Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-club-bulgariatraxxas

Проблем след смяна на батерията


iosko

Recommended Posts

Привет колеги.

Та значи вчера си смених батерията в ключа и централното отказа.

Пробваха да го програмират с VAG-COM но не става.

Некой да знае как става.

Имам само един ключ казвам го защото един колега ми каза че трябвало и втори.

Октавията е 1,9PD 131к.с 2003г.

Преваритално благодаря

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мери с волтмер върху клипсовете на батерията при натиснат бутон (за отключване например). Ако напрежението видимо намалява, проблемът е или в контакта между клипсовете и батерията или в новата батерия.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега при мен на О1 когато дистанционното откаже го обучавам по следния начин:мушкам ключа в петата врата,въртя го на ляво ,после на дясно и го вадя.Така по този начин го обучавам и отново започва да си работи.

Пробвай по този начин дано да се получи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега при мен на О1 когато дистанционното откаже го обучавам по следния начин:мушкам ключа в петата врата,въртя го на ляво ,после на дясно и го вадя.Така по този начин го обучавам и отново започва да си работи.

Пробвай по този начин дано да се получи.

 

Благодаря колега,довечера ще пробвам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дано стане и така с петата врата, после сподели :) Иначе, казали са ти два ключа, защото с единия трябва даваш на контакт, и през това време с другия отключваш и заключваш колата на шофьорската врата. Така се обучават два ключа.

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дано стане и така с петата врата, после сподели :) Иначе, казали са ти два ключа, защото с единия трябва даваш на контакт, и през това време с другия отключваш и заключваш колата на шофьорската врата. Така се обучават два ключа.

 

Поздрави

 

А ако направя дубликат само на ключа с който да заключвам и отключвам отвън дали ще стане

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...

А ако направя дубликат само на ключа с който да заключвам и отключвам отвън дали ще стане

 

Не, не. Идеята е друга - Има имобилайзер чипче в ключа :) Просто тогава(при откл. и закл.) бива програмиран чипа му. Трябва ти един със сигурност работещ, който може да ти запали колата без проблем (т.е. обучен и приет от системата, не да свети лампа, че нямаш чип) и друг, който искаш да обучаваш - нов/чист чип. Това е идеята.

 

Ето чипчето за имобилайзера:

rfidchip.jpg

 

Имаше клипче в youtube точно как се прави програмирането на пасат, но не мога да го намеря... Но не знам как това ще ти помогне и дали ще помогне :)

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...

А ако направя дубликат само на ключа с който да заключвам и отключвам отвън дали ще стане

 

Не, не. Идеята е друга - Има имобилайзер чипче в ключа :) Просто тогава(при откл. и закл.) бива програмиран чипа му. Трябва ти един със сигурност работещ, който може да ти запали колата без проблем (т.е. обучен и приет от системата, не да свети лампа, че нямаш чип) и друг, който искаш да обучаваш - нов/чист чип. Това е идеята.

 

Колега чипчето е за имобилайзера,при мен си работи колата си пали,не ми работи централното

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, аз затова казвах, че едва ли ще ти помогна с това нещо (програмирането на ключа)...

 

Проверявал ли си бушоните за всеки случай, че това не се спомена по-горе? Да не е някакво съвпадение със смяната на батерията-да е изгорял някой бушон... Не знам, нямам други идеи... :( Аз си го изгорях бушона без да искам, че правех едни глупости, и централното в ключалката работи, но с дистанционното не искаше... Прегледах бушоните и видях, че единия е изгорял (те били два за централното)... Дано е това, че да се измъкнеш с "1ст"...

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябва да се натисне бутон на дистанционното, докато ключът е завъртян в ключалката.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

здравей

 

ако това е твоя автомобил и твоя код на двигателя

това излиза в базата данни

успех

post-4895-138453340233_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм сигурен дали ще помогне, но опитай:

Adaptation using an initialised (adapted) ignition key

– Insert the mechanically operational (adapted) ignition key in the ignition lock.

– Switch on ignition.

– Lock the vehicle mechanically using the new key (to be initialised) and briefly press the radio buttons.

– Press the radio button on the key once again after an interval of more than one second (end key initialisation).

– The required adaptation process is confirmed by a brief horn tone.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.