Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

трудно палене на октавия 1 TDI


bezdomnia

Recommended Posts

здравейте колеги.. тарся помощ по един проблем с моята октавия 1 (1999 г ).. проблема се састои в това че когато колата е студена пали мн лесно.. но когато загрее почват проблемите...каде да тарся причината защото посетих няколко сервиза и всичките ми казват различни неща и цените варират от 100 до 1000 лв ремонта... акомулатора ми е добре.. благодаря ви предварително

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

благодаря....аз го направих това с времевото реле... впрочем ми го направиха но не сам мн доволен..затова питах :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

продължавам темата :D днес ми правиха донастройки по колата... майстора ме инструктира да изчаквам по 10 секунди между паленията за да може да сработвало релето.. до тук ок, но когато го направя това ,колата пали лесно но се изфорсира до към 1800 оборота и веднага падат. Това нормално ли е или да сменям майстора

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

до какво може да доведе това изфорсирване.. може ли да стане някакъв проблем или това само ще ме дразни... майстора който ми прави колата ми обесни че това е понеже в един определен момент се впръсква повече нафта която експлоадира и затова вдига така оборотите

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мерси и аз така реших вече във събота отивам при едно момче ....от BMW форума мн го хвалят, помогнал е на много хора..нз дано и аз да съм един от тях

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Aз имам същият проблем с мойто ТДИ-АХФ 110 к.с.Когато взех колата нов внос си палеше винаги но излеана,че е правена шмекерия,беше изкаран на датчика за температура който седи в тройника който влиза в блока,още един.Буксата е с 4 крачета,два от тях бяха изкарани към друг датчик който висеше извън мотора а другите два си бяха в нормалният датчик в тройника.Колата палеше студена екстра,но топла се форсираше над 1500 оборота.Оправих това недоразумение и колата си стана нормална,но спря да пали топла(върти сума време и тогава пали),след намесата на чип и промяна на картата на горивото на колата се пуска повече стартово гориво и получваш повече коне + перфектен топъл старт!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ох, да обобщим, че вече на всички ни писна да я обсъждаме тая тема. Проблема се поражда от факта, че при загрял двигател, при тези мотори, в картата в ЕКУ-то, е записано 0 мг гориво при обороти на стартера под 250/300. Защо е направено така и дали това е грешка на дизайнерите всеки да си преценява сам. Проблема е най-изявен при AHF моторите. При мен на ALH не се е проявил. Което не значи че няма да се появи, може би просто ел. системата ми все още е в добра кондиция. На ASV не знам дали го има, не съм чувал някой да се оплаче. ПД (ASZ, ATD, AXR) също не страдат от това. Оправя се по следния начин:

 

1. С профилактика на стартер, кабели и акумулатор. Демек колата да почне да вдига над 250 оборота на стартер.

2. Без да оправяме по т.1, с реле се лъже колата в момента на паленето, че е студена. Нямам идея дали е нормално да се форсира отначало. Може би зависи от правилния подбор на "лъжещия" резистор.

3. Пренастройка на ЕКУ-то на автоматична скоростна кутия - ГЛУПАВО!

4. Без да оправяме по т.1, при мапер се качват нови карти в ЕКУ-то, с които въпросните 0 са "оправени".

 

Аз лично предпочитам вариант 3. Вариант 1 при, кола на познат (Голф) , реши проблема точно за една година и пак се появи. Просто с годинките ел. системата вече не е това което е била и колкото и да я профилактираме..... И тогава се минава на вариант 3. Човека вече кара 3 години с вариант 3, колата си пали като и покаже ключа. Освен това получи бонус - 20 тина коня отгоре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега проверен ли е датчика за температурата на антифриза.Когато е развален прави горе долу същия проблем.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

На ASV не знам дали го има, не съм чувал някой да се оплаче.

 

Аз лично предпочитам вариант 3. Вариант 1 при, кола на познат (Голф) , реши проблема точно за една година и пак се появи. Просто с годинките ел. системата вече не е това което е била и колкото и да я профилактираме..... И тогава се минава на вариант 3. Човека вече кара 3 години с вариант 3, колата си пали като и покаже ключа. Освен това получи бонус - 20 тина коня отгоре.

 

Цецо, при ASV също го има проблема, иначе предполагам имаш предвид вариант 4, а не 3.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

незнам след намесата на тези маистори и времевото реле което са ми сложили което луже датчика за температурата си мисля че проблема е точно в тоя датчик.. то даже се виждат някакви жици кадето излизат от него и ми казаха че ако ея закача на диагностика колата винаги ще ми показва че имам шрекаснат датчик за температурата... което ме навежда на мисалта че тук няма нищо общо нафтовата помпа/// нещо което те ми посочват като причина за трудното палене.утре ше чипосвам колата и ше пиша дали се е оправила :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ох, да обобщим, че вече на всички ни писна да я обсъждаме тая тема. Проблема се поражда от факта, че при загрял двигател, при тези мотори, в картата в ЕКУ-то, е записано 0 мг гориво при обороти на стартера под 250/300. Защо е направено така и дали това е грешка на дизайнерите всеки да си преценява сам. Проблема е най-изявен при AHF моторите. При мен на ALH не се е проявил. Което не значи че няма да се появи, може би просто ел. системата ми все още е в добра кондиция. На ASV не знам дали го има, не съм чувал някой да се оплаче. ПД (ASZ, ATD, AXR) също не страдат от това. Оправя се по следния начин:

 

1. С профилактика на стартер, кабели и акумулатор. Демек колата да почне да вдига над 250 оборота на стартер.

 

4. Без да оправяме по т.1, при мапер се качват нови карти в ЕКУ-то, с които въпросните 0 са "оправени".

 

Това са най-правилните 2 варианта. Аз приложих на моята и двата - въртеше като дрелка и палеше без никакви проблеми!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.