Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Recommended Posts

Публикувано

Нищо няма да точиш!Точно преди седмица аз и колегата "skodera" сменяхме на моята кола точно този маншон,за който говориш - маншон на външното каре на предно ляво колело.Несе изисква източване на маслото.Полувала се вади от скоростната кутия много внимателно.Масло няма да потече.Обаче много внимавай да не се извадят иглените лагери,че е пипкава работата.След като извадиш полувала барабар с външното каре ги разделяш едно отдруго и първо почистваш всичко до блясък,след което поставяш смазката,маншона,стягаш с нови скоби и обратно на колата.Това за първи път го чувам да се точи маслото на скоростите.Това да не е 120-ка... :D

Публикувано

Не се точи никакво масло и не изтича нищо, цялата смяна става за 15мин на подемник и струва 20лв. което значи, че не си струва времето, цапането и студуването ако го правиш сам. Ако си от София кажи и ще ти пиша на лично откъде да си вземеш маншон GKN Loebro който не се пука и разпада през 1.5г.

Публикувано
Не се точи никакво масло и не изтича нищо, цялата смяна става за 15мин на подемник и струва 20лв. което значи, че не си струва времето, цапането и студуването ако го правиш сам. Ако си от София кажи и ще ти пиша на лично откъде да си вземеш маншон GKN Loebro който не се пука и разпада през 1.5г.

 

Това е добре.

От къде да ги взема тези маншони - тези дни ще бъда в София.

Този, който сега се е скъсал е сменяван Юли, 2010 година, т.е. доста е нетраен явно....

  • 4 месеци по-късно...
Публикувано

Тази зима както всички помни температурите паднаха доста и няколко пъти не можах да прибера колата в гаража, заради особености на снегопочистването в малките градове, та маслото в скоростите замръзна и беше мъка да се подкара на другия ден. Като се запролети започнаха проблеми с превключването на скоростите и смених почти новото масло Шел с Фукс 75W! от Ауто Плюс. Отговаря само на API GL4, fully synthetic, само че 29 уевчета литъра. Заслужава си! Проблемите изчезнаха. За пореден път се убеждавам, че по-евтиното често излиза по-скъпо.

Публикувано

Аз съм още с оригиналното масло и колата не е виждала гараж. Зимата в големите студове сутрин се усеща изключително малка разлика в превключването. Маслото е най-важното.

Публикувано
Абе то туй ясно в каталога, ама на повечето масла, които гледах по магазините пише:

GL-4/GL-5

или например GL-4+ ...

 

И сега се чудя как така е хем 4/5 и дали въобще това има значение.

Да да, сипвай синтетика и не му мисли, нямаш кой знае каква трансмисия че да спазваш всяка запетайка.

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.