Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-club-bulgariatraxxas

Старо/ново, продавай/не продавай и други размисли и страсти.


coverdale

Recommended Posts

Продавам Skoda Octavia 2 Елеганс - 2.0 TDI-PD - 140к.с - 6 скорости.

Колата е закупена нова от Еуратек - 07.2006г. На 82000 км, сервизирана само в оторизиран сервиз.

Има всички екстри за Елеганс изпълнение + ксенон.

 

dsc9320resize.th.jpg

dsc9321resize.th.jpg

dsc9322resize.th.jpg

dsc9323resize.th.jpg

dsc9324resize.th.jpg

dsc9325resize.th.jpg

 

Извън темата! smile049

Цената за тази кола е смешна.Ето защо не си продавам Октавията.По-добре си я пази!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да я пази , ма как се пазят 3 коли , бе човек !!! По-добре да пазиш 2 , а най-добре е да пазиш една ! Ама по е добре да имаш 3 ! smile091

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извън темата! smile049

Цената за тази кола е смешна.Ето защо не си продавам Октавията.По-добре си я пази!

 

Да я пази , ма как се пазят 3 коли , бе човек !!! По-добре да пазиш 2 , а най-добре е да пазиш една ! Ама по е добре да имаш 3 ! smile091

 

Домнул Димонеску, той Ники точно за три коли се грижи в момента и си ги пази, та затва така съветва, на база дългогодишен опит са думите му. ;)

 

Успех с продажбата, дано колата отиде при колега, който да я глези и обгрижва, както са се отнасяли досега с нея.

 

Поздрави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извън темата!

Цената за тази кола е смешна.Ето защо не си продавам Октавията.По-добре си я пази!

 

Да я пази , ма как се пазят 3 коли , бе човек !!! По-добре да пазиш 2 , а най-добре е да пазиш една ! Ама по е добре да имаш 3 ! smile091

 

Мастър Димонеску, той Ники точно за три коли се грижи в момента и си ги пази, та затва така съветва, на база дългогодишен опит са думите му. ;)

 

Успех с продажбата, дано колата отиде при колега, който да я глези и обгрижва, както са се отнасяли досега с нея.

 

Поздрави.

 

Прав сте сеньор Христеску ! Така е . Има обаче една малка разлика между Вени и Ники .

Ники има 3 нееднакви коли ( разбирай марка и модел) . Доколкото не ме лъже паметта по това време на денонощието - Супърб, Пасат и Октавия , нали !

При Вени положението е друго - Супърб и 2 бр. Октавии . smile021 Не че му се явявам адвокат , но на негово място бих продал едното от двете еднакви ( по-старото) и бих взел нещо друго и по-младо !!! ;)

Напълно разбирам simicoil, и на мен ми се грижи за нещо друго и по-младо !!! За целта трябва да се разделиш със старото !

Наздраве smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Димо,честно да си кажем,ама в днешните времена старото и познатото,било то кола или жена си е за предпочитане!

Май най-добре е да отвориме нова тема по въпроса,че утепахме темата на Вени! :-k

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми той модератора от Русе и той ...ще изчисти ! smile091 smile091 smile091

 

п.с. ...до някъде си прав , ама не и за жената ! Зависи за какво ти е . smile159

 

Спирам се . край.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Та по темата.Има моменти в които Октито не се кара по една седмица и седи в гаража.По принцип жена ми я кара,но и е по лесно,когато излиза по работа да вземе Пасатора,щото той седи отвън пред блока.Октито съм го купувал ново от ЕТ и съм го гледал като писано яйце.Пасата е на старо, но е железна кола, ползвам го за ежедневка.Супърба ми е семейната кола,щото съм с две деца и бая багаж при пътуване.Напоследък,откакто ми се роди син най-малко се кара Октито,но сърце ми не дава да го продавам,само на 95 хил.км е,има поне още сто да навърти, докато му се наложат по-сериозни ремонти.Еле па ,при тия цени на вноса от Италия.Та ,те така! smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"Широко ти е около врата" - затова мислиш така ! ( дай бог всекиму) :)

Навярно, ако беше на мястото на някой друг , може би щеше да продадеш най-старата кола ...или най - ненужната ! това имах предвид

smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От 2 и някоя си все съм с две коли с почивка от една - две години и ми е много добре (никога не ходя пеш) и като се строши нещо по едната го правя когато мога , ама идва един момент , когато една трябва или да отиде в Надин или за капитален ремонт на тенекийте ... е тоз момент е много неприятен и не ми се ще да имам две коли , но да си призная нищо , че е гнил Формана бих го сменил само по някоя програма за обратно изкупуване ... може би , защото след толкова години е станал като част от тялото ми .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Основната причина да не търкалям още 1000МВ-то е липсата на гараж и това, че живея в една от "най-приятните" за паркиране части на София. Пък втори наем някакси ми идва нанагорно вече. Така че и това съществува като фактор, когато човек се озове с 2 коли и 1 паркомясто. smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много скъпо стана удоволствието да плащаш застраховки и такси на повече от една кола.Поради тая причина имам само една

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"Широко ти е около врата" - затова мислиш така !

Абе чак широко да ми е не е така,ама все още удържам фронта.Не че няма къде да ги наместя парите,най-малкото да си платя остатъка по лизинга на Супърба.Ама Октавията ми беше първата кола купена нова и с голям мерак, та затова са тия сантименти, а и характера ми е такъв,че много трудно се разделям с вещите си. smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"Широко ти е около врата" - затова мислиш така !

Абе чак широко да ми е не е така,ама все още удържам фронта.Не че няма къде да ги наместя парите,най-малкото да си платя остатъка по лизинга на Супърба.Ама Октавията ми беше първата кола купена нова и с голям мерак, та затова са тия сантименти, а и характера ми е такъв,че много трудно се разделям с вещите си. smile049

 

Тогава ти е простено .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам. Ама кат порасна някой ден и си купя мечтаната от мен О1 сигурно ше ми е доста трудно да се разделя с Фелата. Честно да си призная от икономическа гледна точка би трябвало да я махна на момента без значение кой колко ще ми даде (ако ми даде нещо въобще), но от сантиментална гледна точка не бих я продал ако ще да се разпадне на пътя. Симича сигурно не разсъждава така и иска да продаде колата. От една страна цената е уникална и дано я вземе някой, който ще я гледа като Симича. Но от друга страна 15 бона са си 15 бона. Честно, ако бях пораснал толкова щях да скоча в таз кола с двата крака. Но бих си оставил Фелицията. Ей така, щото това е първата ми собствена Шкода и каквото и да е колата си ме кефи. Карам си я всеки ден и след 5 години продължава да си ме кефи...

 

Аре стига, че на 3 ракии почнах да изпадам в откровения.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нормално е човек да се привърже към първата си кола, тя е като първата жена - не се забравя никога! Не случайно все още не съм се разделил с Жигулатора комби, купен нов от баща ми през 76-та, на който съм се учил да карам в края на 80-те и ми е служил вярно като ежедневка до средата на 90-те. Дори преди 2-3 г. направих едно освежаване на купето, че се беше доста поочукало, но оттогава е 2-ра резервна кола и почти не се кара. В Надин въпреки високата цена на метала сърце не ми дава да я дам, затова я пазя докато се освободи малко място в двора на мой познат, който реставрира ретро коли - пак на цената за желязо ще я купи, обаче с ангажимента да я възстанови перфектно и да ми дава по кръгче като ми домъчнее...

По темата - наистина е добре човек да има резервна кола, когато е свикнал да ползва ежедневно собствен транспорт, лично аз съм алергичен към таксита още повече, че въпреки огромният им брой у нас ги няма точно когато най ти дотрябват.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.