Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

1.2HTP vs. 1.4 TDI


eng.st.trifonov

Recommended Posts

Здравейте, приятели!

 

В моето семейство вече трето поколение караме само Шкоди: Дядо ми е купил първата Октавия през 60-те, после баща ми последователно караше 105L, Фелиция, Фабия, а сега Октавия. Аз в момента все още търкалям старата Фелиция, но ми създава все повече главоболия и съм решил да премина на по- новичка Фабия (при мен закупуването на друга марка не стои, а май само Фабията ми е по джоба, пак силно казано). Харесал съм две коли и не мога да се реша- всяка си има плюсове и минуси. Едната е комби (голям багажник) и е дизел (нисък разход). А другата е бензинова и хечбек, но с новия вид, и с много малък пробег. И двете са с "гарантиран произход" от Еуратек. Ето малко подробности:

 

Вариант 1: 1,4 ТDI, 2007г, ~100 000km, без ABS, комби, клима, старата визия;

 

Вариант 2: 1,2 HTP, 2007г, ~68 000km, ABS, хечбек, клима, новата визия.

 

Моля да имате предвид, че основният ми критерий при избора е колата да е здрава като цяло и надеждна, да не ми създава главоболия. А ако все пак го направи, да се отърва с възможно най- малко разходи по ремонти.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трудна работа е решението ! И двете колици са със скромни възможности ..., но тъй като сте фен на Шкода и сте карали само бензинови версии , моя съвет е да не изневерявате на вида гориво , т.е. БЕНЗИН , при все това ще сте с новата визия ! smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всъщност забравих да спомена, че сегашната ми Фелиция е дизел. Но нямам нищо против да мина на бензин, макар да е по- скъпо за каране.

Благодаря за съвета! smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... , при все това ще сте с новата визия !

 

... което, лично мнение, хич не е плюс smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да е малко по-скъпо като разход , но е много по-комфортно ...По-добре покарайте този "нов" дизел и ще добиете представа за мотора ! Навярно ...за вас това не са малко пари и затова трябва да сте уверени , че това ще е правилния избор!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По-добре покарайте този "нов" дизел и ще добиете представа за мотора !

 

Що бе , кво му е на тоя дизел? :-k Като за размерите си върви учудващо добре, ако е версията с 80 коня. И общата представа е, че е доста здрав и непретенциозен. smile049

 

Иначе, бих посъветвал колегата да вземе тази с новата визия. И то не заради визията smile049 , ами заради, например по-високото ниво на пасивна и активна безопасност(4 еърбега като за начало).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз бих препоръчал вариант 1. Под визия разбираиш първо или второ поколение на Фабия нали? А страничните еърбегове са винаги опция при Фабия и Румстър.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Взимай дизеловата няма да сбъркаш. Бензина е 64к.с. и е много слаб. Дизелчето е 75 или 80к.с. и върви повече от прилично. Единствено я провери в Еуратек за някакви сериозни проблеми.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А страничните еърбегове са винаги опция при Фабия и Румстър.

 

При Румстъра са стандартни, без значение нивото на оборудване. За Фабия се предлагат от Амбиенте нагоре, което признавам си, че не го знаех. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вариант 1. Ама не ми се вярва да е без ABS. Той не е ли сериен. 2007 година може да е 70 или 80 коня. Някое слабо бензинче може да е без ABS, ама за тая не ми се вярва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на всички за мненията!

Вчера хубаво ги огледах. Определено дизелът е по- практичен.

Но знаете ли, когато човек седне в двете последователно, някак се усеща смяната на поколенията.

Макар да са практически на една възраст, в бензиновата човек се чувства все едно е в много по- нова и съвременна кола.

Май все пак ще избера бензиновата, въпреки предимствата на комбито. smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

здравеите оборудването на една кола е това което си избереш ,при европеиските модели базовият модел обикновенно няма даже жабка (зее една дупка без капак) и лаисни по вратите

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не искам да се поражда спор - нова/стара фабия, но всеки си има лично мнение и пристрастие, но на мен лично Фабия 1 ми харесва повече от 2-ката, особено като първия вариант е комби версията - по-практична

Когато аз избирах преди 2 седмици за мен Фабия видях и хечбека , комбито ми допадна повече, по функционално е за мен.

Успех с избора!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.