Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Fabia Symphony USB Bluetooth interface


ID A

Recommended Posts

Така, от скоро си смених радиото закупено с колата от ЕТ, марка Блаупункт Дрезден МП34, с оригинално радио CD Симфони. Там имах допълнителен модул за USB и блутуут, който при звънене директно заглушаваше радиото или слагаше пауза на диска за времето на разговора.

За съжаление допълнителния модул за USB Bluetooth на Blaupunkt не става на това радио.

Понеже твърдо съм привърженик на кар кит, разгледах предложенията в мрежата. XCarLink не става. Направили са го да лъже радиото, че е чейнджър - ОК, то и на Блаупункта действаше така, ама да вземат и да му вържат блутута на него?! И какво ако ти звънят, първо минаваш на чейнджър, след това натискаш копче за приемане и така нататък. А във ВАГ групата почти няма радио, което да не може да се свърже с телефон, като от кар кита идват по един "+" и "-" аналогов и и един +12V за заглушаване на радиото.

Подобен на стария ми Блаупункт модул, на вид даже е същия, само ранжирането на кабелите по C2/C3 буксата е друго има на Блаупункт за VW, AUDI, SEAT SKODA. Това е моделът. Има го само на немската версия на сайта. Дават го, че става само за тези модели, но би трябвало да става и на симфони. Номерът на устройството е 7 607 545 550 или 7 607 448 500 с OLED дисплей.

Сега въпросите:

Въпрос №1: Номерът на модул за Блаупункт радио е 7 607 545 500 и преди време имаше дискусия във VW форума как да се пренаредят кабелите на буксата или нещо то сорта, но не намирам сега темата. Ако може колега с регистрация там да помогне.

Въпрос №2 Колегите, които са по-запознати с немския пазар, ако може да видят какви цени са модул без (7 607 545 550) или с олед диспелй (7 607 448 500)

Цени, като такива в търговската мрежа.

 

Въпрос №3 Ако някой се сеща за друг начин на свързване на блутуут и USB, моля нека да сподели.

 

Това се сещам на първо време, като въпроси.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не си ли мислил за вариант с кит на Parrot?

http://www.parrot.com/usa/products/blue ... e-car-kits

 

Имам фабричен в колата и не мога да изкажа лично мнение, но двама приятели си монтираха и са мн доволни. Моделът е CK3100 - единия на Swing на O2 FL, а другия на фабричното аудио на Volvo X40. Няма вариант да не може да се подкара и на твоето радио.

Има всичко, което е нужно - mute на радиото, дисплей, добър микрофон, който се монтира на удобно място.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Заповядай!

 

Тема 1: http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=12&t=133014&hilit=7+607+545+500

 

Тема 2: http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=12&t=112118&hilit=7+607+545+500

 

Ценичка, но не знам до колко е актуална. http://bgcarshop.com/product_info.php?cPath=106&products_id=45138

 

И още нещо, което да ти изтренира немския smile001 http://www.kufatec.de/shop/product_info.php/info/p1269_Digital-Music-Interface---Jack---Mini-ISO---Audi-VW.html

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ценичка, но не знам до колко е актуална.
Съвместим с фабрични апарати на VW,AUDI,SEAT,SKODA,FORD:

(ЧРЕЗ ДОПЪЛНИТЕЛЕН ПРЕХОД-НЕ Е ВКЛЮЧЕН В КОМПЛЕКТА)

Тия сладури продават това от Техномаркет, но с увеличена цена. Апропо никъде не мога да намеря такъв преходник, а вероятно и няма, защото имам у-вото с 500 накрая и там няма ограничение за песните и файловете, а при версията за VAG групата, песните трябва да са в 6 папки с имена CD01.....CD06 за да отговарят на фабричния чейнджър и да 99 в папка, за да се изписват на радиото. Повече само с Олед дисплей.

 

@tonio Това за парота съм го пропуснал и сега ще проверя. Иначе критерия ми беше блутуут + USB вход за песни.

 

@Цецо75 Това го прегледах и веднага го отхвърлих, защото блутуута работи само на режим чейнджър.

 

Благодаря на изказалите мнение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 месеци по-късно...

Хаха, тъкмо си мислих да се похваля в темата. Поръчал съм модула по приятел в немско, а връзването е елементарно. Аз съм с ИСО куплунга и директно го щраквам на радиото, нямам нужда от преходник. Сега си го чакам да ми го донесат на крака :mrgreen: е по-вероятно, че аз ще ида да си го взема, че без да е полят може да не работи добре smile027 .

http://www.blaupunkt.de/fileadmin/user_ ... _BA_DE.pdf

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А на Stream дали ще иска да запали? Рових из нета и не можах да намеря потвърждение/отрицание никъде.

 

Всъщност Stream-a, прикрит Blaupunkt ли е, както останалите от гамата на VAG?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Модула всъщност не се интересува от производителя. Важно е неговия стандарт на данните да отговаря на стандарта на данни на оригинален чейнджър. Как мислиш се свързва xcarlink? И в двата случая радиото се лъже, че е вързано към cd чейнджър.

От тази тема в брискода предполагам, като гледам гърба на Стрийм-а, че ще стане. Няма проблем да ти го донеса за проба, но при мен го няма FAKRA куплунгът и трябва сам да си го намериш. Блаупункт са посочили номер за куплунг, този който завършва на 539 за Шкода, но този куплунг е към 25 евро.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно от това се притеснявам. По принцип фабричната музика на Шкода дълго време се правеше от Blaupunkt. Обаче някъде из мрежата мернах, че Стрима е ОЕМ производство на Panasonic. Има логика в това, защото качеството на изпълненение на Стрима е доста далеч назад в сравнение с музиката в по-старата ми Шкода. Регреса е очевиден и в радиото и в крайното стъпало.

 

Незнам дали това е вярно (че е панасоник, а не блаупункт), но ако е вярно има вероятност протокола за ченджъра да е различен. Като го вържеш и потвърдиш, че всичко работи, ще взема и аз да купя един такъв модул за проба. Пък ако не става при мен, ще му намерим собственик в БГ, като гледам има доста хора на които им трябва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

Малко да вдигнем темата. Модулът е при мен. Днес пробвах черен монтаж, всичко си пасва и работи. Но понеже се хвърлих и смених шок тампона на задния амортисьор и менгемето ме ухапа по пръста и ми пусна малко кръв, пълния монтаж с разглобяване на кори и тапицерии утре. Нещо ми има зъб, а не съм го тормозил много. Както и да е. Лъже успешно радиото, че е СД чейнджър. Единствено на Блутуут стрииминг с бутоните мога да превърта песента напред назад, но не ми превключва на следващата, но това може и да е настройка на телефона. За да тръгнат блутуут разговорите, понеже са на телефонната букса, от радиото трябва през настройките да се пусне PHONE IN. За днес толкова, утре снимките.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А на Stream дали ще иска да запали? Рових из нета и не можах да намеря потвърждение/отрицание никъде.

 

Всъщност Stream-a, прикрит Blaupunkt ли е, както останалите от гамата на VAG?

 

Не е нито Блаупункт , нито Панасоник. Последния път като го отварях да му сменям копчетата видях по платките някво женско име . Сега не помня точно как беше, но като чукнах тогава в гугъла излезе, че е някъв голям US производител на автомобилна електроника, километражи, радиа, бордкомпютри и прочие. Производството на конкретния стрийм е в Поругалия ( :-k ), където тази US фирма има заводи...Иначе изработката е много кадърна , само дето матриала е чуплив и самото радио е създадено като за нисък клас.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аха. ясно.

 

Абе седи ми тука на бюрото постановката и на мен, ама ще видим кога ще ми дойде музата да проверим дали ще запали и на стрим.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аха. ясно.

 

Абе седи ми тука на бюрото постановката и на мен, ама ще видим кога ще ми дойде музата да проверим дали ще запали и на стрим.

 

Твойта муза мннооо меланхонична .... smile091 smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мдааа, понеже масата са я предвидили да се закача на корпуса на централния винт отзад и нещо контактът е бил много афиф, си бях хард рисетнал модула. Съвсем се бях ошашкал, какви съм ги надробил. Благодарности на Димо, за консултацията. Едно ъпдейтване на софтуера оправи работата. Вече и песните на телефона могат да се превъртат с копчетата от радиото. Монтажът е отложен за тази седмица, че едва днес намерих време да си ъпдейтна модула. Малко тийзъри.

 

027070710.jpg?r=0

 

027070709.jpg?r=0

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

027111790.jpg?r=0

 

027111791.jpg?r=0

 

027111792.jpg?r=0

 

 

Отваряме микрофона

027111797.jpg?r=0

 

Предварително от тъкнка черна пластмаса правим парче с отвор за микрофона, за да не се вижда зелената платка. Фабрично това е мястото за микрофон и е камуфлирано с парче дунапрен. От него изрязваме парче за платката отгоре и друго парче тънка пластмаса го плъзваме между крачетата за да държи дунапрена и платката на място. Реализицията е от преди година на Vasilisa

027111799.jpg?r=0

 

027111800.jpg?r=0

 

Аз чувам, а как другите ме чуват, да каже колегата pow s_flag

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ясно и отчетливо те чувах, Ивчо, всичките 14 пъти, когато ми звънна за проба вчера. :mrgreen: Добре си се справил, браво. :smt017

 

smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

A жицата на микрофона стигна ли на дължина??? Че на мен ми се види късичка да обиколи по колонката. Ти всъщност къде го прибра (кутията де)? В жабката?

 

За бутона измисли ли нещо?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кутията е при радиото. А проводника на микрофона е достатъчно дълъг, дори и за Октавия. Ако сложиш кутията в жабката, ще използваш просто дясната А колона.

За бутона реших, че каквото и да правя ще стане грозно. Дори и да набутам карантията във втори бутон от подгрев за стъклото, символа няма как да променя, без да останат ясни следи и тогава ще изпъква.

 

027120033.jpg?r=0

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз да вкарам малко ъпдейт. Значи ако се окабели към Факра букса, модула пали и на Stream MP3. Не му пробвах всички функции, но свирна от USB стика и се конектва към телефона.

 

Това което малко ме разочарова, е че от стика не показва ID таговете на екрана на радиото. Само трак 1, 2 и т.н. Което е куцо, мисля, че е можело да се направи през CD Text. А може и да не може де...

 

Сега остава да го монтирам, което ще е "приятно" изживяване.

 

В жабката на отавията е немислимо да се вкара модула, защото тя е хладилна и е цяла кутия без никакви отвори. Трябва да се дупчи и реже при това душмански, за да се прекарат всички конектори, което си е вандалщина и няма да го направя.

 

Мисля, че има една кухина до радиото в която модула би трябвало да влезне. Ако стане след това трябва да се измисли къде да отиде USB стика :-k

 

Микрофона ще го завра и аз горе в плафона. Димо, как се сваля плафона на Октавията? Имаш ли инструкции или направо кажи.

 

Бутона все още си мисля, дaли не може да се замести с някой от оригиналните бутони под климатроника. Ще си седи със стария надпис (ще имам 2 броя ASR например, пак ще е по красиво от това голямо синьо нещо :) ). Ама по моргите нещат да ми продадат само бутон или ми искат по ебати цифрата ](*,)

 

А и един въпрос. За какво ми е жицата RADIO MUTE? В момента си виси. Когато свири от стика и почна да бъзикам телефона, спира и пуска звука от телефона. Но може би ако е на Radio няма да го направи. Къде трябва да я вържа, аз на касетофона отзад имам пин. TEL. MUTE, там ли?

 

http://octavia-vrs.com/cms/images/mfd2/ ... inouts.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Плафонът май е същия, като на Фабиите. Пусни една снимка и ще ти кажа. Сваля се стъклото откъм предната част и има вътре два винта. Сваля се и се издърпва откъм страна на винтовете първо, отзад има две пъпки които го държат към тавана. След това оправяш металната рамка към тавана ако леко си я огънал.

За песните, по дифолт на по-старите няма ID3 текст и то е деактивирано. Дърпаш от немския сайт софтуера и правиш промените за да разрешиш текста. Файловете са обикновени txt и им слагаш само off, on или # където искаш да прескочиш някаква функция.

За мютето, ако не го свържеш няма да спира звука в режим радио и диск. При мен даже и през колоните не искаше да пуска. Тази куадра е всъщност старите букси набутани на нов куплунг. Не знам защо ми е останало в главата, че при тебе мютето трябва да е при куплунга със захранвания. Едва на последните го качиха горе при плюс и минус от телефона.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На tel. mute го свързваш. И то е на куплунга със захранвания. На тази страница има схема.

http://www.octavia-forum.de/forum/viewt ... 7&start=45

На по-новите аудио апарати, това mute е при буксата за телефон, кдето са сигналите телефонен плюс и минус.

 

П.П.: Аз още преди време, като си писахме на лични ти пратих линк към немския форум, че става. Същата тема, като линка по-горе.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да де ама аз понеже немски не разбирам, а транслатора от немски прави страшна боза, та не знаех, докато не пробвах. Ама явно става.

 

При мен мутето е на черния куплунг на Факрата, дето са си телефонните изводи. Не е на захранването. Най-идиотското е, че Стрим МП3 и Стрим без МП3 имат една камара разлики в окабеляването по отношение на ченджъра и телефона. Предполагам от там идват и толкова неясноти по въпроса - що при едни става, а при други не.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.