Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-club-bulgariatraxxas

Хайде пак неясен гаф...!!!


Spartan

Recommended Posts

1.И в студено и в горещо време пали на четвърт оборот-чудесно ще кажете,ама оборотите са съвсем ниски,едва пърха и не можеш да потеглиш.А двете винтчета на карба съм ги регулирал според указанията на книжката и съветите от форума?!Само дето горното е май доста развито...ама ако го завиеш още повече спадат оборотите,гасне?А долното е на 1.5-2 оборота развито,нали така беше по буквар,бе?И не дава да го развиеш още - гасне!?

2.Ако речеш при това положение да подадеш газ мигновенно гасне!

3.Не дава и да включиш смукач,дори на 1 мм!И не пали от смукач!

4.Ако почакаш 5-6 минути да пърха едва-едва вече можеш да подадеш газ или да включиш смукач и всичко става перфектно,ама наистина перфектно-отлично ускорение,много добра икономичност,тиха работа на празен ход,не прегрява,бързо загрява, при повторно палене мигновенно пали и работи на нормални обороти и т.н.

А нали чистих и регулирах карба,нали му сложих филтър за бензин преди няколко месеца?Да съм минал не повече от 2000 км!

ДА,АМА АКО УСПЕЕШ ДА И ПОДАДЕШ ГАЗ ПРИ ПАЛЕНЕ НА СТУДЕН МОТОР ИЛИ ТРЯБВА ДА ЧАКАШ САМА ДА И ДОЙДЕ КЕФА ДА ТРЪГНЕ НОРМАЛНО.Дърта брантия,гювендия,уруспия,шафрантия... :D:D:D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

според ен си и товинтил много гориво,и като и дадеш газ и тя се дави.Нея обиждаи така щото ти си си виновен за неината работа.И стига с това не прегрява.Аз пет смених и парно убиец съм имал и баири съм катерил без включена перка стига само сте ги петняли.Бракми и така на татък.провери си кнастроиката на карба и колко пръска ускорителната помпа като натиснеш педала за газта.ако я давиш ,нормално за тях.Те са си такива като са студени са тромави прекъсват и не вървят.След 60 градуса мяса на кола, а напълно загряла вече е машина за пример,достоен съперник на много съвременни коли.Успех бъди здрав s_flag

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен - може да свалиш капачката на делкото и да провериш дали ти работи центробежния регулатор. Ако имаш мултицет премери си кабелите на свещите, не дали работят, а какво им е съпротивлението. Него може да видиш мисля, че в книгата за 120 го няма, но в книгата за фаворит фелиция, новата от 2000 и не знам коя си година има стойности за фаво 1988, гледай тях, макар че са по - големи. Цената на кабелите на сточна гара за фаво е около 28лв

 

Ако ти се пипа карб- Мисля, че варинта за регулиране на карб от книгата не беше най - удачен. Изписани са 203057мнения "как да си регулирам карба всеки го пита. Търси в търсачката мнение с ключови думи карбуратор и автор lent или joro120L и двамата бяха писали в една и съща тема, Ясен беше изписал 1 ферман как става, а Жоро беше потвърдил, че така се регулира

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ама в тоя форум не разберате от майтап...не виждате ли засмените личица след епитетите за старата Шкода?Та аз самият съм дърт ,бе-карам 64-тата!А колкото до гафа наистина е неприятен но се изтърпява-нали след това като загрее върви свясно.Ще опитам каквото ме съветвате,а ако не ще, ще я карам така-ще чакам да позагрее и тогава газ.Нямам вече за къде да бързам.Нали знаете какво му остава на човек след пенсионирването-само едно сериозно мероприятие-сещате ли се какво? :lol: smile001 smile168

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко вероятно да е от центровката това ... Просто студен мотор, без смукач - разбира се , че сместта му ще е прекалено бедна , за да не гасне при подаване на газ и да върви нормално. И двете "японки" които имах преди години , не можеха да палят само на смукач при студено време, а съм ги поддържал много добре и вървяха отлично. Просто на този модел смукача е по-слаб, да го наречем така , и преди да завъртя стартера , винаги съм натискал газта около 3 пъти , за да обогатя с ускорителната помпа, плюс смукача изтеглен до горе - палеше веднага с този метод. Опитай по този начин , мисля че просто това е проблема , а също можеш и да обогатиш сместа на празен ход, сега през зимата не е лошо , за да е по-стабилна .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко вероятно да е от центровката това ... Просто студен мотор, без смукач - разбира се , че сместта му ще е прекалено бедна , за да не гасне при подаване на газ и да върви нормално. И двете "японки" които имах преди години , не можеха да палят само на смукач при студено време, а съм ги поддържал много добре и вървяха отлично. Просто на този модел смукача е по-слаб, да го наречем така , и преди да завъртя стартера , винаги съм натискал газта около 3 пъти , за да обогатя с ускорителната помпа, плюс смукача изтеглен до горе - палеше веднага с този метод. Опитай по този начин , мисля че просто това е проблема , а също можеш и да обогатиш сместа на празен ход, сега през зимата не е лошо , за да е по-стабилна .

 

явно си имал някакъв проблем с карбураторите,защото и аз имах две Естел-ки и те палеха без проблем с дръпнат обогатител.Дори в най големия студ без да подавам газ и да задействам ускорителната помпа.Вярно е все пак,че като запалеха в големия студ просто в самото начало оборотите бяха някъде около 1000,но след по-малко от минута започваха да се покачват.Аз имах един друг проблем обаче - запалвайки на смукач колата работи 5-6 секунди и гасне.Този проблем се получава когато в самото начало тръбичката изсмуква бързо количеството гориво в кладенчето,а жигльора,монтиран на дъното му не можеда компенсира това изсмукване,нивото спада и голата гасне.Решението бе замяната на жигльора от 130 на 160(карбуратор ИКОВ 32СЕДР).нещата си дойдоха на мястото.само трябва да се има в предвид,че при каране на смукач особено в началните минути разхода се увеличава повечко,но това не е фатално,защото лично аз оставям колата да поработи 2 мин на смукач и го прибирам изцяло.

Има и друго нещо,което оказва голямо влияние на работата на смукача - има 3 вида шибъри.Аз бях избрал този,при който се постига относително по-плавно регулиране,защото при повечето такива шкоди смукача има само две състояния - работи/не работи :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На базовия модел , имал съм и такава, преди фейслифта, карбуратора е със стария шибър на смукача и палеше без проблеми , но на "японките" е с другия ,при който наистина се регулират оборотите по-добре, но обогатява по-малко и от там тия проблеми с палене и гаснене, след паленето. Аз проблема с гасненето след няколко секунди го решавах, като подавах газ, веднага щом я усетех , че започва да гасне :)Не сам си играл да слагам големи жигльори , защото не ми правеше проблем да натисна газта няколко пъти преди палене... Иначе имах и приятели с "японки", и те палеха трудно без ускорителна пампа.Както се вижда, и колегата Спартан се оплаква от същия проблем:)

Така или иначе, моя съвет е да пробва по този начин да пали, пък ако не стане , да се търсят други проблеми. Евентуално, може все пак да се провери центровка на запалване, но трябва да е доста разместена , за да прави тези пробелми, защото той казва, че като загрее, върви добре колата. Също така и ускорителната помпа да се види дали работи както трябва. Поздрави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.