Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bg

Трудно пали ?!


momcheto_s_favorita

Recommended Posts

Оффф .. отново номера ..

На студен мотор пали от раз, а вече като стопли и тръгна да е въртя не иска да запали. :smt0344 А като цъкна 2-3 пъти контакт изключа пак контакт си пали нормално .. и като заработи ми се бъзикат в началото оборотите, падат на 6-700 и после се оправят от самосебеси. Дали не трябва да и се даде аванс от изпаритела ?!

 

Да вметна, че съм сменял филтърчето, мембраните също.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какъв аванс ще даваш от изпарителя?

 

Задръж на контакт 5сек. без да щракаш и тогава палй. Изпарителя е електрически, а не вакуумен?

А що на студено пали нормално - незнам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много ми е интересно как се дава аванс от изпарителя на моноинжекцион , ама това е друга тема.

Изпарителя вакуумен ли е или електрически ... ако е вакуумен имаш копче за обогатителя на изпарителя и като го цъкнеш веднъж-два пъти и ще запали по-лесно ... ако е електрически май е по-добре да си я палиш винаги на бензин.

Жоро , електрическите изпарители не пускат газ докато не усети искрата , инак ако я оставиш на контакт за малко после може и да не си намериш частите на филтъра :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Електрически е. Под " аванс " исках да кажа, че нали има две врътки дето са колко въздух да пуска и колко газ .. ?!

Не съм компетентен много, ама съм дочувал , че зимата се увеличава малко да влиза повече въздух и повече газ

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зимата е препоръчително да се пали на бензин докато стопли изпарителя и след туй се прехвърля на газ ... в зависимост от копчето за управление прехвърлянето може да е автоматично или ръчно и ако е автоматично може да остава газ във филтъра и колата да се дави или пък трудно да хваща искрата от бобината и да пуска газта със закъснение ... първото не знам как се лекува ... за второто можеш да направиш повече навивки около кабела на бобината с жичката , която играе ролята на антена.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зимата е препоръчително да се пали на бензин докато стопли изпарителя и след туй се прехвърля на газ ... в зависимост от копчето за управление прехвърлянето може да е автоматично или ръчно и ако е автоматично може да остава газ във филтъра и колата да се дави или пък трудно да хваща искрата от бобината и да пуска газта със закъснение ... първото не знам как се лекува ... за второто можеш да направиш повече навивки около кабела на бобината с жичката , която играе ролята на антена.

 

Мхм, ясно .. в случая при мен е автоматично и си пали сутрин съвсем нормално на газ, не разбирам само защо след като стопли се мъчи и не иска да запали от раз (може и да запали ако е задържа към десетина секунди) както и да е

 

На бензин не работи също както трябва .. Има ли попринцип горивен филтър и от къде трябва да търся проблема, както бях споменал в друга тема, че при ускорение се получава едно задържане преди 2000 об/мин. Не я карам много често на бензин и може да се е запушило някъде нещо :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.