Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-club-bulgariatraxxas

проблем октавия, гориво?


padrino

Recommended Posts

Здравейте колеги,

Имам следния проблем. Заредих от Еко пълен резервоар 100 октанов бензин. На следващият ден пътувах до от София до Плевен и обратно. Странното беше, че колата вървеше чувствително по-слабо и разхода беше по-висок от обичайния. При скорост от около 120-130 на магистралата и около 100 извън нея разхода бе около 8/100, като обичайния разход при такъв преход е около 7. Въпроса ми е, може ли горивото да е толкова ниско качествено или да се ориентирам към друг вид проблем?. Гледах спирачните апарати и нито едни не задържаше. Преди 4000 км е сменено маслото и всички филтри, включително и горивния.

Предварително благодаря за мненията

Октавията е 1,8 TSI

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако си сложил зимни гуми, карал си на фарове, парно и т.н. (по-меки гуми - по-голямо съпротивление и повече допълнителни консуматори) може да се качи разхода според мен. Но пък щом казваш, че и колата върви по-зле може и горивото да е било некачествено.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако си сложил зимни гуми, карал си на фарове, парно и т.н. (по-меки гуми - по-голямо съпротивление и повече допълнителни консуматори) може да се качи разхода според мен. Но пък щом казваш, че и колата върви по-зле може и горивото да е било некачествено.

 

Още карам с летните... вярно, с пуснато парно и фарове... абе, много странна история.. колата се държи като скопена... не мога да кажа, че не върви, но определено с много мъка набира. Най-много се усеща при изпреварване, когато трябва да ускориш от 80 до 120. И аз се надявам да е било горивото. Всъщност питането ми е, дали някой колега не е страдал от подобна "болест"

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми като свърши горивото ще разбереш. Всичко друго е мятане на боб и гледане на кристално кълбо. Има хиляда и две причини една кола да се държи така.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробвай от новото 98 октана Ecto на Лукойл. ИЗКЛЮЧИТЕЛНО съм доволен. Стария им 98 някъде беше добър (в Младост на една бензиностанция), и ужасен (на Лукоил на бул. Бъкстон, под НИМ).

Сега с това новото двигателя е по-тих, много пъргав и пада разхода.

НО пак има разлика от коя Лукойл ще заредиш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изгори го този бензин до резерва и след това сипи друг, ако се оправи е ясно, ако не отиваш в сервиз!

 

Аз вместо 98Н от Лукойл, зареждам 100 от ОМV за същата цена!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Парното няма нищо общо, фаровете - почти нищо.

Евентуални причини са мокра настилка и насрещен вятър,... или калпав бензин smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Фаровете са 0.1 разход, а парното не гори нищо (т.е. климатроник като е на ECON). Странно, че аз пък не видях никаква разлика с тия новите горина ecto. Абсолютно същия разход, същата мощност, 10ст. отгоре заради етикета на колонката smile011

 

Много вероятно е да си сипал кофти гориво, въпреки, че на ЕКО уж е хубаво.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Фаровете по-скоро са около 0.05, но не на 100 км, а на час.

Това е проверено статистически за много дълго време

(следил съм показанията на място - около 1/2 от случаите е показвало с 0.1 отгоре, а в останалите не се покачвало).

Аз карам само с Шел вече 8 години и нито едно оплакване нямам през това време smile049 .

Пежото също се кара само с Шел V-Power.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Накрая май ще се ходи на майстор... проблема продължава, даже става все по-странен. Все повече си мисля, че не е горивото. Вчера пътувах по Хемус в посока Ботевград. При излизане от тунела на Витиня / около 90 км/ при изключване от скорост колата би трябвало да стигне до следващият тунел с около 130-140 км. Това обаче не се случи... разви не повече от 120 км. Просто я усещам вдървена. Прегледах всички спирачни апарати, щото само до тук ми стигат познанията, но никой от тях не беше чувствително топъл, така че да предположа, че може да задържа. Единствената идея, която ми идва е да се погледне предницата, все пак последното регулиране беше в началото на тази година.... По едно време даже си мислех, че си въобразявам... това е от тези случай, в които нищо не тропа, не скърца, просто колата се държи странно... и я усещаш странно. Ще съм благодарен, ако на някой колега му идва нещо наум....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гуми, налягане, особено ако караш сутрин рано...

 

... гумите са све още летните. Вчера и тях проверих - на 2,3-2,5 атмосфери са всичките.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а на място как работи двигателя(обороти,колебания)?

най - лесно,закачи я на Ваг-Ком и ще си каже.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а на място как работи двигателя(обороти,колебания)?

най - лесно,закачи я на Ваг-Ком и ще си каже.

 

и на място, и в движение двигателя няма никакви колебания... работи перфектно, поне на слух... ще я водя на лекар, няма начин... надявам се лесно да го диагностицират... на мен ми се струва, че е нещо по ходовата част.... поне така мисля, но да видим....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хмм...много подобен проблем имах и аз.

Не разбрах как сама си се оправи.

 

От ЕТ имаха съмнения за ABS сензор на спирачките да не задържа случайно. Но щеше поне някой спирачен диск да е топъл тогава си мисля.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а на място как работи двигателя(обороти,колебания)?

най - лесно,закачи я на Ваг-Ком и ще си каже.

 

и на място, и в движение двигателя няма никакви колебания... работи перфектно, поне на слух... ще я водя на лекар, няма начин... надявам се лесно да го диагностицират... на мен ми се струва, че е нещо по ходовата част.... поне така мисля, но да видим....

Като минеш при "доктора" да пишеш какво е излязло.

Аз отхвърлям проблем с ходовата част.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

минах на "лекар" и се случи това, от което се опасявах.... нищо и нямало на колата, всичко било ОК. Аз след седмица отново ще я опъна на дълъг път, та да видим... дано всичко да е било просто фалшива аларма... но аз си познавам колата и определено усетих разлика.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Знаеш ли какво ! Не я карай 1 или 2 дни ако можеш ! Дори , ако е възможно се вози на друга кола или покарай друга такава ! На третия ден твоята кола ще ти хареса . Пробвай !

Ако не вярваш , питай chavdarlk ! :)

 

p.p. кой лекар посети ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

бях при "домашния" ми майстор. На него му имам вяра, поддържа ми колите от 5 години и знам, че просто за спорта няма да ме кара да подменям ненужно неща. За такова нещо не искам да ходя в Еуратек... нямам им чак толкова вяра. Всъщност единственото, което ме притеснява донякъде, е че по инерция не върви така, както преди. Прегледани са всички спирачни апарати + цялата предница и всичко било ОК. Да видим, времето ще покаже, дали си въобразявам или на колата й има нещо

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.