "модератор" не е равносилно на "Господ".

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.