Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-club-bulgariatraxxas

Проблем с бубината


terzo

Recommended Posts

появи се нов проблем изгасна и не иска да запали.Смених бубината с параметрите който трябва да са , изпратени ми от ИКОНОМА,цял ден без проблем и преди 1 час изгасна в движение и няма палене.Поради късният час няма как да ми погледне един приятел колата, спомена само, :-k че е възможно да е датчик на Хол.?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кои параметри смени на бУбината , бе пич ? Да не си барнал омовите параметри - тогава изгаряш директно комутатора !!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

смених бубината с параметрите който съответстват за този мотор от ЕМ комплект 33 затова и питах тук във форума и Иконома ми изпрати кода на бубината.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Освен да са ти пробутали менте. Пише ли кат.номер върху нея? Ако имаш възможност закачи на VAG-COM и провери за грешки, а в някой от каналите от 1 до 3 (не си спомням) виж какви обороти развива на стартер. Ако не отчита нищо датчика е духнал.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

по скоро проблема вече не е в бубината ,а по скоро може да е от нея/новата/,защото старата нали прекъсваше от време на време и аз не я свалих от корпуса на колата ,та пробвах веднага и на старата и пак не палеше.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

сменихме и делкото и пак няма искра ,може ли да е компютъра?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

има ли вариант от разбито делко да е укъсил компютъра?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

компа не е укъсил ,закачи я братовчед ми на програмата показала бушон който е изгорял/не съм при колата/сменен е с нов сега пали но не работи на високи обороти.Въэможно ли е от разбитото делко да изгори бушон?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

май нещата се поизясниха след доста ходене по мъките?както споменах след като започна да прекъсва в първият влажен ден и след смяната на кабели ,дистрибуторна к-ка и палец купих и нова бобина с която колата работи два дни и угасна в движение,бях доста озадачен отностно проблема.Оказаха се куп други неща които не са били в ред по мотора.При закачането на VAG koma излизе изгорял бушон на компютъра от новата менте бобина,разбито делко което смених с втора употреба и закачих старата бубина.Колата обаче не работеше отново добре и при свалянето на капака се оказа ,че е презацепен и ангренажа с един зъб.След правилното зацепване колата има вече центровка и върви ,но програмата показва ,че ламбда сондата не работи и оборотите играят.Сега я карам така ,но явно делкото още когато е била зацепена с единият зъб е регулирано що годе до някъкви градуси та да върви некак си?Абе доста неща излезнаха наяве от предишни майсторчета дето са пипали .Отделно беше и запушен и един вакум за обратният бензин при дросела незнайно защо?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега,

аз съм на същия хал!

играещи обороти на празен ход и леко придърпване на дълъг път.

Първо компа показа бобина, след смяната и показа ламбда сонда. Та сега я чакам от Чехия да ми я доставят - пичовете от Казанлък.

Дано няма трето!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.