Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Октавия 1-2 въпроси


Odin

Recommended Posts

Да само че вече са 143000км
за една и съща кола ли става въпрос http://www.skodaclub-bg.org/forum/viewtopic.php?f=46&t=12250&start=0
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 107
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • Odin

    27

  • Цецо75

    13

  • димон

    6

  • bega4kata

    6

Най-много писали в темата

Да ви кажа какво се случва покрай моя избор..

Такак и не намерих моята октавия. Мисля че се насочвам към кола от Еуратек

Так в момента има 3 които са ми достъпни.

Една светлозелена металик 2,0 (нея гледах първо) не ми хареса. Има доста забележки, била е на фирма, отвътре е доста зле. От вън има доста забележки. Имала и шум в турбото. Така и не я запалихме.

Втората (цвят сахара) 1,9 105 кс. - много зле. Аз първо я харесах по снимка в нета от часно лице. Но се оказа че е оставена в еуратек за продажба. Тая кола е доста зле ударена. Изкривено купе. Над задния прозорец има 3 пръста луфт...

Най прилична е според мен тази: http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... f1=details

Малко припушва, но иначе няма хлоп троп. Било ремонтирано окачването. Съединителя е ОК. Визуално е прилична (има малко подбито по шоф. врата) От вътре освен мръсните седалки мисля че е почти перфектна...само цената е проблемна...под 14 000 не искат да я дават.

Пали пъргаво и стабилно. Нов акумолатор.

 

Приемам съвети и коментари.

Ако някой колега може да дойде с мен да я погледнем заедно на 3 януари ще съм много благодарен...да не пропускам нещо.

Благодаря.

 

За мен 14 000 са прекалено много, точно за тази кола.... оборудването е изключително бедно, километрите не са малко и не на последно място, "нещо" е яло от таблото... а това мен лично би ме дразнило всеки път, щом влезна вътре. Аз също си купих моята от ЕТ, в началото на януари 2011 с ниво на оборудване елеганс, на 64 000 км.... като разликата в цената, спрямо твоята е по-малка от 20%. Също така, моята е в края на 2007... не знам, все пак, накрая ти ще си решиш, но аз лично я намирам за скъпа.

Успех в начинанието и весели празници

С удоволствие бих дошъл да я погледнем на 03-ти, но все още ще съм в провинцията по това време. Нещо съвсем странично... като я купувах моята, не ми дадоха да я изкарам, защото й липсваше гражданска и преглед... дано при теб да не е така, защото на вътрешния паркинг нищо не може да се усети

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А защо трябва да бъде задължително от Еуратек??? Цените им са доста надути, както на всеки официален представител с довода, че произходът и километрите са сигурни. Вземи си някоя от частно лице и я закарай на диагностика там. Има доста читави. 160 хил са си 160 хил. За мен са много. Колата е нова, километрите много. Не много добра комбинация

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Готово!

Вече и аз имам октавия. Т.е. Октавия 2 от 2006г. 2.0 ТДИ ПД 140 кс.

За сега съм доволен днес отивам в сервиза за обслужване и ще се огледа по внимателно колата. Иначе вече е със софийски номера.

Няколко бързи въпроса:

- На колко километра се сменя водната помпа?

- Идея защо не работи клаксона? Сам ли е на бушон? И на кой?

- На колко километра се сменя ангренаж?

 

Моля ако някой може да помогне да го напшрави по-бързо...преди сервиза за да съм подготвен.

Благодаря предварително.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Клаксона ако е не е елеганс е 1,иначе са два

водната помпа се сменя с агренажа,а той на 120 000км.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е, хайде ЧЕСТИТА да ти е! Много безаварийни километри и само да те слуша!!!

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Айде и от мен честито s_flag ! Жив и здрав много безаварийни километри и само нафта да сипваш smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

s_flag Честито!!! Мнооооого безаварийни и само приятни емоции с каляската.......

 

п.п.: ами снимки? smile048

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хайде честито и от мен.

 

Добре дошъл при Октавиите.

 

Мнооооооооооооооооооооооооооого безаварийни километри ти пожелавам.

 

Да се грижиш за красавицата и ще видиш колко ще те слуша и тя.

 

А дали е онази красавица...? :-k

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И ето го и първия проблем!

След смяната на консумативите:

Ангренаж, ролки, горивен филтър, маслен филтър, въздушен филтър, пистов ремък и неговите ролки колата започна да пали по-трудно. Понякога припалва и изгасва. Трябва да се задържа по дълго на стартер. Пали като от третия път...

Когато запали и заработи е стабилна, върви и ускорява нормално (доколкото мога да преценя), държи стабилен празен ход (май се усеща слаба вибрация от време на време...не знам дали е нормално).

Майсторът няма идея от какво е това но и той го вижда.

Какво да правя сега?

В неделя трябва да пътувам до Прага...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е ясно!

Обезателно трябва да я закарам в някой сервиз по най-бързия начин.

Иначе как ще пътувам изобщо не знам.

Приемам всякакви съвети?

Може би Еуратек или Унитрейд Х...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти 100% сигурен ле се ,че и преди смяната на консумативите не правила така да припалва и гасне.....Карал ли си я достатъчно за да си сигурен,че проблема е свързан със смяната на консумативите????

Горивния филтър го изключи като възможност.

вижте тди тайминга,хол дотчика горе на вала дали не е записал грешка,вода губи ли по малко,може и да е от тандем помпата,може и от гумичките на дюзите....абе трябва да се погледне с внимание и разбиране.

Важно е да се знае кога пали трудно-когато е топла,студена или няма значение

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти 100% сигурен ле се ,че и преди смяната на консумативите не правила така да припалва и гасне.....Карал ли си я достатъчно за да си сигурен,че проблема е свързан със смяната на консумативите????

Горивния филтър го изключи като възможност.

вижте тди тайминга,хол дотчика горе на вала дали не е записал грешка,вода губи ли по малко,може и да е от тандем помпата,може и от гумичките на дюзите....абе трябва да се погледне с внимание и разбиране.

Важно е да се знае кога пали трудно-когато е топла,студена или няма значение

 

100% сигурен съм че след смяната на консумативите пали по-трудно отколкото палеше в началото.

Дали проблемът се е появил от смяната или просто е съвпаднал със нея...не знам.

От друга страна няма как смяната ад е повлияла. Ако е неправилно зацепен ангренажа няма да върви колата.

Снощи е тествана само топла , днес ще се види как е и студена.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е неправилно зацепен ангренажа няма да върви колата. Снощи е тествана само топла , днес ще се види как е и студена.

 

Не е баш така. Иде реч за помпа дюза нали? Там зацепването е на две степени - грубо на зъб и финно, горе имаш отделна синхронизация на дюзите. При смяна на ремък задължително се проверява синхронизацията на дюзите!

 

Точно при твойте симптоми, незнам дали е възможно да е това. А и майстора би трябвало да го знае това. Но пък знам ли, друго не се сещам какво може да повлияе една смяна на ремък... Ако е синхронизация, силно вероятно е студена да се държи по-прилично, защото горивото е повече и позамазва проблема с лоша синхронизация.

 

Bega4kata да каже, дали може да се държи така колата от лоша синхронизация, аз просто гадая.

 

Аз не бих отишъл точно в Еуратек или Юнитрейд. Опита ми показва, че не са много удачен избор при тоя сорт проблеми. Търси майстор, който умело да борави с VAG-COM. За съжаление, не се наемам да ти препоръчам никой в София, защото не съм ги тествал, а Варна е далеч.

 

Много кофти така..... преди път. ](*,)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Помпа-дюза е двигателя.

Колата я купих от колега от форума. На предната страница в темата е обявата.

Не е зелената от еуратек.

 

След половин час отивам до Унитрейд. Дано да открият проблема..и дано да успея да запаля ...

Цяла нощ сънувах непалещи коли. Малко съм се притеснил нещо!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Едва ли е избягал с цял зъб, тогава нямаше да я подкараш въобще. По скоро е "финната" синхронизация на вала (дюзите).

 

Ами ако наистина е това, този твой майстор .... имай си едно на ум. Би трябвало да ги знае тия неща...Помпа дюза колите не са от вчера. Аз дето това не ми е работа, сам си смених ремъка и сам си направих синхронизацията, само с четене от интернет, а той с това хляба си вади и да не го направи като хората... това е рутинна операция.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хайде честито и със здраве да си я караш, колега.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.