Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Цени за съединители, маховици на О1/О2 TDI.....


Цецо75

Recommended Posts

Понеже се разговорихме в една друга тема (и в един друг форум) за цените за смяна на комплект съединител и/или маховик на 1.9 TDI мотор, се разрових малко по английските сайтове да видя какви са цените.

 

Това което намерих е:

 

За О1(90, 101, 110 коня), двойномасов маховик -

http://www.darksidedevelopments.co.uk/p ... h-kit.html

 

За О1(90, 101, 110 коня), с "подобни" части, твърд маховик -

http://www.darksidedevelopments.co.uk/p ... h-kit.html

 

За О2(105 коня) с двойномасов маховик -

http://www.darksidedevelopments.co.uk/p ... tform.html

 

За О2(105 коня) с "подобни" части, твърд маховик -

http://www.darksidedevelopments.co.uk/p ... n-kit.html

 

Цените, специално за двойномасовия комплект (какъвто е фабрично) ме учудиха, защото преди 2 години, когато аз оглеждах сериозно, говорихме за цени от 1500лв нагоре. А то сега излиза, че комплекта на Сакс за двойномасов излиза по евтино от колкото човек да сглобява едномасов???

 

Аз ли нещо бъркам?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ето онлайн каталога на един от вносителите на sachs http://eshop.vdauto.com/search?searchphrase=

п.п копирате номера от линка на колегата,разпознава тези номера 3000 951 790

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да цената и в БГ е горе долу в тоя порядък. Интересното е, че на този сайт само маховика е 820лв, а целия комплект 920 :). Както и да е, не са кой знае колко по различно от Англия.

 

Явно са поспаднали значително, поне тези на Сакс. Преди 2 години беше невъзможно да минеш под 1500лв и то с много отстъпки и връзки.

 

От което идва въпроса - има ли смисъл да се минава на едноделен маховик при сток кола... май не. Макар, че точно от маховиците на Сакс имаше оплаквания по западните форуми, ама колко са реални, не се знае. Факт е и, че LUK е бая по-скъп.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А кой точно използват за първоначално вграждане при Шкода - Sahs или Luk? :-k

 

п.п. Четох, че в Б-я Sahs били рециклирани. Може от това да идва разликата с цената на Luk? smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Заводски има и със Сакс и с Люк. Ама как можеш да познаеш без да я отвориш :-k Някъде бях чел че до определена година са Люк, после Сакс, ама дали е вярно и коя е годината - незнам. Ако някой има легална ЕТКА, вероятно може да каже.

 

За Сакса и аз съм чувал същото, а и мисля, че изкупуваха стария при смяна. И някъде пишеше, че се скапвали по често... ама къде го четох не мога да се сетя. Беше си официален документ на VAG ако не се лъжа. Май и нютоните на заводския комплект на Luk са повечко.

 

Намерих една интересна тема по въпроса, но понеже преди време бях отворил специфична тема за двойномасовия маховик, ще я сложа там:

 

viewtopic.php?f=46&t=21562&p=288515#p288515

 

То май трябваше в оная тема да си пиша по принцип, ама не се сетих. Ако модераторите преценят, че е по удачно, нека го направят.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето резултатите от моите обаждания до ЕТ и Порше миналия месец:

По ЕТКА оригиналния съединител е LUK. Колата е Октавия 1 фейслифт, 2001 г., 1.9 TDI 110 к.с.

 

Еура Тек

 

640,00 лв - лагер, феродов, притискателен

1700,00 лв - двуделен маховик

500,00 лв - обикновен маховик

 

Порше БГ

 

С връщане на старите:

190,00 лв - Притискателен диск

185,00 лв - Феродов диска

126,00 лв - Лагер

 

1320,00 лв - Двуделен маховик

 

Без връщане

2004,00 лв - пълен комплект

 

 

В магазина на Сточна гара

 

1070 - комплект (първо ми казаха, че е LUK - после се оказа, че е SACHS)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да сакса се оказва 2 пъти по-евтин от люка. И в западните сайтове е така. Защо? - никой не ти казва... ама може би има защо.

 

Отделно на това цените за най-масовите части в Порше са по евтини от ЕТ. При по специфичните пък е обратно. :-k

 

Но в твоя случай, особенно както колата е сток, аз бих сложил двуделен Сакс и толкова. То не си заслужава да рискуваш и да си нарушаваш комофорта с преминаване към обикновен маховик.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз мисля, че е най-добре да си сложа двуделен маховик, че започна да си притриса по-често, а ми се иска и всяко нещо по колата да си е в оригиналния вид.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми то като се замислиш - най-тънкия вариант е да вземеш твърд маховик от моргата (понеже си фен на Вентото - от Vento TDI). После комплект съединител, ти си сток, не ти трябват кой знае колко нютони да държи - нещо около 300-400лв. Отиваш на около 500лв с болтовете (щото и тях трябва да смениш ако смениш маховика).

 

То Сакса ако е 1000, вероятно можем да го натиснем още надолу, за 200-300 кинта разлика не си заслужава да минаваш на твърд маховик. Това което не ми е ясно е що Сакса е толкова евтин и от кога е толкова евтин. Щото преди две години, аз като си бях нарочил на О1-то съединителя цени от 1000 лв за двойномасов комплект бяха пълен мираж.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А другият въпрос би бил: Защо, ако приемем, че Сакс и Люк са с еднакво качество и Сакс са по евтини, Шкода вграждат Люк, а не Сакс? :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За октавия елеганс DSG (на снимките долу):

 

В Еура Тек:

 

Маховик: LUK за DSG (не знам дали има разлика с този на ръчната кутия :?: ): 1209 лева без ДДС

Смяна + геометрия: 8.1 часа по 27 лева = 218.7 лева без ДДС

Общо: 1713.24 лева с ДДС

с 2 години гаранция на труд и части :smt030 .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За октавия елеганс DSG (на снимките долу):

 

В Еура Тек:

 

Маховик: LUK за DSG (не знам дали има разлика с този на ръчната кутия :?: ): 1209 лева без ДДС

Смяна + геометрия: 8.1 часа по 27 лева = 218.7 лева без ДДС

Общо: 1713.24 лева с ДДС

с 2 години гаранция на труд и части :smt030 .

Някои знаели колко струва за фабиа 2 1.9 тди 105 коня,комплекта от ЕТ. smile126

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.