Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

105GL Оранж - пълна реставрация - работим без проект :-)


Galliard33

Recommended Posts

Не бе, идеята беше, обясняваха ми, че ако искаш да сложиш ос от японка , тая същата долна, вътрешна, на мястото на ос от стария тип, тая шайба която е била преди от вътрешната страна, същата, седи и от външната страна, вместо тази с голямата дупка и гайката вече няма издатък който да влиза в гореспоменатата шайба с голяма дупка. Това правилно ли съм го разбрал как да стане или не?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...
  • Отговори 339
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • Galliard33

    116

  • maxrpm

    57

  • joro-120L

    33

  • anastas

    19

Най-много писали в темата

знаещите, нашата фирма, моли вашата фирма за съдействие. Кажете правилно ли ще сглобя този алтернатор, ако приемем, че разположа четките му по начина, показан долу?

 

post-1079-138453386917_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти!

Имам снимка, на която четките са разположени обратното на тази. Т.е. като гледаш тази снимка четката към корпуса стои отдясно, а не отляво, но не знам дали има някакво значение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

младежи, открих един комплект чисто нови тампони за скоростите, комплект тампони за двигателя, и един чистак-бърсак маслен филтър ... ще ви трябват ли, подарък, разбира се smile056

взимани са от сточна гара за моята, ама ..

свиркайте ако ги искате, мога да ги донеса на място, хем да пипна тая красавица :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

М/у другото имам комплект метални тасове от 105 - някой преди мен ги е боядисвал :smt018 , но като цяло са в добро състояние - ако Ви трябват за проекта ще Ви ги подаря.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

младежи, открих един комплект чисто нови тампони за скоростите, комплект тампони за двигателя, и един чистак-бърсак маслен филтър ... ще ви трябват ли, подарък, разбира се smile056

взимани са от сточна гара за моята, ама ..

свиркайте ако ги искате, мога да ги донеса на място, хем да пипна тая красавица :mrgreen:

 

Тампони на скоростите сложихме нови, тези за двигателя ще ни дойдат дюшеш, че сега сме сложили 3 стари и 1 нов :-(

Ще се радвам да се видим, а красавицата все още е грозното патенце, ама скоро ще си смени окраската :-)

 

М/у другото имам комплект метални тасове от 105 - някой преди мен ги е боядисвал :smt018 , но като цяло са в добро състояние - ако Ви трябват за проекта ще Ви ги подаря.

 

Ще се радвам да ги видя и особено под боята...те май са за 14ки? Ние засега сме на 13-ки, халюмин...smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искам да се оплача, при вчерашната сбирка, Галиарда съобщи, че според него спирачните апарати са смешни. Също така съобщи че накладките са смешни. :smt030 Скарайте му се. Обижда високо-технологично, спортно оборудване от Чешките автомобилни заводи!

Единия преден амортесьор се оказа фира, и ако и резервата се окаже фира, ще се купува амортесьор, а аз си мислех че предните не се прецакват никога :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Спирачките на старите шкоди наистина стават смешни, ако попаднат в ръцете на някой като Анастас... :mrgreen: При 52-58 коня мощност обаче са си напълно достатъчни според мен, наскоро смених предните накладки на Рапида и пораздвижихме спеклите буталца, след което при тестовете си спираше на светофара от около 60 км/ч по-добре дори от нова кола. Е, има едно "НО" обаче - Рапидчо излиза от завода с вартбургови 4 бутални апарати отпред ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Спирачките наистина са ужасни дори и за 50 коня , може ли наклатка колкото кутия от кибрит да спира цяла шипка и в Габрово да не вуни ужасно , спирачки се правят на МБ-то са 280мм вентилиран диск с апарати от хонда на 100с-а са от Опел вектра 2000 комплект , всичко излиза под 100тина лева и спира !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пичове, абе вие нещо сте се объркАли всички ми се струва. С 120 ка с нови апарати и накладки спрях от 60 до 0 и запалих гумите. За мен щом блокират гумите е абсолютно достатъчно.

 

Да, например на фелиция се усеща, че кове повече с по - малко усилие на спирачния педал, но апарата е 130 лв, надладките са 40тина.

 

Отделно от това аз изключително силно не възприемам идеята диска да ми се държи от болтовете на джантата, и тези плаващи апарати, просто ми е ясно, че няма как с едно бутало да постигнеш ефекта който го има при 120 с 2 или рапид с 4. Апарата на фелата за мене е "афиф" работа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Ето малко снимчици от изминалите дни:

Пълен комплект спирачни маркучи от магазина (вече са на колата, съссе апаратите и меките маркучи):
post-15-0-04556000-1488298261_thumb.jpg

post-15-0-64940100-1488298261_thumb.jpg

Това се случи преди 2 седмици:

post-15-0-24490000-1488298348_thumb.jpg

post-15-0-83460100-1488298348_thumb.jpg

Фаровете трябваше леко да им се въздейства за да се разглобят:
post-15-0-17274200-1488298390_thumb.jpg

Тук по принцип се слага една глупост с кече - оказа се, че има точен размер семеринг, който да пасва и съответно го нахлупих него вместо течащото кече:

post-15-0-27595400-1488298524_thumb.jpg
Не се мина и без отваряне на кормилната кутия, нови уплътнения и ново масълце - 250 мл.:

post-15-0-25532100-1488298554_thumb.jpg

Редактирано от Galliard33
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Имаме си задни гуми на колата:
post-15-0-10833900-1488298682_thumb.jpg

Калниците са напаснати ,готови за монтаж (вече са грундирани и шегренирани):
post-15-0-16043700-1488298733_thumb.jpg

Имаме си преден капак на грунд, с него започнахме голямата офанзива, продължила 4 човеко дни, за излъскване на всички необходими части:
post-15-0-96149000-1488298939_thumb.jpg

post-15-0-59491700-1488298940_thumb.jpg

Ето всичко, скътано в ъгъла...4 врати, заден и преден капак, задна и предна маска...

post-15-0-64875700-1488298896_thumb.jpg
Доказателство за това, че тръбите са на колата:

post-15-0-36096600-1488298868_thumb.jpg

И един робокоп, който се готви за боя:
post-15-0-73380600-1488298733_thumb.jpg

s_flag

Редактирано от Galliard33
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не се притеснявайте за кечето - Жоро знае идеята за смазване - оттам не трябва да излиза нищо, това е вътрешната част на главината. АКо излиза оттам грес се получава омазняване на главината и, недай боже, омазняване на диска.

Да, семеринга е монтиран на обратно, но това е направено с цел по-добро позициониране на работната повърхност на семеринга спрямо насрещната.

 

ГОЛЯМАТА НОВИНА от снощи е: НА ГУМИ СМЕ! smile152 smile152 smile152 За пръв път от повече от 6 месеца старата госпожа усети земя под краката си :-) Свалихме я от стойките и я пораздвижихме малко. Много се зарадвахме, че нямаше пукане откъм каросерията, нито при свалянето, нито при последвалите тестове с груба сила. Разходихме я малко, стойката й се оправи, казахме си евала и приключихме вечерта. smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Драги съфорумци, моля за съвет! Какви гуми ще предложите да сложа на автомобила? Какъв размер, каква марка...Джантите са 13ки, Аполо.

 

Гледах в една от книгите за Шкода 105/120, там пише че колата е излизала от завода с 155R14, което според онлайн калкулаторите се равнява на 155/82/14 или 175/80/13...

175/70/13 към 175/80/13 е с разлика в диаметрите -35 мм, ама е доста популярна, 165/80/13 е разлика само -16мм спрямо оригинала...на 80 почти не мога да намеря гуми, а само R13 пък абсурд... :?

 

Другия момент е шарката - искам да намеря максимално ретро шарка, ама почти нямам шанс...дайде съвет!

 

Засега се ориентирам към Barum Briliantis 2, примерно тези: http://www.avtogumi.bg/oscommerce/letni-gumi/barum/brillantis-17570-p-70068.html

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На рапида сложих 175/70/13 виж снимките дали ти харесва как стоят, мисля че размерът е по-подходящ за 5 инчови лети джанти, понеже оригиналните железарки, носещи 165 са 4,5J. Показанията на скоростомера едва ли ще са значим проблем в епохата на GPS-а, а за марката също бих предпочел Барум, щом имаш възможност за чисто нови. Е, има и доста по-добри марки, но нали стремежът е към пълна оригиналност пък и цената е някакъв фактор все пак. Ако няма да я караш ежедневно или често на дълги разстояния качествата на гумите не са от голямо значение. Аз даже бях намерил един неупотребяван комплект Барум със старата шарка още от епохата на модела 105/120, но не посмях да ги взема, понеже нямам вяра на 15-20 годишна каучукова смес, па била тя и съхранявана правилно на сухо и тъмно - все пак карам чат-пат по-спортно по ретро ралитата и трябва да съм сигурен в гумите.

 

п.п. ако искаш все пак ще ти дам координати на човека с ретро барумките, но карането до Сокола с тях ще си е изцяло на твоя отговорност, а особено на Междене изобщо не ти препоръчвам да рискуваш да се пускаш. Виждал съм как Пежо 404 пука едновременно 2 :!: съвсем неупотребявани, но 30-годишни гуми /там размерът е още по-екзотичен - тесни 15-ки/

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.... оригиналния размер 165/80/13....

Ако искаш оригинална визия, слагаш този размер. Аз съм с такива на Аполото, проблем няма.

Вярно, трудно се намират, но мисля, че не е невъзможно. Говоря за втора ръка, нови не знам дали все още се произвеждат. Може и Младен да питаш/MasterOne/

Резервен вариант е 175/70х13 и Барума, който си харесал.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

понеже си падаме по доказателствената част, ето я и нея. На конструкторите сметките Само не става ясно дали е при максимално допустима маса на ос или при maxrpm :mrgreen:

 

post-1079-138453387569_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...Аз даже бях намерил един неупотребяван комплект Барум със старата шарка още от епохата на модела 105/120, но не посмях да ги взема, понеже нямам вяра на 15-20 годишна каучукова смес, па била тя и съхранявана правилно на сухо и тъмно - все пак карам чат-пат по-спортно по ретро ралитата и трябва да съм сигурен в гумите.

 

п.п. ако искаш все пак ще ти дам координати на човека с ретро барумките...

Дай!

Консултирай се първо с главния си механик /Макса/ - той остана силно възмутен като разбра преди време, че мисля да ги взема за моята R-ка... да не ти се обиди и да те напусне точно на финала на офанзивата :) Иначе цената е добра - на полвината на нови - 140 лв. комплекта, ако държиш все пак ще ти пратя номера на ЛС.

 

п.п. и аз не препоръчвам да ги пробваш при тази максимална скорост, дадена като доказателство от него ;)

 

п.п.2 Корморан Импулсер не си взимай, карал съм в началото такива на фелицията, и в момента дори са ми такива предните на R-ката - хич не съм доволен, трудно се спира с тях дори на сухо, май даже на мокро са малко по-добри... само за дрифтове стават според мен, имаше един модел малко по-скъп на Корморан, за него казват че по-ставал.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Kакво да кажа аз, аз му се обадих на галиарда да му кажа, че ако сложи 20 годишните гуми на джантите, ще ги срежа още в гаража, той ме успокой, че няма да се управлява автомобила с тях, а ще седи на поляната с тях за автентичност на проекта.

За размера абе май май 175/70/13 е ок.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Айде стига спам, трябва да се бачка!

 

Конструктивната скорост от книжката е постигната при гумите от преди 30 години. Не казвам, че е безопасна, но все пак...

 

Саше, хубаво си подчертал 120ка с изпъкнали бутала и друга глава какво може да направи, ама нашата е 105 GL...стоков двигател, 4ка и т.н. (не че се съмнявам, просто не виждам смисъл да се гонят някви подобни скорости)

 

Ретро гумите бих ги видял на живо и ако ми харесат ще ги взема просто така, защото се вписват в първоначалната идея - да се върне всичко максимално близо до вида, в който е излезла от завода. Никой не казва, че ще ги карам, още по-малко на Междене.

 

Добре си ме разбрал, за автентичността, Саше. Точно това е идеята. Даже може да са на стоманени джанти, 13-ки, както аз познавам колата, от дете.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За мен е 120, ако е 105 това е неприемливо малко. Борих се, не стана и сега нали аз не виждам малко и 1 цата я виждам като 2ка...

Ще се бачка утре брат, днес няма как. Няма повер.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В главата си мисля за 14ки и затова 60 ми се вижда ОК, но 175/70/13 е ок, ще са с 5мм по -високи от моите 14ки, 165/65/14, което в случая е много кофтито, защото всичката тая разлика, се покрива от гума, но няма лети 14 ки, кофти. Не може и да е ниска, защото ще и се разкаже играта, но не може и да е висока, защото като и набия камшиците, вместо да засмуче асфалта, ще излети в небето, синьо. Моята мерилка, едно време, беше да мога да вляза до стартера, без крик , значи е ок.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

За съжаление оранжевата красавица ще пропусне Соколски 2012. Просто не можем да претупаме нищо и зарад това ще участваме догодина, живот и здраве. Тази година Зеленка ще ни вози към Сокола.

Ето последно какво правихме (грунд на всички изтъркани ламарини):

post-15-0-52250200-1488299824_thumb.jpg

 

Не сме се отказали, проектът продължава!

Редактирано от Galliard33
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.