Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-club-bulgariaskoda-club-bulgaria

Комплект Маховик


donsun

Recommended Posts

Вчера ми се случи нещо странно - карам си към Рилския манастир и между Кочериново и Рила има много дълга права, нямаше никакво движение и реших да "почистя" геометрията! Започнах от 3, последва 4 и минавам на 5 със скорост130км/ч настъпвам я още малко и гледам оборотомера от 3000оборота се изстрелва към 3500. Това означава само едно феродовия диск приплъзва, а е на 5000км комплект маховик на Валео с кат. номер 826317. На 1.9 тди 110.к.с

с чип сме сменяли и няма никакъв проблем - пробвано и доказано!

Въпросният комплект въпреки че се монтира на 1.8Т RS 180к.с не издържа на моята кола ,а тя е с по малко конски сили! Оттук нататък е ясно - чакам да даде фира! Та въпросът ми е какъв феродов диск да търся - керамичен или...

При мощности над 140-150к.с.на 1.9тди не пробвайте с този комплект!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Конете нямат голямо значение за съединителя. Значение има въртящия момент. Колко е при теб? А колко е предвидения на съединителя?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Комплектите на Валео дето ги слагате,стават само за стокови коли.Или поне за чипосани,но със стокови турбини.Аз ти казах,че няма да върши работа Валеото още когато беше писал ,че имаш намерение да слагаш.За теб е маховик от Пасат 1з и съедин.л комплект г.3 вр6

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

donsun - като се похвали в другия форум, че нямаш проблеми с Valeoto, забрави да кажеш "пу да не му е уроки".

 

Без да искам да кажа нещо лошо - добре че се случи при теб, преди и аз да купя същия... Явно имаме един и същ проблем... вече.

 

Колко нютон метра имаш и колко километра навъртя преди да плъзне?

 

Иначе то варианта е или VR6 + G60(1Z) или да скачаш на нещо рейсингово. Керамики, стейдж 1/2, бла, бла. Според всички до 350 Nm би трябвало VR6 феродо да държи стабилно.

 

Аз мисля да слагам VR6 + маховик от G60 (това което още отначало препоръчва Самуил). Това което ме спира е факта, че този маховик е балансиран и смятан за съвсем друг мотор, при това не дизел. По форумите мненията са много противоречиви - един вика тракат скорости на празен ход, друг вика нещо скърца, стърже, трети вика - всичко е перфектно. Освен това при някой педала слизал аха до ламарината, при други си оставал както трябва... Аз затова също се бях засилил към конвершън кит на Валео, че си е смятан маховика за тоя мотор. Ама ти сега съвсем ме метна в размисъл.

 

Ако си решил да купуваш за VR6, от Англия излизат много прилични оферти. Ако си склонен да рискуваш, ще ти кажа какво съм издирил. Щото тук в БГ, за комплект притискател и феродо на LUK ми дадоха една цена та ми се подкосиха краката.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Връщам се от теста. На 2,3,4, нямам никакви проблеми, прави го само на 5 със скорост около 135-140 с натиснат на 100% педал на газта! :-k

Като пускам по наклон всичко е наред, по баир от 5 опита 1 път приплъзна много леко и веднага отпуснах газта. Засега ще се кара така! Благодарско на Сами за съвета и на Цецо за загриженоста. Миналата година октомври със разспръсквачи и турбина даде 315NM в "TST-Racing". След това последваха генерация, турбопътища и челен интеркулер - но не съм я мерил на дино кое как се е увеличило!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

прави го само на 5 със скорост около 135-140 с натиснат на 100% педал на газта! :-k

 

Ааааа пиле, не ме ли съветваше баш ти, че така, не трябвало да се прави, а? :) Дойде и ти на мойта.

 

Иначе нютоните не са ни толкова много, мама му стара. Затова и аз се бях навил на заводско Валео, ама, явно няма да стане така.

 

 

Има ли някой да ме светне как стават поръчките от Англия - имам същата - маховик за О2...?

 

Ми или от ebay.co.uk или директно от някой търговец. Има едни пичове (gabco), дето ти докарват нещата до БГ за 2 кинта на килограм.

 

Естествено винаги има възможността да поръчаш не каквото ти трябва, да попаднеш на некоректен търговец, да ти пробутат боклук и т.н. И няма на кой да се оплачеш, носиш си риска. За сметка на това нещата са близо 2 пъти по - евтини. Риска си има цена, като при всяка инвестиция.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

до Цецо 75

Оборотите ги има при тази скорост 135 и те са около 3000., набирал съм на 4та до тези километри и съм превключил на 5та. Пътувах сам.

Доколкото си спомням ти си карал с около 1500оборота и не си бил сам, когато ти се е случило това. smile056

Поправи ме ако греша. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не грешиш, де :) Просто аз съм пресолил манджата.

 

Интересно и много показателно е обаче, че ти си с нов съединител, а аз със фабричния комплект на над 200 хиляди километра. Освен това мойто е било доста по-голямо издевателство (натоварена по баир с 1500 оборота). И въпреки всичко, при мен съединителя не изпусна тотално, а колата почна да вибрира, все едно захапва на тласъци (все едно вместо съединител имам АБС). Което отдавам на раздрънкан маховик + поизтъркан съединител. Ако приемем, че нютоните ни са аналогични, излиза, че Валеото наиститна се представя доста зле, по-зле от фабричния комплект.

 

Което си е доста ценна информация.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не грешиш, де :) Просто аз съм пресолил манджата.

 

Интересно и много показателно е обаче, че ти си с нов съединител, а аз със фабричния комплект на над 200 хиляди километра. Освен това мойто е било доста по-голямо издевателство (натоварена по баир с 1500 оборота). И въпреки всичко, при мен съединителя не изпусна тотално, а колата почна да вибрира, все едно захапва на тласъци (все едно вместо съединител имам АБС). Което отдавам на раздрънкан маховик + поизтъркан съединител. Ако приемем, че нютоните ни са аналогични, излиза, че Валеото наиститна се представя доста зле, по-зле от фабричния комплект.

 

Което си е доста ценна информация.

:smt017

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въпреки, че моята е бензин и вече е 340 Nm, нямам проблеми! Съединителят съм го сменял преди 15-20к комплект но е Luk smile049

 

donsun, при теб не се ли товари допълнително от това, че е 4х4?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въпреки, че моята е бензин и вече е 340 Nm, нямам проблеми! Съединителят съм го сменял преди 15-20к комплект но е Luk smile049

 

donsun, при теб не се ли товари допълнително от това, че е 4х4?

Незнам - на втора надува на 2бара, трета сме около 1.8, четвърта 1.5 и пета от 1.2-1.45. На малките предавки няма "ядове" за сега. Прави само на пета при натиснат на "100% газ" педал.

Между-другото вчера я обух с нови зимни ботушки "BF Goodrich" и е в готовност за преход. Все си мисля ако "удължа" хода на турбината с четвърт оборот дали няма да е по-добре. Утрото е по-мъдро от вечерта, а сега е време за вино!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нещо не е добре,много са големи тези пикове.Това е защото от големия изход на компресора имаш страшно стеснение на турбопътя в областа покрай картера.Кутрето ти неможе да мине през този процеп.Той е сметнат за 90 к.с.При положение че холда ти е 1.5,трябва да прави пикове не по-големи от 1.7 и то за 1 секунда.А на горните предавки защо държи по-малко от холда ?????Не е добре нещо колата.Махни стеснението и регулирай геометрията както ти обясних!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Как не си го счупил това турбо до сега.....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сами колата не се използва ежедневно ползвам и друг автомобил. Откакто ти гостувах миналата година до сега има изминати 12000км. Ако бях състезател досега турбото да е дало фира. Ще оправя това стеснение през почивните дни и ще ти дам резултатите за анализ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вчера операцията приключи в 22.00 часа - ефекта при 100% натиснат педал на газта турбината скача над 2 бара!!! За пореден път Сами се оказа прав. Наистина тази тръба е спъвала яко колата. Оттук нататък какво следва... - да "освобода" хода на турбинката ли?post-2838-138453346717_thumb.jpgpost-2838-138453346762_thumb.jpg post-2838-138453346764_thumb.jpg

post-2838-138453346766_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Белите точки вътре са стружки от рязането на "новия" турбопът - просто тръбата бе много близо да шлайфа. Не са почиствани защото сутринта бе много студено и не ми се занимаваше. smile092

post-2838-138453347629_thumb.jpgpost-2838-138453347669_thumb.jpgpost-2838-138453347672_thumb.jpgpost-2838-138453347676_thumb.jpgpost-2838-138453347678_thumb.jpg

post-2838-138453347674_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.