Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bg

Шум от съединителя


brutas

Recommended Posts

Здравейте,

Колата е 3 годишна на 64000км, дизел 1.4, 80 коня.

От около година съединителят започна да издава странен звук при потегляне (когато е на полусъединител) - свистене.

От ЕТ казаха, че това било нормално за този двигател и съединител и се получавало при всички след втората година (дисковете се спичали и при зацепване почвали да свирят. Иначе съединителя се зацепва/отделя добре.

Колата е в гаранция и не ми се струва нормално да издава звуци. Какво мислите по въпроса?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам кой ти го е казал това в ЕТ, ама недей да го слушаш. Имах същия проблем с моята кола, когато беше на 18 000 км - свиреше откъм съединителя при отцепване. Тъкмо ми беше свършила гаранцията, обаче и беше голяма борба да признаят поне частична гаранция и да поемат част от сумата за ремонта. Ти си още в гаранция, настоявай да ти го сменят гаранционно. Ако трябва и с шефа на сервиза се виж или с Навущанов, но ги тормози да ти го сменят задължително! Успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам кой ти го е казал това в ЕТ, ама недей да го слушаш. Имах същия проблем с моята кола, когато беше на 18 000 км - свиреше откъм съединителя при отцепване. Тъкмо ми беше свършила гаранцията, обаче и беше голяма борба да признаят поне частична гаранция и да поемат част от сумата за ремонта. Ти си още в гаранция, настоявай да ти го сменят гаранционно. Ако трябва и с шефа на сервиза се виж или с Навущанов, но ги тормози да ти го сменят задължително! Успех!

 

Каза ми го единия от приемчиците в сервиза, на когото вярвам.

Сигурно ще се пробвам да искам гаранционен ремонт, но съединителят не се ли води консуматив, който не влиза в гаранцията?

Освен това си отцепва/зацепва нормално, само дразнещото свирене е проблема... smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен ми отне един месец( в който колата стоя разглобена в ЕТ, тъй като никой не се сети да ми каже, че мога да си платя и после да ми върнат парите като отговорят от Чехия :evil: ) докато получа отговор от чехите(всъщност бас държа, че ЕТ са се бавили с комуникацията) дали ще ми признаят частична гаранция, заради малкото километри и наскоро изтеклата гаранция. Което ме навежда на мисълта, че не е консуматив и се поема гаранционно. И при мен си отцепваше нормално, единствения проблем бяха звуковите ефекти. Натискай ги смело да ти го сменят. Все пак не си си платил ей така за още 2 години гаранция. smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

припекло се е феродото

 

да, така казаха, и било нормално. дали наистина имам основание за рекламация? други модели дали са имали подобен проблем? поне аз не съм чувал...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За мен имаш пълното право на рекламация. Не ги оставяй от ЕТ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 8 месеци по-късно...

Тъй като сагата ми с ЕТ по този въпрос свърши, искам да ви информирам за резултата.

 

Няколко пъти ходих в ЕТ по въпроса. Те искаха да им демонстрирам проблема.

Лошото беше, че най-добре се чуваше при студен автомобил, а моят не беше такъв и звуковият ефект не беше много добре изразен.

Разбрахме се да им оставя колата, за да я тестват. Оставях им я два пъти. И двата пъти отговорът беше "нищо не чуваме".

 

Няма да коментирам странната им организация при която липсваше такова нещо като единствен контакт за пред клиента. Няколко пъти ме прехвърляха на различни лица, на които трябваше да обяснявам всичко отначало отново и отново!

 

Казаха ми, че нищо не чуват, а трябвало да направят звуков файл с един фотоапарат, който да пратят на Шкода!

 

Реших да запиша звука собственоръчно.

Пуснах им записа, признаха, че звукът не е нормален и предложиха да разглобят съединителя. Изискваше 2-3 седмици престой в сервиза. Съгласих се.

 

След 1 седмица ми казаха, че съединителят не е износен, но било имало няколко ударни натоварвания като например "буксуване в преспи". Тогава контактната повърхност на феродовия диск се била "запалила" по средата (показаха ми една по-тъмна диря) и затова при сцепление на първа скорост става приплъзване и издаване на неприятния звук.

 

Предложението им беше да ми сменят феродовия и притискателния диск като си платя феродовия, тъй като е износваща се част, а притискателния те да го платят по гаранция. Съгласих се, чаках още две седмици + 260 лв и сега е ОК.

 

Та така. За информация на хората с подобен проблем. :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

направо супер аз цял комплект съединител с ремонта дадох толкова пари и вече 120 хил го карам. Сигурно са ти сложили феродов дето не се износва smile091

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами да ти кажа в такива сервизи си е голям смех. Имам един колега промоционално смяна на накладки с накладките за 280 лева на КИА церато а в магазина същия модел оригинални накладки 50 лева :) как няма да е смях.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Реших да запиша звука собственоръчно.

Пуснах им записа, признаха, че звукът не е нормален и предложиха да разглобят съединителя. Изискваше 2-3 седмици престой в сервиза. Съгласих се.

 

smile012 Ужас! 2-3 седмици за нещо, което отнема 3-4 часа...точно както беше и при мен :smt0344 Радвам се, че е минало успешно все пак . Дано нямаш ядове повече.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.