Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Моментен разход на помпа-дюза .


димон

Recommended Posts

Не помня дали сме коментирали това нещо , но искам да споделя и да чуя мнения по тоя въпрос . Става въпрос за следното:

 

О2, 1,9 TDI

 

Палим сутрин , оборотите са леко завишени- към 1000 ...моментен разход - 0,9

След 30 сек ( да речем) оборотите падат на 900 разхода слиза на 0,7

След около 30-60 сек слиза до 0,6.......0,5 и стои така много дълго

0,5л / час

Обаче , стане ли температурата 90' и хоп= 0,7 л/час ....и така си остава .

 

Как ще се обясни това , че на студен мотор консумацията е по-малка , отколкото на топъл ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен не е така, И при топъл разхода е 0,5л./час. Понякога се качва и до 0,7(много рядко), но не съм установил от какво зависи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Димо,така е и при мен на Октито.При комън-рейла на Супърба почва от 1,2 и финишира на 0,9 при всички тези джади дето са закачени и им трябва пауър! :smt030

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята печка над 0.5 не мърда, докато не и пусна климата на охлаждане smile049 Не би трябвало да ти се вдига р-да без да ти се вдигат оборотите или без включване на някакъв консуматор - напр. вентилатора на радиатора (ако е толкова мощен де).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не помня дали сме коментирали това нещо , но искам да споделя и да чуя мнения по тоя въпрос . Става въпрос за следното:

 

О2, 1,9 TDI

 

Палим сутрин , оборотите са леко завишени- към 1000 ...моментен разход - 0,9

След 30 сек ( да речем) оборотите падат на 900 разхода слиза на 0,7

След около 30-60 сек слиза до 0,6.......0,5 и стои така много дълго

0,5л / час

Обаче , стане ли температурата 90' и хоп= 0,7 л/час ....и така си остава .

 

Как ще се обясни това , че на студен мотор консумацията е по-малка , отколкото на топъл ?

 

и при мен е така ,въпреки,че съм с друг матор

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен закотвя на 0.5 като загрее и ако не пусна консуматор - не мърда. Оставял съм я часове да работи на място - седи си толкова.

 

Но много колеги, казват, че им качва на 0,7, когато си реши от самосебе си.

 

Незнам що, от какъв зор ще играе разхода при загрят мотор?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Aми много просто .

На моторите с по-малко километри ( по-запазените) компресията е малко по-голяма от на по-старите. И поради тази причина е нужно малко повече горивце за да се преодолее съпротивлението при пълнене.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при мен си стои на 0.5 и при загрял двигател качва се от климатроника на 0.6 - 0.7.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не помня дали сме коментирали това нещо , но искам да споделя и да чуя мнения по тоя въпрос . Става въпрос за следното:

 

О2, 1,9 TDI

 

Палим сутрин , оборотите са леко завишени- към 1000 ...моментен разход - 0,9

След 30 сек ( да речем) оборотите падат на 900 разхода слиза на 0,7

След около 30-60 сек слиза до 0,6.......0,5 и стои така много дълго

0,5л / час

Обаче , стане ли температурата 90' и хоп= 0,7 л/час ....и така си остава .

 

Как ще се обясни това , че на студен мотор консумацията е по-малка , отколкото на топъл ?

на Димо колата пак едава дефект smile091

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не бих казал , че е дефект. Така си е показвала винаги . Беше ми интересна причината поради която става така . :)

На твойта бегачка колко е разхода като е бягала да речем 1 час , на моментно показание ? Гледал ли си ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вчера пътувах и като спрях за малко без да я гася се загледах... 0.5 на N. Когато дам на D и държа спирачката скача 0.6-0.7 smile021

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

топла е 0.7 винаги

с лек климатик-0.9

на макс компресора 1.1

 

И мойта е тъй ! Може по грешка да са ми качили софтуер за 2.0 и затова. И поради тая причина да се пъне само и да неще да тръгва като 2-ка. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.