Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-club-bulgariatraxxas

Проблем с типтроник при шкода О2


цайтата

Recommended Posts

Здравейте,

приятно ми е че се регистрирах във вашия форум и сега съм част от вас, прегледах доста теми за Шкода Октавия 2 и неможах да видя моя проблем и за това пиша тук. Имам голямо желание да се сдобия с Шкода Октавия 2 140к.с. и съм кандидатсвал за тази която се продава във Враца,ходих да я тествам има доста забележки ,но най вече ме притеснява че неработи на ТИПТРОНИК и няма сервизна книжка а пишат че е на 115хиляди км. Някой имали поглед върху тази кола и да ми даде съвет ще му бъда благодарен за помоща smile126 .

Благодаряви предварително

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

приятно ми е че се регистрирах във вашия форум и сега съм част от вас, прегледах доста теми за Шкода Октавия 2 и неможах да видя моя проблем и за това пиша тук. Имам голямо желание да се сдобия с Шкода Октавия 2 140к.с. и съм кандидатсвал за тази която се продава във Враца,ходих да я тествам има доста забележки ,но най вече ме притеснява че неработи на ТИПТРОНИК и няма сервизна книжка а пишат че е на 115хиляди км. Някой имали поглед върху тази кола и да ми даде съвет ще му бъда благодарен за помоща smile126 .

Благодаряви предварително

Здравейте ,

Може би несъм обяснил правилно, ще питам пак ако някой пише ще добре че съм в невидение. Шкодата е Октавия 2 със скорости DGS-6, всички скоростни кутии са с типтроник или има и такива които са без при положение че има спортен режим? smile012

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ти какво разбираш под типтроник?

това,че не можеш да ги сменяш ръчно ли е проблема??

Да това имам в предвид, пише +/- а неможе лоста да премине настрани и да премине в ръчен режим

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ъъъъ... предполагам натискаш бутона на лоста за да го освободиш първо?

Да това с бутона ми е ясно,пробвах всякакви варианти.Може би нещо друго го ограничава

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В режим типтроник се преминава само от позиция D. Ако и тогава не става моя съвет е да търсиш друга кола. Иначе на О2 преде фейслифта се монтират само DSG 6 и 6 степенна конвенционална автоматична ск. кутия - наричат я само Tiptronic! И двете кутии имат ръчна смяна на предавките!

P.S. Изчакай някой друг месец и ше ти дам мойта красавица... :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, ако говорим за тази http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... f1=details бягай далече - мое мнение. От снимките е видно, че почти няма детайл без забележка, представям си какво е на живо. Странно е защо скоростният лост е светъл, при положение, че целия салон е тъмен. И не на последно място - километража е в мили, което ще рече, че колата е на има няма 185 000 км. А явно като екстра е добавено - Липсва компресор климатик

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мдаа, тая Octavia е супер съмнителна. По правило от коли от Враца и Монтана трябва да се стои мноооого далече smile021

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мдаа, тая Octavia е супер съмнителна. По правило от коли от Враца и Монтана трябва да се стои мноооого далече smile021

 

Няма такова правило, не генерализирай. Точно във Враца съм гледал няколко доста читави Шкоди, ако не се лъжа във форума има даже купувани от там.

 

Навсякъде има трошляци и некоректни търговци. И във Враца и в София и в Дупница.

 

Точно тая на снимката наистина прави лошо впечатление, но докато не се види на живо, не трябва да се дава категорично мнение. Аз например бих я огледал, точно защото продаващия старателно е снимал всички проблемни детайли. Не ви ли прави впечатление?

 

Виж ако DSG-то има някакви забележки - БЯГАЙ ДАЛЕЧ ОТ НЕГО! Това нещо е голям кеф докато работи, ама....

 

Сега видях, че нямала и сервизна книжка. Всички лизингови имат. Това значи, че просто не искат да я виждаш :) Зарежи я.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-големите тотални сбирщайни и "инхалирани" боклуци, които някога съм гледал, все бяха с произход Враца и Монтана. Там джамбазите са направо магьосници. Много истории мога да разкажа, но са все офтопик.

 

Конкретно за тази О2: сефте чувам да са се продавали в ЕТ шкоди с километраж в мили, че да е и лизингова. Това е някаква тоталка с донорски части от британска шкода. При удар отпред заминава точно компресора на климатика и мехатроника на DSG-то, което явно криво-ляво са го закрепили. И "километрите" и наистина са в мили, т.е. е на около 190 000, ако изобщо са реални и тези, в което имам огромни съмнения.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега ако колата е тази от снимките бъди сигурен че кутията е сменяна и ако наистина е вземана от бг - почти сигурно удряна. Лоста е от друга кола със салон от светла кожа - там слагат този светъл лост. Или е с присаждано DSG или е удряна и сменяно. Ако колата е от бг - за удар потвърждава и английското табло. Като изключим козметичните забележки не си струва да се набутваш с такава кола, на която ремонта никой неможе да ти каже колко ще струва... Търси друга - не е като да няма, е не на тази цена, но евтиното винаги излиза скъпо...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз си мисля да не би колата да е английска и да са обръщали волана. Използвали са оригиналното табло. А и защо крият номера толкова усърдно?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз си мисля да не би колата да е английска и да са обръщали волана. Използвали са оригиналното табло. А и защо крият номера толкова усърдно?

Здравейте , ходих да я гледам колата и я карах имам съмнения че от многото подавания на ток и прехвърляне на акумолатор има доста грешки, но имам номер на рама и регистрационен номер , ако някой може да каже как мога да я проверя в ЕТ да навържя пъзела ще съм му благодарен....Щ почерпя на събора другата седмица във Вонеща вода smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Човек, стой далече от тая бангия!

От подаване на ток няма как да се появят грешки smile091

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Другото, което аз виждам от снимките е, че капака на еърбека на волана е доста изхвръкнал навън. Явно и там е имало интервенция.

По отношение на лоша слава при автомобилите втора ръка мисля, че това се отнасяше по- скоро за Враца, а не за Монтана, ама все тая. И хубави и лоши коли има навсякъде, но в северозападнала България колите са най- евтини. За мен с най- лоша слава са и си остават Горубляне и Дупница, а и на всичкото отгоре са им скъпи колите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Човек, стой далече от тая бангия!

От подаване на ток няма как да се появят грешки smile091

 

Колега ще ме извиняваш ама от подаване на ток и смяна на акумулатор почти винаги се появяват грешки, които по никакъв начин не могат да се изчистят с компютър, а само с каране и след 2-3 завоя и 200-300 м. се изчистват и изгасват лампите по таблото. Такава често срещана грешка при смяна на акумулатор е светването на червеното воланче на таблото - пробвай някой път и сам ще се убедиш. Същото става и при слаб акумулатор и подаване на ток. Който и юнак да питаш, ще ти каже че е така... smile159

 

С най-добри чувства...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинен си. Не става дума за грешка в сервотроника, а за самодиагностика. Ако завъртиш волана пълен ляв-десен, индикаторът гасне почти веднага. Грешките се генерират и запомнят в EEPROM в ECU и няма как да се появят от подаване на ток или смяна на акумулатор!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не мога точно да цитирам понеже беше преди година, но при паднал акумулатор и след смяната му, като след кратко каране и изгасване на гореспоменатите лампи по таблото, се беше записала грешка - "слаб волтаж на еди кое си...". Малко несериозно така го пиша, но си бе факт. След смяна на акум., и след изчистването и - същата никога не се е появявала. А тези който аз писах че веднага след смяната се получават също при закачане с кабел се виждат, но немогат да се чистят (т.е. чистят се и пак светва съответната лампа). Поне при мен така беше. Оправят се с каране...! И не беше само лампата за самодиагностика на волана, но беше отдавна. Както и да е може би аз греша, но колегата с въпросната кола имаше предвид мисля точно това, а че колата е кенеф е ясно... :)

 

Лек ден!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте , колеги днес бях последно при колата и разбрах точно за какво иде реч.....

1.Колата е внесена от Англия 2008г

2.Преместван е волана от дясно в ляво

3.Не е 2006г а е първа регистрация януари 2005г

4.Освен компресора на климатика че го няма, гумите са изтъркани от вътре и резервната е спукана

5.Турбината и свири при подаване на газ

6.Типтроника нерабти

7.Това табло не е от тази кола

8.Няма акумулатор

9.Пипана е сериозно

10. НАЙ ХУБАВОТО Е ЧЕ СЕ ОТКАЗАХ ОТ НЕЯ

Благодаря на всички които ми отговориха. smile152

 

p.s. Аз продължавам да търся ШКОДА Октавия 2 задължително 2.0 / 140к.с и повече

 

До нови среща , ако има нещо ще пиша ЧАО!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тъжното е, че ще цъфне някой колега с тоя курник във форума скоро. Повечето хора ги интересува единствено цената.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе то хубаво, ама на тоя курник и цената му не е нищо особенно. Те по толкова си вървят като не са чак такива курници :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имаме победител. Аз познах ,че е от Англия и е обръщан волана. Типтроника може и да работи ако го буташ в обратната посока. smile091

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тя кутията и джойстика са си едни и същи и на UK моделите, просто индикаторите на стика са отдясно, отдясно си е и ръчният режим:

 

http://cdn0.caradvice.com.au/wp-content ... 7dsg_s.jpg

 

Не знам защо стикът е сменян на тази шкода конкретно, и оригиналният може да се ползва без проблем с ляв волан.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.