Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Проблем с охлаждането на двигателя?


irmsher

Recommended Posts

Колеги дайте мнения от каде може да ми е този мой проблем , октавия 1.9тди (alh ) вече втори термостат сменям и не се получава желания ефект , колта загравя като е в движение т.е изкачвам се по баир и си стига 90г. парно си има , слизам и пипам маркуча пред термостата студен , термостата не е отворил, обращам и се спускам по същя баир който е 5-6 км и колата почва да се охлажда , в края на баира температурата е 60г. вече незнам какво да я правя!!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 50
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • irmsher

    17

  • Цецо75

    7

  • masterOne

    5

  • micyri

    4

Най-много писали в темата

Колега, вземи парче картон и закрии част от радиатора. Пробвай пак и ако не се охлажда явно термостата пропуска или нещо около него!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами за съжаление и така сам пробвал , пак се охлажда колицата ми , почвам да се съмнявам , че водната помпа не работи както трябва т.е пластмасовите перки да са се износили , може и да греша!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами за съжаление и така сам пробвал , пак се охлажда колицата ми , почвам да се съмнявам , че водната помпа не работи както трябва т.е пластмасовите перки да са се износили , може и да греша!!!

 

Тя ако помпата не работи добре, по-скоро от прегряване ще страдаш!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

загрява нормално но по баир надолу или на място се охлажда

аз не мисля че това проблем!

до колко градуса пада темп. като се движиш по баир на долу и после по равното вдига ли пак на 90?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами за едно спускане от разтояние 5-6 км пада от 90 на 60 а по равното вдига ако подавам газ , с две думи като давам газ вдига и даржи температура като не подавам или се спускам се охлажда

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами за едно спускане от разтояние 5-6 км пада от 90 на 60 а по равното вдига ако подавам газ , с две думи като давам газ вдига и даржи температура като не подавам или се спускам се охлажда

Научи ме и мене да карам по равното без газ! smile091

,че и без това горивата скачат нагоре с цените,

нещо не можем да се разберем.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе веднъж загряла, трябва да държи температурата. Не е чак такъв студ още....

 

Иначе в най-големия студ (-20) и на мен ми се е случвало да не може да подържа температура при спускане. Ама още е топло....си мисля.

 

Само дето аз освен термостат просто не виждам какво друго може да е. Помпата не е със сигурност, тя може да прегрее колата, ама да я преохлажда, няма как.

 

Май ще се окаже, че си в ред колцата, да знаеш....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако си включил парното на макс и вентилатора на 4 ,също може да охлажда много бързо по наклона.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при мен спада темпетатурата като спускам по-дълго но едно малко картонче оправя нещата smile049

Не случайно някой автомобили са с клапи които се затварят и отварят сами!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

именно че не е още толкова студено ,пък си прави каквото иска , а аз не обичам така да прави !!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

пък и като се замисля , на моята колица ги няма корите под двигателя и може да се охлажда целия мотор

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен не е нормално да охлажда толкова много.

Все пак за това е този термостат, да спомогне по-бързото загряване и след това да потдържа температурата в оптимален диапазон.

Или иначе казано, ако започне да спада температурата под необходимото ,термостата трябва да затвори за да предотврати ненужно изстиване на двигателя.

Това, което ти се случва би могло да е нормално при много по-студено време.

Аз имах абсолютно същия проблем и го реших със смяна на термостата(BEHR)

Най-логичното за мен е че си много голям карък и си случил два пъти на калпави термостати, колкото и малка да е вероятноста.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами нормално е при спускане надолу(по инерция на скорост), температурата да пада, като е по-студено ще пада повече. Като се спускаш по инерция надолу , колелата въртят двигателя и се прекратява подаването на гориво, няма горене и двигателя изстива. Кое ви учудва? Като се излезе наравно, двигателя трябва пак да си загрее до нормалната температура.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами проблема е че не само по баир , ами и на маясто докато изпуша една цигара и пада с две черти , май наистина съм голям гарък !!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

почти съм сигурен че от термостата но Behr e добра марка аз моя го смених преди няколко години и нямам проблеми щампована ли е марката на него да не някое менте ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз мисля че е термостата. Само че по-скоро не че не отваря, а не затваря... Върти само на големия кръг и затова охлажда толкова бързо дори на място. Имам същия проблем с Corsa-та на жената. Сутрин като запалиш вдигни капака и пипай радиатора, ако се затопля почти бързо значи е това!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

е няма такава кола , почва да ме нерви , сложих друг термостат behr , и пак същия проблем

вече незнам какво да я правя!!!!!!!!!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Корпуса където се монтира термостата е направен от пластмаса, нали?

Там са монтирани още и сензорите за температура?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не виждам проблем. При мен е същото. Тръгвам от нас, минавам 2км и температурата стига до към 70 градуса (основно спускане с равен участък по околовръса до отклонението на Бояна). И на спускането от околовръса до Била-та на бул. България съм пак на 50градуса! "Проблема" частично се решава като включиш циркулацията на въздуха само в купето и намалиш духалката на 1.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.