Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bg

Octavia - проблем с паленето


бат Димо

Recommended Posts

Е, за съжаление трябва да пусна тема не за хвалба, ами за проблем със запалването.

Колата е Октавия единица, 1,9 дизел.

Една сутрин преди седмица не поиска да запали.

Давам на контакт, изгасват си лампите и въртя - стартера завърта нормално, един два пъти "превърта" двигателя, колата не запалва и после стартера изфучава все едно няма никой на него.

Закарахме я на "майстор", там я закачаха на комп, гледаха я сумата "специалисти", провериха всички слаби места - датчик на вала, релета и т.н. и в крайна сметка дадоха диагноза - лошо гориво. Източиха го, сменихме маслото, маслен и горивен филтър и уж всичко беше о.к.

Покарахме я към 500 км, не е давала проблеми до днес сутринта, когато го повтори същото - един два пъти превърта и после стартера - фииууууу и не пали.

За протокола температурата сутринта беше към 0 градуса, ако това има значение.

Къде да търся проблема?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм ръзбирач но от написаното повтаряш,стартер!!!Завърта веднъж,дваж и фиуууу,провери него и акумулатора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Леле, къде ги намери тия майстори бе smile091 Чак и компютър закачили, нафта точили....

 

Стартера ти е за ремонт. Това е ясно от фиуууу.

 

После ако има проблем с паленето студена - подгревателни свещи, лоша нафта, въздух и т.н. Ако не пали топла.... ползваш търсачката.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стартера му правихме ремонт преди няколко месеца, няма и 10 000 км.

Преди малко пак правихме опити и забелязах, че от втората (от ляво на дясно) дюза излиза сиво - бял дим, когато колата завърта първоначално. После стартера пак си прави фиййййю, все едно няма компресия.

По съвет на приятел - стартера работел, ако се въртят ремъците, независимо дали прави фйййййюю ... еми въртят се.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

дадоха диагноза - лошо гориво. Източиха го, сменихме маслото, маслен и горивен филтър

 

Колко мъка има, Боже....!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имах подобен проблем, оказа се клапана за гасене на двигателя, засядаше в междинно полужение и при стартиране не достигаше достатъчно въздух.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе точно и аз щях да го нахокам пак, че е стартер (бендикс) и се сетих, че говорим за TDI. Клапана за гасене може да прави подобни проблеми. Или да губи компресия от някъде.

 

А и човека си казва - въртят се ремъците - значи стартера и бендикса работят.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имах същият проблем ама ме е страх да се обадя да не ме нахокат,върти като на без компресия,дойде майстора върна клапана за комфортно гаснене и колата запали.Чистиш ЕГР и си ти пак.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

пак взехте много да го умувате...да отите на друг майстор...майстори бол.

когато неработи клапана за гасене-колата припалва за сек. и после изгасва!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Потърсих в нета как изглежда този клапан, видях го, после на колата - беше в отворено положение.

Затворих го и колата веднага запали!!!

Пробвах няколко пъти - палене, гасене, не винаги затваря и като остане отворен колата не пали, дори не припалва за секунда, а като си е затворен няма никакви проблеми.

Това е решението - клапана за гасене на двигателя.

Като го ръчкам и гледам, че е много хлабава оста му, ще се сменя с нов.

Благодаря на всички за съветите и помощта!!!!!!!!!

А, Октавията е една от най-яките коли, които съм карал ... въпреки дребни проблеми, с кеф я препоръчвам на всеки!

 

п.п. Може ли модератор да промени заглавието на темата на: Octavia - проблем с паленето - РЕШЕНО - клапан за гасене на двигателя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Потърсих в нета как изглежда този клапан, видях го, после на колата - беше в отворено положение.

Затворих го и колата веднага запали!!!

Пробвах няколко пъти - палене, гасене, не винаги затваря и като остане отворен колата не пали, дори не припалва за секунда, а като си е затворен няма никакви проблеми.

абе какви ги говорите-когато е отворен пали!!!Когато е затворен неможе да запали!!!!!!!!!!!!!!!!!

излагате форума ей-ще ни се смеят

....че и модератор да променя заглавието smile091

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мноого мъка има на тоя Свят, мнооого!!! smile091

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 година по-късно...

Колегииии и аз съм с подобен проблем, само че колата е бензинова 1,6 АЕЕ и вече почти при всяко първо завъртане на стартера се чува едно фюууу и при следващо пали. Значи стартера си върти, но не и двигателя. Моля за някакъв съвет.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

здравейте,колеги аз имах проблем с паленето и една сутрин просто не запали и понеже бях в чужбина веднага пътна помощ и в skoda сервиз закачиха я на комп. и цялата работа се оказа едно реле. надявам се да съм помогнал с нещто.Успех

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, това "фииууууу и не пали", нещо такова ли е? - http://www.youtube.com/watch?v=DJbjhTjzBGs

 

Такова е , но вече му отговориха на колегата - бендикс

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Казаха ми, че се почиства бендикса и се слага грес и се оправяло :?:

 

П.С. При мен от време на време се чува, веднага след запалването

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.