Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-club-bulgariatraxxas

Перката работи постоянно


Naskuu

Recommended Posts

Колеги здравейте... нов съм във форума..

Татко ми има шкода октавия 2006 година.. ходи на диагностика щото голямата перка работи постоянно и му казаха че уж били датчиците .. ама не от тях смени всичките и пак същата работа.. перката не спира да работи.. само като даде на контакт и тръгва веднага.. според вас какво може друго да е... че така да тръгва веднага ..

Благодаря колегии

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пак провери,специално за термометъра за външната температура,ако се е откачил кабела от датчика,започва да лъже борд комп. че на вън е +50 и я включва даже при изгасен мотор

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега утре ще проверя.. той точно къде са намира някъде до бронята ли...

татко вика че всичко му показвало правилно,но пак ще видим утре :)

благодаря ти smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Намира се В бронята,но трябва на канал да се види.Аз преди 2 години я свалях да я боядисам че беше адски начукана от камъчета(а и каското плати ремонта) и като сам я поставил явно съм забравил да закача буксата.2 дена се пуля пред тая кола,на ВАГ коми,датчици за перката,бе всичко ок.Накрая се сетих че нещо ми липсва по таблото и понеже стана след свалянето на бронята,ме текна че се е загубила външната температура,Та нищо чудно преди бащати да купи колата да е пребоядисвана бронята и някой "майстор",като мен да е забравил да го закачи smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много интересно :-k ! Аз си мислех, че перките се командват само от датчиците за температура на мотора!

Това при Октавиа 1 или Октавиа 2 ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На О1 с пускането на климатика се пускат и перките. Много ме съмнява да има кола с климатик при която да не е така. Все пак някой трябва да охлади питата отпред smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти,

Чух за подобен проблем при комплектите ,правени в Индия.

Ако се наложи смяна , гледай да не е такъв, все още се намирали други.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 6 месеци по-късно...

Колеги на татко ми не от това.. показва му всичко вътре.. и то точно му показва температурата.. датчиците всичките са сменени на перката пак работи.. най интересното е че като изчистят грешките пак светва лампата на двигателя на таблото.. за секунди изгасва само кат е запали.. пак излиза

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

то има една грешка само излиза на на таблото и то е двигателя свети.. като го изтрият и като запали за секунда пак са излиза и стой..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе какви са тези пишман майстори - да прочетат поне какво им казва грешката,а не да я трият до безкрай smile009

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

така си е... явно за ред самата перка която работи постоянно.. само като махнеш бушона там от пред където е двигателя .. спира перката иначе не .. уж всичко е добре със датчиците.. а гледаха за окислени кабели ама така и не видяха..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Би трябвало тока за перката да минава през реле т.е. например датчик командва релето и казва да зацепи за да пусне перката. Това реле ако е постоянно зацепено ефекта е че перката работи непрекъснато.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да колега така е има такова реле.. когато го махне перката спира

обаче това реле го сменял... са перката стой изключена от това реле

апък от ония ден почнал да му се дигат оборотите на моменти.. даже и при движение и по някой време са оправя ли..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Казваш че пробвал друго реле и пак същото. Махнал релето и то спирало. Звучи така сякаш този не знае какво прави. Едно реле лесно се проверява дали работи или не - какъв е смисъла просто ей така да слага друго без да знае старото дали работи или не. Ами ако и другото е прецакано (надявам се не ти е взел пари за ново реле)? Естествено че като се махне ще спре да работи, то от там минава тока за перката. Човек ще каже че този майстор се учи на твойта кола да оправя ел. проблеми.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моторите на вентилаторите в Октавия 2 ( ако става дума за нея) се комадват от инвертори. Няма релета . Във моторите влизат по 2 дебели жици + и - . Също така и две тънки умни жици , които казват на инвертора с какви обороти да врътка перките. Щом при колегата върти винаги ми намирисва на дефектирал инвертор. Той е разположен в капака на единия мотор и не се продава отделно. Едно цяло е с мотора.

По този начин се командва и вентилатора на парното . Няма релета , няма резистори за скорости и т.н. smile049

 

При диагностика тази грешка трябва да се схване и да стане ясно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имах същия проблем и го реших с ... бушон ... оказа се, че в сервиза някой си беше "чопнал" един от малките (лошото е че само това си спомням за бушона).

Та ако си достатъчно отчаян и стигнеш до момента в който пробваш всичко .. си провери всички бушони и виж за липсващи такива.

 

Христо

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Важно е каква е грешката,а не просто да се изтрие,защото проблема си остава.Грешката ще те насочи към проблема ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.