Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-club-bulgariatraxxas

Изгасна по време на движение


top-dirigent

Recommended Posts

Здравейте , вчера ми се случи нещо много странно. Реших да се порадвам на ускорението на Шкодето, и след едно изреждане от 2 до 6 вдигнах до около 180 км/ч след това намалих и карах няколко километра ( около 7км.) със около 100км/ч колата вървеше нормално но когато изключих от скорост след около 20 тина секунди ми светна лампата на акумулатора светна. Пробвах да запаля на стартер 2 пъти, но ... реших, че ако почакам още да ми падне скоростта ще си бутам след това. Запалих я на скорост и всичко отново си е "нормално" не зная от какво може да е ... :( гориво ли свършва (запушване някакво) не зная. Миналата година пак така ми направи подобен проблем след едно спиране не искаше да запали, но тогава от ЕТ ми казаха, че всичко е нормално и няма проблем. Горивният филтър е на около 15 000 ( не повече) ще пробвам да го сменя, но ме съмнява, че не е от него. Всички казват колко са им били мръсни филтрите и т.н. като са ги сменяли а моят на 42 000 беше чист и нямаше никакви боклуци което ме навежда на мисълта да нямам някакво задръстване по маркучите. Ще трябва да проверя налягането на помпата май :-k

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кой филтър ти е на 42 000 км????....... и защо при такива скорости изключваш и се движиш така /икономия/? В градско прави ли ти проблеми?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Горивният филтър го смених на 42 000 в момента колата е на 57 000. Карах с такава скорост а след това върнах на 100км/ч защото не беше разумно да се кара с такава скорост по този път а след това изключих, защото трябваше да правя обратен завой. Миналата година ми направи подобен проблем тръгнах от вкъщи минах около 10км и спрях и изгасих колата за 2 мин и след това.. няма палене. От там директно в ЕТ и ми казаха, че всичко и е наред а тогава и беше за втори път. първият път отказа да запали в гаража още :( беше зимата много студено, (но не това е причината ) след това и на по - студено е палила без проблем. Или казано на кратко три пъти отказва да пали без да зная защо :( и по - лошото е, че и в ЕТ тогава казаха: "Нищо и няма на колата няма проблем" А аз не знам кога ще ме остави някъде да чакам 15 -20 или колкото реши минути. (защото след време си пали както се казва от четвърт оборот)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

И тази вечер ми направи същият проблем. Както си вървеше нормално в един момент като реших да превключа от 6 на 5 и .... smile048 светна на таблото лампата за акумулатора и... няма палене. ( защити си името Шкода ОСтавия) по - късно пак пробвах дали случайно ще запали, но ... не. Започнахме да я теглим реших да пробвам да запали на скорост и... за 15тина метра и бяха достатъчно за да запали. Направо май да си купувам кабел и да си нося лаптоп постоянно да мога да си правя диагностика на момента smile091 ,че след това ... всичко си е наред и няма записани грешки ](*,)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Обърни внимание на токовите.Клеми на акумолатора,предпазители и т.н.

Съмнявам се че имаш някъде лоша връзка и от там ти идва проблема.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.