Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Октавия 1-2 въпроси


Odin

Recommended Posts

Какви са мненията ви за тези модели:

http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... f1=details

http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... f1=details

Питам ви, защото жена ми иска да си вземе този модел. Преди това е карала VW Polo Classic- 1.9 TDI. Как ви се струват в ценово отношение?! Благодаря ви, предварително за компетентните съвети!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 107
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • Odin

    27

  • Цецо75

    13

  • bega4kata

    6

  • shaft

    6

Най-много писали в темата

Хора, кажете по една приказка за въпросния модел, бре! Или сибирският студ ви е смразил бая яко! s_flag

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

почти същата е за поддръжка в ценово отношение разликата с полото е че октавията е с демпферен маховик

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А това какво ще рече? Че на маховика има монтиран някакъв тампон ли? Би ли обяснил по- подробно! Благодаря за бързия отговор, колега!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А това какво ще рече? Че на маховика има монтиран някакъв тампон ли? Би ли обяснил по- подробно! Благодаря за бързия отговор, колега!
цената му е трудна за преглъщане viewtopic.php?f=46&t=26154&p=289501&hilit=%D1%81%D1%8A%D0%B5%D0%B4%D0%B8%D0%BD%D0%B8%D1%82%D0%B5%D0%BB#p289501
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

За съжаление проблемите по колата продължават:

Първо след ремонта се установи лек теч на нафта - оправихме го скъсана гарнитурка на капака от който тругва нафтата към дюзите (не му знам името)

Сега обаче - 3 седмици по късно сутринта ок, обаче сега след работа пали и писука и свети лампата за нивото на антифриза. Отварям казанчето празно....Къде ли избяга антифриза ?!?! Да се надяваме не в маслото или горивото....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Една кола като попадне 1,2 пъти в ръцете на майстори палачори .....и се усира всичко с извинение.Пукнали са главата при стягането.Водата не е нито в маслото ,нито в горивото.В турбото е.По точно в геометрията.Очаквай да започне да пренадува след няколко месеца.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Една кола като попадне 1,2 пъти в ръцете на майстори палачори .....и се усира всичко с извинение.Пукнали са главата при стягането.Водата не е нито в маслото ,нито в горивото.В турбото е.По точно в геометрията.Очаквай да започне да пренадува след няколко месеца.

 

 

Добре че не винаго става най-лошото:

Отивам при колата, отварям капака отдолу всичко в антифриз...чудесно...

Гледам големия N-образен маркуч, който свързва радиатора с мотора изскубнат и се вее като на коня....

Намерих му и оригиналната скоба - чикия пълна според мен. Напъвах я с едни клещи обаче не можах да я сложа...нямам инструмент.

Пешеходна разходка 2 спирки до магазин за части и се сдобих с 2 олд скуул скоби като за истинска шкода (разбирай с винт). Сложих ги и двете (пак като едно време...ех...). Антифриз долях и газ при майстора да си види труда. Извини се човека...махна моите скоби сложи пак оригиналната...

И сега да попитам блиц въпрос. Като паркирах пак отворих да погледна и пак имаше мокро под сглобката. Нормално ли е или да си връщам моите творения и да отсвирвам оригиналите?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е нормално :) Колата ти е сравнително млада, маркуча трябва да е все още еластичен. А фабричната скоба, както сам си е убедил стиска здраво.

 

Я по-добре го подсуши добре да си сигурен, че сълзи. Да не се окаже намокрено от предишния път. Ако пак тече, провери дали маркуча не е цепнат накрая от толкова много интервенции.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е нормално :) Колата ти е сравнително млада, маркуча трябва да е все още еластичен. А фабричната скоба, както сам си е убедил стиска здраво.

 

Я по-добре го подсуши добре да си сигурен, че сълзи. Да не се окаже намокрено от предишния път. Ако пак тече, провери дали маркуча не е цепнат накрая от толкова много интервенции.

 

Забърсах. Гледах маркуча - ОК ми изглежда.

Запалих оставих колата да поработи 3-4 минути. Остана си сухо. Приемам че за сега проблема е решен.

Междувременно смених бушона на клаксона - вече свири :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тук ще си позволя да дам мнение за "новия" си автомобил Octavia 2.0 P.D 2006. Предполагам някои от забележките ми могат да се отстранят, така че ако видите такива моля споделете

1. Окачване и возия.

Все още не мога да говоря за надеждност и издържливост на окачването. Моето е стабилно и сравнително твърдо за аетомобил от този клас. Не колкото на алфата ми, но все пак твърдо. Бих казал удобно за каране. Като шум - има известен шум, разбира се не е ясно дали е заводски така или имам някой тампон за смяна. Волана е много бавен. Т.е. има много ход, за сметка на това автомобила е много маневрен. За сега от проблеми със завиването при по висока скорост немога да се изкажа. Нямам наблюдения.

2. Мотор и ускорение.

Като цяло икономичен мотор 2,0 П.Д. Шумен в рамките на нормалното за П.Д. На мен звука на бензина определено ми допада повече. В ниски обороти слаба динамика. Дори досадна. Нагоре вече се усеща сила. Като цяло нищо впечатляващо. За надеждност....пак не мога да говоря :)

3. Интериор.

Посредствен. Евтини материали и безлични тапицерии. Податлив на износване материал по дръжките на вратите и лакираните в хром части. Огромен багажник и като цяло просторен интериор. Добра видимост

4. Екстериор

Въпрос на вкус. На мен ми допада. Разбира се е далеч от представата ми за красив автомобил. За ежедневка става. Със сигурност не е автомобил, който ме кара да се усмихвам като го погледна.

5. Екстри.

Стандартни за класа автомобил. Дразни ме липсата на МП3. (П.с. за радиото много ме дразни че се пуска само на контакт. Това може ли да се изключи? Т.е. да се пуска с бутона, а не автоматично) Нямам круз, подгряване на седалките. Така или иначе има всичко необходимо дори и излишни глезотии.

 

Факт е че тук има много магазини за шкода (днес гледах в един официален) предлагат всякакви екстри на склад. Това беше и причината да се спрем на такъв автомобил. Надявам се че сме направили верен избор.

 

Предполагам че до около месец или 2 ще правя поръчка за някои части и аксесоари от един магазин тук. Т.е. ако някой има нужда от нещо може да поръчам за да си разделим доставката до Прага. До София доставям безплатно с колата като се връщам лятото. (моля не поръчвайте врати, калници и капаци...че ще трябва да си оставя детето в Прага).

 

Поздрави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Относно радиото. Във форума се предлагат доста радиа с МП3 на цена до 200 лв. Не знам защо при теб работи само на контакт , навярно нещо е бъзикнато по кабелите зад него. По принцип работи и с изваден ключ , само трябва да натиснеш копчето и тръгва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, благодаря.

Знам че се продават и ще трябва да си купя.

А за радиото не се изразих правилно.

Радиото стартита още когато дам контакт, а не искам да е така. Искам да си запаля колата тихо и да си пусна радиото с копчето....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изключи радиото преди да извадиш ключа.

При мен при даване на контакт, радиото преминава в състоянието в което е било преди да изключа от контакт.

Ако е било пуснато - тръгва. Ако е било изключено - остава изключено.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако си го изключил от копчето, при даване на контакт не се пуска.

В ниски обороти слаба динамика.

Колко ниски? Над 1500 мойта има доста добро ускорение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В ниски обороти слаба динамика. Дори досадна. Нагоре вече се усеща сила.

 

Това звучи странно. Защо не пробваш някоя друга със същия мотор, да не се окаже, че твойта нещо я мъчи?

 

Всъщност зависи какъв ти е критерия де. Тази трябва да тръгва от към 1500 оборота доста осезаемо. Под 1500 няма никой, но те всички "малки" турбодизели са така.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да де - до около 1500-1600 оборота няма никой, а аз сега та предимно карам че нали разработваме....

Лошото е че това продължава да сълзи. Явно скобата не държи....ех да имах малко грес да намажа....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тръгването на ПД моторите е най-големия зор. Въпроса е да тръгне , после лесно. Мотора е проектиран за извънградско каране . На магистралата е цар , но в града е мъка. При всички VAG е така . Аз като купувах пробвах 2 пъти и си викам ще свикна , ма не става . такива са , момента при тръгване от 0 е по-малък от бензинка - съпроводен е с мъка , тракане , чуване на съединители , вибрации и КЛИЗМИ , но като тръгне бива.

Не е за градско , за магистрала е !!! Ти явно вече си разбрал... :) За градско трбява бензинка с газ - това е истината !!!

Поздрави ! и дано свикнеш ... smile035

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Димо, на граЦко, като искам да се изнеса по-бързичко, най-големият ми проблем е да не боксувам много и за това не се засилвам много на първа, бързо на втора... ама пак боксувам...мъка, мъкаа :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Aве Стефко , тя твойта с по-дълги скорости . Може затова да е . Ти разправяше веднъж , че на 1-ва караш до 60 . Аз на 40 вече се пръскам , в червената зона съм . Пък може ваще коли да са по -добре направени. Мойта е сбрала всички недостатъци и няма нещо дето не ме дразни в нея . Незнам що така ...И окачване и звуци и т.н. :) Ма кво да я правя - оженил съм се за нея - трая я .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Херр Димон, вие само с 1 пост закопахте цялата дизелова част на VAG направо. smile004 Покарал съм няколко различни кошници от моята, предимно VW, пък чак такива кусури не съм забелязал, чудно си се движат на граЦко. Даже последния Пасат с 170 дизелови магарета нямаше равен по светофарите. smile056 А и мойта талига не е чак толкова зле, колкото описваш нещата. :-k smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре де,а защо мойта пили гуми на всеки светофар,а?

Защото подавам газ!

Пълни глупости пишете,че колата била мъртевц. Извинявайте ,ама май нещо са ви сбъркани колите! [-X

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами аз изхождам от моята ...Вероятно вашите са по-добри ! Но усещането е за тежка и трътлеста кола при потегляне. Говоря за комфортно тръгване - почти без газ- както се тръгва с бензинка. Може би някои колеги да не са карали бензин. Там трябва само да отпуснеш и колата си тръгва МАЗНОооо... , без странични звуци и не се усеща натоварване . Не знам дали изказвателите на горните мнения могат да преценят това и затова не коментирам . А що се отнася за бързо тръгване и пилене на гуми - това и аз го мога , ма не ме кефи нещо... Обичам да ми е комфортно и що годе тихо... smile027

 

п.п. навярно колегата Оdin преди е карал само бензинови такива и затова ми се струва , че клони "натам"... ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе на мен повечето бензинки ми гаснат или тресат като опитам без газ да тръгна, пък не знам... smile049 Димоне, вземи си автоматик като искаш да тръгваш без газ. ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ша си взема бе Гога, ама някой друг път ...Нали трябва първо да амортизирам тази. Не всеки е Ковърдейл... :mrgreen: Следващата ще е бензин автоматик или електромоторна . Дизел нещЪ да слушам вече, беше първата и последната . Иначе на магистрала бива ...Спирам за днес smile027 , честит празник , колеги !!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.