Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Октавия 1-2 въпроси


Odin

Recommended Posts

Димо,твойта съм я карал и по нищо не се различава от мойта!

Относно тръгването,колата си тръгва плавно и мазно на първа без въобще да подаваш газ. На втора и трета си върви само на обороти ,без газ.Това на бензинка няма как да стане.

Единствения кусур е,че е по-шумна.Други проблеми аз не виждам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 107
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • Odin

    27

  • Цецо75

    13

  • димон

    6

  • shaft

    6

Най-много писали в темата

Ники , може и така да е , но на мен не ми харесва. Не искам да спорим за глупости ! :D

Приятна вечер и поздрави хубавата си жена !!! smile001

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята пък е перфектна.Много върви и никакви звуци не ме дразнят.Явно съм случил на сглобка :mrgreen:

п.п.Единствено след 2500 има едно леееко по-звучно бучене,но това е от голямото турбо и махнатото първо гърне.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Естествено, че колата ще пили гуми като и давате газ. Ама я някой да изпили гуми с 1300 оборота на ПД мотор :) Просто това е малък обем двигател и въртящия момент идва по - късно. Не е като на старите 2.5 дизели дето бяха по 90 коня. Ама на 500 оборота могат да теглят камион зад тях....

 

Специфика на мотора е това. Така получавате кола 105/140/170 коня, която харчи 5-6 на сто. Кеф ти икономично, кеф ти мощно.

 

Ако някой много държи колата му да тръгва от ниските, може да иде при някой читав тунингар и да му я направи. Ама вероятно после ще счупи съединителя, след това скоростите, а накрая ще строши и мотора. Не случайно въртящия момент е ограничен в ниските при тези автомобили.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

напоследък нямам време да влизам във форума, но тази тема я изчетох, заинтригува ме...От перипетийте на колегата косата ми се изправи!

Аз нямам никакви грижи с моята О1 TDi 90hp, здраво каране и това е. Обслужва ми я един майстор от града (Плевен). Познавам го отдавна, работеше в оторизиран VW сервиз, сега си прави свой. Маниак е на тема коли, той е от тези, дето като го вкарат, после го вади и гледа колко се е намокрил - професионално изкривяване. Дано не съм бил много нецензурен, но исках добре да ви го опиша...

Обича повече дизели, но мисля, че и закъсали бензинки не връща.

Така че между София и Варна има и други, които се справят добре. Ако някой се интересува, ето номера - 0887531591, Дарин.

 

...със здраве!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 6 месеци по-късно...

При мен проблема е следният: колата ми е Октавия 2.0, 115 к.с. от известно време, забелязах че когато не съм я карал повече от ден, когато отида да я запаля пали трудно- отнема ма ми около 10 -на секунди, после няма проблеми.Не е от акумулатора, има хляб в него, съмнявам се в горивния филтър, ако някой се е сблъсквал със същият проблем да пише.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.