Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

двигател 1.3 карбуратор/инжекцион- предимства и недостатъци


plovdiv123

Recommended Posts

Че то последното показание на оборотомера е 70х100 оборота, кви 8000. Прекъсвача на МПИ удря на 5500 при мен. И тези са му много - двигателя иска да се откачи от вибрации.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Че то последното показание на оборотомера е 70х100 оборота, кви 8000. Прекъсвача на МПИ удря на 5500 при мен. И тези са му много - двигателя иска да се откачи от вибрации.

 

 

Дали е 70х100 ? Я погледни по - добре километража на форман 94та година и тогава ще си говорим :)

Прекъсвача си удря на 5500 когато е на бензин, на газ не функционира такъв ..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Наистина, куцо пиле е, но е надеждна кола за българските пътища. Като, че ли наистина, навремето се е получил някакъв технологичен луфт , когато Шкода е придобита от WV. Спират Фаворита, правят една позаобленка Фелиция, обаче отдолу няма какво по- различно да сложат и отново същата история. Че е остарял, остарял е двигателят, но съм съгласен, че повече дава, отколкото взима, поне ще ви закара от точка А до точка Б. Това металическо почукване ми е най- странно, по едно време ме дразнеше, но вече не му обръщам внимание. smile091

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Металическото почукване не се чува вътре, чува се когато си пред колата, моята фабрично има кожух на капака според мен поставен точно за заглушаване на почукването.

 

Друго за което се сещам е, че освен, че двигателя загрява бързо също така и изстива много бързо което е особено неприятно през зимата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

E то сега е хладничко,та е актуален въпроса с загряването на мотора --- абе тая моята нема стопляне бре!Аз и не я щадя де ...скачам вътре,въртя,паля и тръгвам(е,малко хълца и се дърпа,ама тръгва smile049 ),изминавам 5 километра градско и нема и нема ...стрелката не отлепва ...съответно и парното ду'а Ладно ](*,) Имам и един кусур (от мързел е де smile004 )липсва ми алуминиевата гофра от изпускателните тръби,която връща топъл въздух в карба ....всъщност не знам колко ще помогне за по-бързото стопляне,но си мисля че ще го ускори поне с 30%.А и без тая гофра разхода пак е НЕдразнещ(естествено и клапаните регулирани на око smile048 и карба има нужда от още съвсем фина настройка ...ама доде късо т'Фа лято бре)

 

Успех

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябва да загрява много бързо, пали и тръгва веднага като топла, парното се появява зимата до първия километър, термостата отваря до петия след което температурата пада малко и после вече дозагрява. Проблема е, че след половин час престой като дам контакт е изстинала толкова, че стрелката не се мърда, но това си е от алуминиевия двигател просто много бързо се охлажда.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

--- абе тая моята нема стопляне бре!...

Термостатааааааа. Мойта що загрява кат хората. Я разрови раздела и намери темите за термостат и решавай проблема. Ако си с тяло от алюмин - с 20 кинта за смяна на клапата. Ако си с пластмасово тяло - http://www.skodaclub-bg.org/forum/viewt ... =6&t=22028 и пак около 20 кинта.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.