Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-club-bulgariatraxxas

проблем с разход на газ


Slavimaster

Recommended Posts

здравейте давайте идей защо ми гори толкова на газ

става въпрос за 120-ка с фаворит мотор за тези които незнаят

всичко е перфектно на бензин си гори нормално градско -около 10

но на газ удря рекорд към 14 газ градско независимо дали се настъпва или не и 9,4 извън при 130-140км и кам 8,5 при 90км.

изпарителя е ловато електрически на не повече от 4 години, и на не повече от 40к км ходя на центровка всичко е перфектно кат и пъхнат маркуча отзад нормално отоворена не скопена. Аз съм пробвал леко като барна винта да го завия на маркуча към плочката на момента почва едно мислене чудене като настъпа педала. в положението в което е оставен работи и върви перфектно но разхода не го бива.

възможно ли е да е дошло време за смяна на мебраните на изпарителя и от там разхода да е висок. със същия изпарител(още нов) с неиния си двигател до последно гореше 9.5 газ градско независимо как се кара.

други проблеми с вървенето и работата на газ няма.

 

ето и снимки каква е плочката за газ и как е монтирана. поради невъзможноста да се сложи оргиналната за фаворит която е.

 

http://skodauto.snimka.bg/automobiles/p ... 25.7402947

 

http://skodauto.snimka.bg/automobiles/p ... 25.7402948

 

http://skodauto.snimka.bg/automobiles/p ... 25.7402954

 

разликата е че отдавна нее с отворен филтър а с нормален в кутия просто нямам актуална снимка към момента. smile012 smile012

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж да нямаш някакви течове на газ. Провери дали ти затваря газовия клапан като изключиш контакта.

Как върви и пали иначе? Някакави нередности виждаш ли? smile021

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен разходът ти е съвсем в нормални граници.

 

Да, за драгстер в София smile091

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разходът съвсем не е нормален, явно иска мембрани на изпарителя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мм даа ще започна от мебраните да видим

щото всичко друго е наред 2 та клапана за ренди ланцо нови течове 200% нямам. всички връзки са проверявани. пак и разхода е такув поне от началото на пролетта не е от близкия месец насам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.... 2 та клапана за ренди ланцо...

smile091

 

Ланди Ренцо

 

п.п. развесели ме рано събахлен. Успешен ден! :smt017

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам колко е нормално , но моите и двата курника гравитират около 9/100 , но почките са на крабуратора ( пардон едното е спринцовка ) ... като нищо може да не създава добро засмукване и да ти се налага да компенсираш с по - голямо подаване на газ , а може и тоз изпартел да се е изпарил smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам колко е нормално , но моите и двата курника гравитират около 9/100 , но почките са на крабуратора ( пардон едното е спринцовка ) ... като нищо може да не създава добро засмукване и да ти се налага да компенсираш с по - голямо подаване на газ , а може и тоз изпартел да се е изпарил smile049

 

Чиста работа си е плочицата :) . Мойта раница (недрагстер) гори 8,5 градско.

Слави, пробва ли да смениш въздушния филтър? От запушен филтър може и двойно да ти вдигне разхода

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам колко е нормално , но моите и двата курника гравитират около 9/100 , но почките са на крабуратора ( пардон едното е спринцовка ) ... като нищо може да не създава добро засмукване и да ти се налага да компенсираш с по - голямо подаване на газ , а може и тоз изпартел да се е изпарил smile049

 

Чиста работа си е плочицата :) . Мойта раница (недрагстер) гори 8,5 градско.

Слави, пробва ли да смениш въздушния филтър? От запушен филтър може и двойно да ти вдигне разхода

Вярно е, че плочката/в случая/ е далече от карбуратора и това не е най- оптималното решение. Със същата плочка преди това му е горяла 11/100

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

така

филтъра е чисто нов

преди 3 дена седнах и смнених мембраните и гумичките на изпарителя с оригинални италинаски. старите бяха доста вкучинени

спрямо новите. вътре беше бая мръсотия ( вероятно от стария клапан ВМЗ които нямах филтър на него а само утайник.)

 

Първи впечетления че пали много по лесно колата оборотите са и стабилни и като загрее не мърдат

колкото до разхода закова засега на 12 в града ма то и бая застудя и преходите са ми кратки запала загреи загаса пак истине и смукача се включва повечето пъти. сам си правих центровката ако се задържи на 12 може и да ида на газ анализатор да видим кво ще кажат но малко да олегнат мембраните че г/д са на 200 км вече но според мен е оптималната центровка в момента и не е спъната.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.