Jump to content

>skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Октавиа 1 1.9 ТДИ, максимална скорост и ускорение след 120?


Morpheus

Recommended Posts

Днес колата отиде до сервиз и новините не се оказаха много добри. Клапана (вакуум клапа, актуатор) за турбото беше сдал багажа (твърдеше се, че бил сменян скоро), турбото наистина е било правено, но не е било балансирано. Затапката на EGR се е продухала, с чип "тунинга" е оправен само топлият старт, без да се дига мощността на колата.

Равносметката е следната:

-нов актуратор

-почистване и балансиране на горното

-нова затапка на EGR, а по-натам нещо такова http://www.fr-rtuning-shop.co.uk/images ... 50.600.jpg , че тоя маркуч от пералня или климатик ми се набива в очите.

Та така, явно визуалните и интериорните промени, които бях намислил ще се забавят.

 

Преди време на два пъти ми падна акумулатора, след второто зареждане на акумулатора при спиране в работата всички токове по колата изчезнаха. Отварям предния капак и какво да видя (+) клемата се откачила барабар с пластината, която се застопорява на ръба, на акумулатора. Реших да разглобя клемата да я разгледам, ето на какво приличаше "клина", който затяга клемата

 

608008_fr.jpg 608009_fr.jpg

 

След поправка на горното всичко е ток и жица.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 9 месеци по-късно...

Айде, пак аз. Днес ми се наложи извънградско пътуване и проблема пак се появи. Малко описание, до четвърта скорост проблеми няма (поне при рязко настъпване до 3500 обората). На 5-та при плавно ускорение проблем не забелязах, при едно разко натискане на педала, газта, при изпреварване (ускорение от 120 км/ч нагоре), изпуши много гъст и черен дим (в голямо количество), и влезе в арариен решим (турбото "изключи). Малко предистория, миналата година, Януари, турбото претърпя рециклиране и смяна на актуатора, няколко месеца по-късно (да кажем около 3000 км.), проблема пак се появи, последва почистване на турбото. Та, нормално ли е турбото да се задръсти за толкова, кратко време?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет, при прибирането ми с новата придобивка от Варна забелязах нещо, което ми се видя странно. След излизане от Варна, посока София има едно голямо спускане, реших да тествам колата с максимална скорост. Та по това спускане колата едвам дигна 165 км/ч, оборотите бяха около 3000 и нещо, и до там. Другото е ускорението на колата след 100 км/ч е доста мудно и поддържането на скорост от 140 км/ч е проблемно, при баир скоростта пада значително. Следващия опит, който направих беше на баира след Витиня, преди баира при включен автопилот на 150 км/ч скоростта в края на баира беше паднала на 100 км/ч. Аз ли съм със завишени очаквания, понеже последните две години на извънградско карам само на вуйчо ми Октавиа-та 2 2.0 ТДИ, но си мисля, че достигането на скорост от порядъка на 180-190 км/ч и поддържането на 150-160 км/ч не би трябвало да е проблем при Октавиа 1?

 

Забравих, колата е 1.9 TDI 110 с чип, сменян е клапана, който контролира турбото, при закачането за компютър преди покупката показа наличието на грешка, на този клапан. Някаква идея на какво може да се дължат горните проблеми?

 

110 коня, дори и нечипнати - би трябвало да вървят като змей, и да гълта баирите без да ги забелязва! Като и скоростта, и ускорението - трябва да са съвсем прилични. Трябва да може да вдигне 200, че и повече - още повече по нанадолнище! И разликата със двулитровия мотор почва да се забелязва чак при скорост над 150-160 - вече там по-големият въртящ момент си казва думата, и по-мощния мотор ще дръпне напред. Иначе до 150 разликата е малка, и почти не се усеща.

Тъй че закачай ВАГ кома - и гледай грешките.

Щом ги има - явно има и причина.

Клапан, или нещо друго..... То ще си покаже.

И щом и моторът не може да развърти на над 3000 оборота.... И това е показателно.

А да те попитам - как развърта до 3000? С лекота ли, или някак си вяло?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както я чета бавно и внимателно предисторията на автомобила, и стигам до следния извод - каквото е правено, не е донаправено. И затова проблемът се появява пак.....

Такова ми е мнението.

Иначе да ти се зацапа пак всичкото за 3000 км.... Малко е вероятно. Да не кажа и никак.

А иначе след като са го изчистили за последен път - колко километра си минал?

Много гъст и черен дим..... Това вече не ми звучи никак добре. Не трябва да има такъв дим! Освен ако чипването не е изпълнено не особено грамотно - и тогава вече ще има дим.... Няма как.

Сменил си актуатора с нов - значи каквото и да е, едва ли е от него.

А маркучите към него - те как са?

Турбото..... А чува ли се нещо, когато стъпиш рязко на газта?

И каква грешка записва, като влезе в авариен режим?

Отговориш ли си на тия въпроси - и ще стигнеш до проблема.

Но не се бори сам - а я вкарай в читав сервиз.

Защото така, от дистанция...... Не е работа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.