Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bg

Koлебание на оборотите?!


plovdiv123

Recommended Posts

Вчера установих, че когато пусна светлините и парното на 2, оборотите падат до 700-750, (поне доколкото може да се различи на скалата на фаворита), а като се угасят тези източници, оборотите се връщат към нормалните 900-1000. Не падат ли множко само за едни фарове и парно, на какво би могло да се дължи това и къде да се търси причината?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

оборотомера ти е вързан към бубината,така че като вкл.тези консуматори и напрежението спада.Караи си спокоино пада леко тока но не и оборотите. s_flag

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

оборотомера ти е вързан към бубината,така че като вкл.тези консуматори и напрежението спада.Караи си спокоино пада леко тока но не и оборотите. s_flag

 

Не е така,както го обяснява Марин Шкодов.Падат и оборотите на коляовия вал на двигателя.Просто при обороти на ПХ двигателя няма достатъчен въртящ момент и като го затормози алтернатора и оборотите падат.Това се наблюдава при всички карбураторни коли и е нормално.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, но аз чувствам, как двигателят звучи по- различно и също така самите му вибрации и шум, по- точно ритмиката му се променя!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С една дума всички карбураторни коли без допълнителни системи за поддържане на празния ход си клякат ... Формана ми на газ стига до 500 об/мин (по оборотомер) реални към 600 след като върне смукача ... на Нисан съм виждал система , която при натоварване от вентилатора на радиатора се включва смукача , но системата е малко бъгава и обикновенно газаджийте я елиминират , инак разхода става кат на дърта Газка .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

има най различни варианти-фолвагените имат едно реленце с интегралка и то следи обороти.Като паднат подава ток на електроклапанче,което пуска въздух в карбуратора в системата за празен ход и така тя увлича още малко горивце...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мене е обратното. С всички възможно включени консумативи (каквото се сетиш) и оборотите не мърдат както си държи 900 при работа на място :D

 

Извинявам се за излишния спам ! :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Незнаех, че така се държат колите с карбуратор. Ценни отговори. Благодаря на всички отзовали се!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

оборотомера ти е вързан към бубината,така че като вкл.тези консуматори и напрежението спада.Караи си спокоино пада леко тока но не и оборотите. s_flag

 

Не е така,както го обяснява Марин Шкодов.Падат и оборотите на коляовия вал на двигателя.Просто при обороти на ПХ двигателя няма достатъчен въртящ момент и като го затормози алтернатора и оборотите падат.Това се наблюдава при всички карбураторни коли и е нормално.

 

Как го затормозва алтернатора? smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Затормозява го като в следствие от натоварването при включване на повече ел. консуматори започва да се върти все по-трудно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много е важно акумулатора да е зареден....

Ако е малко разреден и пуснеш , парно, чистачки, фарове , алтернатора се товари за да

покрива консумацията а също и да зарежда акумулатора и затова падат оборотите.

Тези около 20 и даже повече ампера си искат своето, двигателя се товари.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Затормозява го като в следствие от натоварването при включване на повече ел. консуматори започва да се върти все по-трудно.

 

 

Нещо не мога да си представя кое може да затормози алтернатора механично, та да се върти по-трудно, и следователно да затормози коляновия вал. На моя фаворит мога с ръка на сърцето да кажа че фарове, чистачки, парно на 3 и радио не мърдат оборотите от 900-1000 smile049 smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сигурен съм че и при твоя Фаворит се усеща,може оборотите да не падат толкова,но със сигурност и при теб го има това.Получава се така,защото с увеличаване на консумацията от алтернатора се увеличава тока през статорните му намотки и се създава допълнително електромагнитно поле.А тези колеги,които имат спомени от физика - какво се получава при взаимодействие на 2 електромагнитни полета - сила!Тази сила е с обратна посока на създалата въртеливото движение на ротора,т.е. се притивопоставя на нея и намаля оборотите на ротора,а оттам - на коляновия вал посредством ремъчната връзка.Сега изясни ли ти се проблематиката?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.