Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bg

Отпада отделният режим за газовите уредби


lubomirov1985

Recommended Posts

  • 4 седмици по-късно...

Не само наредбата - няма достатъчно подготвени хора, а и оборудвани пунктове.

Ще се нагледаме на горящи автомобили по кръстовищата. Дано съм лош пророк!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дано съм лош пророк!

Дано!

Ама като гледам какво става с ГТП-тата доста работа ще се отвори! Дано се разминава без работа за съдебните доктори.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И какво точно оборудване е необходимо за да се провери една газова? Изключвам водната пробва веднъж на 5 години! За справка ще спомена, че преди години на Опел-а ми смърдеше на газ в купето. Освен това нещо почна много да "харчи". Отидох в сервиза с/у басейна Спартак (лецензиран!!!) и уж гледаха. Толкова гледаха и мериха, че нищо не откриха. Два дни по-късно се нервирах и с вода, веро и парцалче за 10мин намерих проблема - скъсана медна тръба от бутилката до уредбата.

 

Та, питам аз, какво точно ще се промени като прегледа се извършва заедно с ГТП? Да не говорим, че за мен беше смешно един и същи човек да монтира и да се самопроверява!

 

Та моето мнение е че като цяло ако има промяна, то тя ще е в положителна посока. Но съм по-склонен да вяврам, че разлика няма да има smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм много запознат, но аз бих предпочел ако има такава възможност да си правя прегледа при този,който ми слага уредбата. Поне докато е гаранционна, сигурно ще има интерес всичко да е ок.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Два дни по-късно се нервирах и с вода, веро и парцалче за 10мин намерих проблема - скъсана медна тръба от бутилката до уредбата.

Колко такива, които могат сами да си отстраняват неизправностите, познаваш???

Правил съм дипломна работа за Газо-дизелов двигател. Не се наемам да си търся сам неизправностите по газовата уредба. Предпочитам да го направи специализиран сервиз.

По тая логика ще почнем да си монтираме гумите с щангите в задния двор.

Искам да кажа, че прегледите /там където аз ходя/ се правят със свръх чувствителни газоанализатори. Проблема се установява далеч преди да започне да ти мирише и да стане опасен за околните.

Имам предвид, че годишните прегледи са "превенция", а не последващи ремонти.

А иначе другаря Й. В. Сталин е прав "Всичко решават кадрите". Виждали ли сте, как се прави ГТП т.нар. TUV в Германия???

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...

 

Целта на поста ми беше не да показвам, че мога сам, а че като решат да не си вършат работата и да им плащаш, пак няма да я свършат!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а че като решат да не си вършат работата и да им плащаш, пак няма да я свършат!

Да де, а пък аз исках да кажа, че ако преди се намираха някакви "Дон Кихотовци" правещи нещата така както трябва, сега е почти сигурно, че само ще кажат "дзак" на газовата ти уредба и ти няма да знаеш дали е наред или не, нищо че си си платил за прегледа й.

В тази връзка е и поста ми в началото, че ще има доста горящи автомобили по кръстовищата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще се палят , защото много малко са хората , които се интересуват първо от качеството и след туй от цената , но таз глупост , която сътвориха великите мозъци няма да допринесе за по-голямата сигурност на газовите уредби , само дето парите ще си ги даваме на едно място ... само не разбрах дали автомобилите със и без газови уредби ще плащат една цена за ГТП и няма да се учудя ако е така .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще се палят , защото много малко са хората , които се интересуват първо от качеството и след туй от цената

Колата ми се кара не само от мен, но и от жена ми, която кара дъщеря ми на у-ще или тренировки. Изобщо не ме интересува, колко струва прегледа, за мене е по-важно да не е проформа и да е сигурно, че след прегледа всичко е наред.

Абсолютно съм убеден, че поне няколко години на пунктовете за ГТП, въпросния преглед ще е проформа. Ще се радвам някой да ме опровергае!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

Та досега не бяха ли проформа или поне аз не знам някой да е минал на качествен преглед освен ако не е настоял да се свали бутилката и се тества под високо налягане.

-Колкото пъти съм ходил- вземат паспорта, правят няква заверка и вземат едни пари. Това е бил прегледа и на по-голямата част от колегите. И то защото по бензиностанциите отказват да зареждат газ ако няма заверка.

Докато вкарват тоз "аромат" в газта - проблема едва ли е голям. По-скоро опастност от изтичане на газ може да има при удар и късане на тръба, но затова рисковете не могат да се предвидят при никакъв преглед. Затова са евросондите, но колко време ще мине докато се внедрят на 100 % е друг въпрос. А сетих се за една приказка- който го е страх от мечка не ходи в гората.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По-скоро опастност от изтичане на газ може да има при удар и късане на тръба, но затова рисковете не могат да се предвидят при никакъв преглед.

Не знам дали си наясно, но и сегашното оборудване не позволява да изтича газ при скъсана тръбичка към клапана за газта /изпарителя/. Има инерционен клапан и той се затваря, тогава когато, скоростта на изтичане на газта от бутилката превиши определена скорост /това се случва при скъсана тръбичка/.

Освен това - когато си правих дипломната работа имаше едно изследване за това - "Кога ще се спука напълнена догоре /80% от обема в течна фаза/ газова бутилка?"

Отговора експериментално получен е - "След поне 55 минути пожар и въздействие върху бутилката с температура поне 1200 /хиляда и двеста/ градуса по целзий." Просто в един автомобил, няма какво да гори с такава температура и с такава продължителност.

Замислете се колко пъти сте чували фразата - "Колата /опожарената/ беше с газова уредба и добре, че не гръмна бутилката, защото щеше да стане страшно!!!"

Искам да кажа, че бутилка с пропан-бутан /ВГПБ - втечнен газ пропан-бутан/ пълна до горе е значително по-безопасна от резервоар с бензин пълен до половината!!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Едва ли всички движещи се с газови уредби имат тез клапани и сонди, които имаш предвид. Да, новите имат, старите всички са под въпрос, освен ако някой не си ги е монтирал на добра воля.

За бензина си прав, но за газта зависи от изправността на поплавъка да задейства клапана за препълване и остави около 20% въздушна възглавница. В случай, че такава няма /а поплавъците в много случаи на практика заяждат и бутилките се препълват/ - пълната на 100% с втечнен газ бутилка изобщо не е безопасна особено през лятото и си е чиста проба бомба със закъснител- дори едно прекомерно повишаване на температурата след като е заредена и оставена на слънчев пек може да я разпори и замръзне всичко около нея. Да не се случва ! Това обаче са неща, които имат повече общо с разумната експлоатация на газовата уредба отколкото с технически неизправности, каквито биха могли евентуално да се прегледат на ГТП.

Аз не разбирам кои от тези потенциални опасности и аварии могат да се предотвратят на ГТП. А и едва ли има колега, който вози балон за газ и пълни резервоара с бензин за да няма изпарения в него.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.