Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-club-bulgariaskoda-club-bulgaria

Проблем с суперб 2005 1,9 тди 131cv


stoni

Recommended Posts

Здравите на всички ,та значи мин. седмица смених бмв за тази Шкода и доста нещица има май за правене, 1- тресе като давам газ най много се чувства на 5а с около 100км/ч, на празен ход също тресе на моменти и то доста мени разхода според компа. от 0,3-0,6/л.2-свети лампата на таблото за аварията ,3 като тръгвам на 1а същото тресене и ако не дадеш повечко газ гасне ,днес си купих онази програмка с кабелчето ( vagcom en version 10.6.3), та ми дава грешка 01 мотора 038-906-019 КЕ,

меря стойностите :

Actual inake press-912,

EGR-84,5%

Inake air press-912

Spec inake press-946

MAF-338

Дюзи:

1+0,52

2+2,99

3-3,01

4-0,24

motor speed: мени го от 790-860 оборота

Та ако може някой да ми каже от де да я почвам или да мисля за нова кола, масло и филтър го смених оня ден , на таблото пише 209500км , ама никой не може да каже на колко км е в действителност

Мерси предварително

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дюзите са пълна трагедия, може би всичко е от там, но нека сблъсквалите се да кажат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди да правиш изводи за дюзите провери синхронизацията на загрял двигател на 4 ти канал 4 та колонка

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

беше загряла на 81 градуса бях карал 150км сутринта , на един майстор я водих оня работи в Пежо и да ти кажа нямаше май разлика само че ми даваше че са зле дюзите на 2 и 3 бяха на -2,18 цилиндър пък това показва само трети , не знам на кой компютър да вярвам

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво искаш да ти напишем от растояние.

Отворете капака на главатаи вижте какво става.Ако няма износвания по задвижващите елементи на дюзите,регулировката им направете,сваляй ги и в моргата за нови.

интересни хора сте-отидете на майстор,не става да ви оправят колата виртуално....пък и се сърдите...

може и от маховика да тресе...ама ние как да разберем от тук,че да ти кажем smile091

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега майстор викаш, единия вика маховик и съединител другия казва дюзи третия било катализатор четвъртия било ЕХРа или някой маркуч смучел въздух, и на кого да вярвам ???? че аз ако почна да сменям всичко то отиде една сума дето колата не струва толкова

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако ти се ходи до Паленсия, мога да ти дам координати на едни майстори да ти я видят и тунинг могат да ти направят.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси колега,ако си сигурен че му разбира колко са те 270км, дай ми телефона да му звьна и да видим , тука по моргите ако е инжектор са от 36-80 евра

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси колега,ако си сигурен че му разбира колко са те 270км, дай ми телефона да му звьна и да видим , тука по моргите ако е инжектор са от 36-80 евра

Оказа се че този с тунингите оправял само електрониките и правел диагностики, но не ремонтира нищо по двигателя, затова ми препоръча ето този сервиз:

============================================

datos de contacto

 

Teléfonos de contacto:

(+34) 979 72 10 44

(+34) 979 71 21 04

Fax: (+34) 979 71 02 47

 

E-mail:

info@garajedoro.com

 

Dirección:

Calle Torneros, 10.

Polígono Industrial de San Antolín

34004 PALENCIA (ESPAÑA)

 

Coordenadas GPS:

 

Latitud: 42.005802

Longitud: -4.50595

======================================================

Ако знаеш испански звънни и питай, но моите хора там ми казаха, че взимат повече $$$ отколкото българските майстори.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси колега , та значи вчера се поизцапах и разглобих дебитора които имаше така две дупки така направени с отвертка явно да влиза повече въздух,после разглобих EGR у изпускателните колектори имаха сажди но тръбата която влиза в EGR си беше направо задръстена и той също имаше 2мм нагар , малко се пооправи вече не духа масло от капачката но след изтриване на грешката пак се появи но поне оборотите вече са си около 820-840мин.Но най интересното е като отворих капака и погледнах инжектори даваше ми че трети цилиндър е на -2,51, та какво ми направи впечатление онова там кръглото на дюзата дето влиза кабела в него е завито на криво може ли от там да ми прави проблеми и дали трябва да сменям инжектор или само да го развия и сложа правилно??

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.