Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-club-bulgariatraxxas

VAGCOM грешка


sv_genov

Recommended Posts

Здравейте колеги,

 

пуснах запитването си в стара тема от подобен характер, но явно постинга се губи сред многото. Затова реших да отворя нова тема. Ето копираното съдържание:

 

Колеги,

 

за да не пиша нова тема, ще използвам съществуващата на колегата, т.като симптомите са сходни.

моята шкода периодично записва следната грешка:

 

Control Module Part Number: 047 906 033

Component and/or Version: 1,4l SIMOS3PB 00HSSJ47

Software Coding: 00061

Work Shop Code: WSC 00011

Additional Info: TMBMB46Y713153846 SKZ7Z0Y0668279

1 Fault Found:

16556 - Fuel Trim: System Too Rich: Bank 1

P0172 - 35-10 - - - Intermittent

 

И нищо друго... Погледнах през ВАГ-КОМ-а налягане и температура на външния въздух и стигнах до следния извод:

1. Нямам представа дали налягането е ОК, т.като не знам какви са референтните стойности, но при подаване на газ стойностите се менят.

 

2. Температурата на входящия въздух прогресивно нараства и достига 20-30 градуса над външната, при очакване да бъде около външната.

Направих следните тестове:

Откачих МАП-а. Изписа грешка за липсващ МАП и закова температурата на "-40" градуса.

При откачен въздушен филтър запалих колата и сензора даваше 22.5 градуса при външна температура 13.

При закачен филтър температурата започна да нараства и бързо достигна 36 градуса, а междувремено външната беше паднала до 10.

Според мен е възможно клапана, който регулира топлия въздух от колекторите да не работи, но също така е възможно МАП-а да се е сдухал.

 

Чудя се дали този МАП може да се почисти и колко струва нов? Също така ми е чудно при горещ въздух как реагира компютъра - според мен подава повече гориво за да компенсира липсана на О2? Вие как мислите?

 

А най-голямата простотия - закарах колата в ЕТ за диагностика на този проблем. Първо, приемчика каза, че тази кола нямала сензор за входящия въздух...... ](*,) Второ, казаха, че няма никакъв проблем. Поисках им разпечатка от диагностиката, но ми отказаха, а си прибраха парите за диагностиката.... Чудя се дали да подавам жалба до КЗП - това в ЕТ са от некадърник нагоре.....

 

Само да уточня - никога не пълня резервоара до горе, може би към 3/4 го напълвам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Какво да ти отговорим колега?Ти си имаш някаква теория и си откачал мапа,температури на входящия въздух си гледал как се променят....Що не гледа стойностите му??

Богатата смес може да е от мноооого работи.Тази грешка като я изтриеш записва ли я пак???

Може да е от кофти бензин,клапана за налягане в рейката към дюзите,егра,ел клапата-дроселната,дюза,ламбда сонда,темп.датчик....и т.н.Какво да ти кажем,освен да я закараш на някой майстор който разбира да види в живи данни какво се случва.

изчисти грешката и си карай....сигурно няма пак да я запише....

ако я записва на майстор

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами записва я след като я изтрия. Ходих в ЕТ, но там казват, че няма никакъв проблем. Затова и писах във форума.

 

Нямам теория, просто казвам какво съм направил. Гледах стойностите на МАР-а, но не знам какви са референтните стойности за налягането, докато за температурата е по-ясно.

 

Доста четох във форума за препоръчани сервизи за Шкода, но нещо не можах да се открия някой, който да е препоръчан за диагностика.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

До модератора на форума: Моля да се изтрие тази тема, т.като явно не допринася за обогатяване на форума с информация. Благодаря!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.