Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bg

Спирачни тръбички - медни vs стоманени - плюсове и минуси


Galliard33

Recommended Posts

Драги колеги пускам тази тема с молба да споделите мнението си, плюсове и минуси на двата варианта на афтърмаркет спирачни тръбички.

От различни хора чувам различни препоръки и...ще се радвам да чуя и вашите.

За улеснение нека всеки си зададе въпроса:

Ако сега трябваше да сменя спирачните тръбички какви щях да сложа?

 

Ето пример:

+ за медните е, че никога няма да ръждясат, както отвън, така и отвътре

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Медни, по-меки са, можеш да си ги прекараш по-лесно и красиво, само гледай да са прихванати на връзките, за да не вибрират, не че ще им стане нещо, ма ей така ! На Мб-то лъскавото ми е така, на новото мб цялото дори и бензинопроводите на жълтата 100с и тя е помеднена, проблем не съм имал.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не трябва ли ако човек си сложи медни тръби да се снабди и с конусна дъска (или както се вика на инструмента за правене на накрайниците) , защото медните тръби след едно разглабяне може и да не уплътнят втори път (така поне аз си мисля).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз харесвам медните като идея. НО от двама профи майстори чувам, че не са предназначени за тази цел. При наистина екстремно спиране можело да цъфнат. Затова питам - дали има някой човек с опит, да сподели.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...НО от двама профи майстори чувам, че не са предназначени за тази цел. При наистина екстремно спиране можело да цъфнат...

smile091 Големи профи майстори!

Слагай, каквото ти е на сърце! Аз си казах мнението по- горе. Не смятам да те убеждавам повече smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цъфват на около 900бара , теоретично буталцето ти е около 2 квадратни см. и ако натиснеш педала със 1.8 тона може и да се цепне , ма малкуч ли ще е маратонката в асвалта ли ще упре не е ясно :lol:

Пробвано е щот преди години раздувахме едни медни тръби на 300 бара но те бяха фи 10 и много тънки стени

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз харесвам медните като идея. НО от двама профи майстори чувам, че не са предназначени за тази цел. При наистина екстремно спиране можело да цъфнат. Затова питам - дали има някой човек с опит, да сподели.

Добре...

Това не е нищо ново. Отдавна се монтират/заводски/ медни тръби по спирачните уредби на автомобилите. Даже сега ги смятат за лукс, щото на съвременен автомобил няма кой да сложи заводски такива! Слагат се и на товарни автомобили, където спирачното усилие е многократно по- голямо от на лек автомобил.

Разбира се тръбите са дебелостенни и безшевни. Същото изискване се отнася и за стоманените.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След като се съмняваш в качеството- след като монтираш която и да е тръба- обезвъздуши добре и се друсни на педала със 120-те си кила примерно /ако има серво - при работещ мотор на обороти над средните/ да установиш кой от маркучите е бил пътник а си се кръстил че колата е перфектна. ;) Така ми се изцъфтя маркуч, за щастие в гараж, но тръба ако не е изгнила- едва ли да се спука. Отворите им отвътре са тесни и няма как да се приложи такова усилие, за да се спука. Пък нали не мислиш, че тези дето ги правят не са наясно със здравината на медните тръби.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.