Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Слаб акумулатор - повишен разход?


ikonoma

Recommended Posts

В нашия случай акумулаторът приключи за 3-4 дни. В сервиза, където оправяха последствията от удара ток е имало 4-5 дни, после всичко приключи.

По принцип би трябвало да пали при не повече от 24 часа след последното изгасване...

Трябва да се отбележи, че това състояние е много нестабилно и дори малки сътресения променят драстично ситуацията.

От почти липса на късо до сериозно окъсяване.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В нашия случай акумулаторът приключи за 3-4 дни. В сервиза, където оправяха последствията от удара ток е имало 4-5 дни, после всичко приключи.

По принцип би трябвало да пали при не повече от 24 часа след последното изгасване...

Трябва да се отбележи, че това състояние е много нестабилно и дори малки сътресения променят драстично ситуацията.

От почти липса на късо до сериозно окъсяване.

 

Да подобен случай съм имал и аз. Но на бензинова кола. Там като окъсиш една клетка, напрежението все още е достатъчно високо, особенно ако акумулатора си е в добро здраве и може да отдаде достатъчно ток. Обаче на дизел, все си мисля, че без една клетка няма да иска да запали. От друга страна ако е в перфектно здраве останалата част, може и да стане, що пък не....

 

То това състояние се диагностицира лесно с на външно зарядно и с мултицет. Колкото и да го зареждаш не може да стигне 15V, заради окъсилата клетка. И наистина често като го пернеш с гайчния ключ се оправя. smile150

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ама имах предвид консумацията на електрическа енергия, дори един атмосферен дизел изобщо няма нужда от такава за да работи- давам го само за пример, вие какви киловати изкарахте та даже и при 80 км/ч. smile049 Какво общо може да има триенето и кпд-то на мотора със скапания акумулатор на мен не ми е ясно.

Тука стана мазало, нема нужда от толкоз задълбочени знания. smile048

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Законите на Ом отдавна съм ги забравил, а опитът ми е от тягови акумулатори. При натоварване (а май и при зареждане) умиращата клетка грее. За мен греенето=съпротивление.

Напрежението на батерията пада от 42 на 32V. smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е ще се разберем най-накрая... smile027

Под заряд напрежението ще покачва, и то значително по-бързо от здрава клетка.

Под товар разбера се, ще пада...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:-k а аз се чудя........ добре че е форума.

Откакто времето застудя разхода и на мен ми се увеличи разхода. Борд компютъра отчита м/у 6.3 и 6.9 след всеки пробег. Гледам да не я юркам доката е студена. Сутрин пътувам около 15 км до офиса и вечер обратно(от Манастирски ливади до The Mall) през околовръстното, сименовско и Г. Димитров. Като се кача в колата, връткам ключа свещите подгряват и изгасва лампичката, но на акумулатора лампичката продължа да свети - пали без проблем, а колатa е "уличница" и стои пред блока. Дотук добре - отивам да зареждам миналия път на ОМВ и какво се случва 330 км 25л нафта - само градско, но средния разход е около 8/100 грубо сметнато. Вчера пак така 210км 15.5л нафта, което е малко по-малко. Нормално е да има някакво разминаване между борда и колонката. И като се замисля така последния месец не съм карал колата на по - дълъг преход за да може да се зареди акумулатора. Мислите ли драги съфорумници, че е нормално или трябва да взимам някакви мерки ?

 

Спорен ден на всички

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нормално е да има някакво разминаване между борда и колонката..... Мислите ли драги съфорумници, че е нормално или трябва да взимам някакви мерки ?

 

Да. Не.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

благодаря за бързите отговори s_flag .

Че се бях притеснил, че нещо много се е вдигнал разхода. Но щом казвате че всички е Ок Ви се доверявам безрезервно. Вярно е, че сутрин като се кача борда показва -4, -5. Климатроника включвам, подгряването на седалките smile152 , голям кеф. Добре вече съм спокоен s_flag s_flag s_flag

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като се кача в колата, връткам ключа свещите подгряват и изгасва лампичката, но на акумулатора лампичката продължа да свети - пали без проблем,

 

Това не го разбрах! Продължава да ти свети в движение или изгасва като запалиш?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи да не се притеснявам за моя разход 8/100... Само се чудя, защо тази година е толкова, при положение, че дори не е студено все още, а предишните зими си карах с разход 6,5/100. А акумулатора си ми е ОК.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно така трябва да е и аз се бях притеснил, че ми е висок разхода, но колеги казват, че всичко е наред. Значи няма място за чудене s_flag s_flag

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи да не се притеснявам за моя разход 8/100... Само се чудя, защо тази година е толкова, при положение, че дори не е студено все още, а предишните зими си карах с разход 6,5/100. А акумулатора си ми е ОК.

 

Не си спомням кой колега беше при мен скоро в сервиза да си смени гумите и се оплака че му гори 11л/100км! Октавия 2 фейс 1.9 ТДИ 105кс

 

smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.