Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Задни фарове за мъгла


Bobeca

Recommended Posts

Я споделете дали и на двата задни фара трябва да светят фаровете за мъгла.При мен свети само от ляво.

 

ПП:Не знам фарове ли са, стопове ли са...

smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само левият свети, макар да има сложена крушка(която, май не е захранена) и в десния.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси за бързите отговори! s_flag

И аз си помислих да не е изгоряла или да се е разкачила, макар и никога досега да не е ползвана.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вие сериозно ли коментирате този въпрос? Светлината за мъгла е от страната на осевата линия в съответната държава!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В по- новите коли за симетрия слагат дори крушка, за да е пълна симетрията, иначе си прав, че свети само от страната на осевата линия.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вие сериозно ли коментирате този въпрос? Светлината за мъгла е от страната на осевата линия в съответната държава!

 

[-X Не са една и две колите на които фара за мъгла е или в средата или светят и от двете страни

 

В средата:

imag0061q.jpg

 

И двата:

fogon.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ех, моя свети само единия (от ляво)- ще проверявам довечера крушката отдясно :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вие сериозно ли коментирате този въпрос? Светлината за мъгла е от страната на осевата линия в съответната държава!

Ми досега дори не ги бях пускал и не знаех как трябва да светят.Виждал съм на други коли да светят по два.Сега като се замисля съм виждал допълнително слагани задни светлини от към осевата линия. :-k

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Светенето и на двете светлини се задава като опция във VAG-COM.Така поне е на октавия2

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вие сериозно ли коментирате този въпрос? Светлината за мъгла е от страната на осевата линия в съответната държава!

 

[-X Не са една и две колите на които фара за мъгла е или в средата или светят и от двете страни

 

...

 

Е, аз и стоповете /3-те/ мога да си ги вържа да светят постоянно, да сложа и втора крушка в десния заден фар, да светна като елха и да засенча BMW-то от примера / http://jadeturtle.com/bmw/ /, но в това ли е въпроса? Да не говорим, че ако искам да си направя custom задна броня, като на тази S2000, също от снимките - мога да я направя цялата да свети червено с ееееееее-такъв-голям-фенер smile091 Или да си избера светлинката да не е централно, а от ляво. Със сигурност има разни спортни коли, който копират болидите от F1 или просто дизайнерите така са решили, гонейки по-ярка индивидуалност на автомобила. Фабрично или по-скоро "по дифолт", светлините за мъгла се поставят от страната на осевата линия или по-правилно казано - от страната на шофьора. Това съм го гледал в заводите на Додж и съм го чел в различни тематични литератури към тези автомобили. Не е законово изискване - просто това е практиката при производството на масовите автомобили, които сигурно формират 90%+... Лично мен, дори и една светлина ме дразни, когато няма мъгла /иначе си е много полезна, когато се налага - спор няма/, а ако са две - представям си smile012 Все пак са 21 вата, нали. И предполагам не съм единствен.

Та, мислейки си за тези неща, които написах току-що, написах и първото ми мнение по темата.

smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Велко,

 

Не така [-X На Пежо стандартно си е в средата:

21346580001_large.jpg

 

Honda-та по-горе също.

 

А като попиташ Чичко Google за "bmw rear fog lights" и основно двойни фарове за мъгла ти излизат.

 

Иначе съм съгласен с теб - той и един е дразнещ и пречещ, когато е пуснат в неподходящо време. Но за това не можем да виним шофьорите, а полицията за липсата на контрол. По едно време се бяха усетили да спират и да глобяват, ама и то от дъжд до пладне ... smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...Иначе съм съгласен с теб - той и един е дразнещ и пречещ, когато е пуснат в неподходящо време. Но за това не можем да виним шофьорите, а полицията за липсата на контрол. По едно време се бяха усетили да спират и да глобяват, ама и то от дъжд до пладне ... smile049

:smt017

 

В началото беше прието да са от страната на шофьора. След това навсякъде, въпрос на дизайнерско решение. /да, 21 вата крушка, свети като стоп/

А за включването им не по предназначение- точно шофьорите са си виновни. Липса на съзнание и несъобразяване с останалите участници в движението. Ако щете и колегиалност. Иначе при мъгла, безспорно помагат.

Не може да се разчита само на полицията, а и как да ги спират, след като тогава им виждат само задния номер. Евентуално.

На средната снимка от подписа ми се вижда оригиналното фарче за мъгла на Шкодата под бронята.

И чехите са го измислили така, че при превключване на дълги то да гасне.

 

поздрави smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

??? :-k Какво общо има задния фар за мъгла с дългите? Вероятно се изключва защото не стига тока smile049 . При новите не е така. Или пък са го мислили за шофьор като Макса, него и без това трудно ще го стигнат. И тогава защо ти е да гледаш фарчето на отдалечаваща се кола. Нещо съм се разлигавил.

Иначе в малко по-сериозен тон за 1-цата Фабия е системата Халифакс - синджира стои, козата я няма. Така де, има крушка няма проводник до нея.

Наздраве smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

??? :-k Какво общо има задния фар за мъгла с дългите? Вероятно се изключва защото не стига тока smile049 ....Наздраве smile159

:lol:

 

Логично е, защото в мъгла се кара на къси. Пробвай се някой път на дълги да видиш кво става

smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това с гасенето на фаровете за мъгла при пуснати дълги светлини го има при МВ. За предните фарове за мъгла съм сигурен, че се гасят при пускане на дълги, но за задния за мъгла - не знам...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... за 1-цата Фабия е системата Халифакс - синджира стои, козата я няма. Така де, има крушка няма проводник до нея...

В левия стоп имаш фар за мъгла и свети, а в десния само крушка без кабел, така ли? :-k

п.п. Когато фара за мъгла е вграден в тялото на задните светлини и решението е само с един такъв, то винаги се слага от страната на осевата линия /или от страната на водача./

В твоя случай/при Фабия/ сигурно технологично е предвиден за изпълнението с десен волан.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Освен крушката си има и пистата която да я захранва, има и място за кабела на буксата, но кабела стига само до лявата страна. Може да се пусне едно кабелче и до дясната, но смятам че ще заслепява.

Предполагам, че така е и при Румстъра. При колите с командване от компютър на светлините, може да се активира през ВАГ-КОМа да светят и двата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.