Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Въпрос към SDI-тата


fordprobev6

Recommended Posts

Нормално ли е при температура от -2 до към 0 градуса след 20 мин. работа на мотора температурата да не мръдне от минимума?

Термостат на Behr сложих и нов розов антифриз ???

Какво се случва?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Палиш, минаваш 1км и отваряш капака. Ако тръбата след термостата е топла тичаш за нов термостат. Ако е студена всичко е наред. Все пак имай предвид, че дизела е доста по-термично икономичен от бензина и нормално загрябва по-бавно. На мен сутрин при -5 ми трябват 4-5км за да загрее. А в задръстване с пуснато парно просто си изстива smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

термостата ми е немски и е на 3 дена мисля , него го смених първо ама със стария и новия няма разлика ... това ми е първия дизел и незнам какво се случва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пипни маркучите и после ще обсъждаме още. И пак - дизела загрябва изключително бавно, а на празен ход и работещо парно - никога!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За трабите беше ги барал моя майстор и каза , че са топли а дали защото е дизел загрява нечовешки бавно... при -3 градуса я оставих с работещ мотор на място за около 5 мин после я подкарах минах още 15 мин и някаде към 10+ км с картон на решетката и парното едвам едвам духаше топло стрелката на таблото немръдна от минимума. За това се допитвам към вас как е с вашите дизелаци... ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Топли тръби на студен двигател - термостат. Явно тоя който си сложил не е читав. На равен участък след 1-1.5км моята вече духа топло, не чак горещо, но не и хладно/студено.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми и моя духа ТОПЛО ама неще да покачи топлото вече на горещо. А термостата Behr няма как да не е качество. В крайна сметка ще се окаже , че е нормално да загрява супер бавно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въобще стига ли оптималната температура и държи ли я при сегашните температури?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е, ако минеш 15-20 км и не загрее (освен, ако не е по надолнище) означава, че термостата не работи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въобще стига ли оптималната температура и държи ли я при сегашните температури?

Стигне ли я, държи я.

Извинявам се, не съм го написал на правилния пост...но, ако на магистрала ти държи температурата в режим, няма място за тревоги.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не лежи на тая страна,че като е BEHR е читав,един приятел с БМВ с купи и колата правеше проблеми,загряваше,изхвърляше водата.Иначе е факт,че дизелите ТДИ-та,СДИ-та загряват ужасно трудно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.