Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-club-bulgariatraxxas

Автоматични дневни светлини


z3f1r40

Recommended Posts

Здравейте, имам едно питане. smile021 Става въпрос за моята Октавийка, която е с оригинален ксенон с кантари и там тем подобните му глупости.

Фаровете се пускат автоматично при даването на контакт, като с тях се пускат и габаритите отпред и отзад.

Въпросът ми е дали може да се направи да се пускат само фаровете без габарити евентуално и то чак след запалването (а не когато се даде на контакт)??

Другият ми въпрос е дали може пък да се направят дневни светлини дългите ??? Примерно на 10-20-30% незнам колко е стандартно като при по-новите Аудита и VW? Палиш колата и се пускат дългите като дневни светлини без нищо друго, като завъртиш на габарити се пускат само те и като дадеш на фарове работи всичко ???

Не че имам проблем със ксенона, но все си мисля че не е много здравословно да се пуска още със даването на контакт и като въртя стартера едва ли ще му е много хубаво :-k

И последно кой колега би могъл да помогне с VagCom-a евентуално ако става ??? Бургаската група май нямаме кабел, та някой колега от Варна smile049

 

Поздрави на всички :smt017

 

Пп. Нагледно за какво говоря, дори намерих снимка на Октавия...

post-5798-138453336098_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По първият ти въпрос, може да, има го описано подробно с картинки как става в темата за vag-com. По вторият ти въпрос, пак може да, но трябва да се монтира допълнителен модул.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами те така или иначе ( дори и през дългите да са ) ще се пускат още като дадеш на контакт. Един вид пак няма да е здравословно :D . Единствено , ако са на % ще товарят малко по-малко...От 2-3 г карам така на 30 % ( само че през късите) целогодишно. Светват веднага след даване на контакт .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да се направи да светват чак когато пуснеш ръчната, това за късите, а дългите с модула тръгват няколко секунди след като си запалил. Плюс това той не може да си направи късите на процент защото е с ксенон.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще се върнете май всички към първообраза-1U.Това е колата!!! Всичко ново е боклук! Не се ли убедихте вече?

 

Това мнение е за в подпис... Уникат... Rofl. smile091

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това с паленето само на предни светлини е малко тъпо ... веднъж в една гъста мъгла щяхме да се намажем няколко човека в едно Ауди със запалени фарове , но не и габарити отзад , но на човека му беше светло отпред , а задните да правят като вятъра .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това с паленето само на предни светлини е малко тъпо ... веднъж в една гъста мъгла щяхме да се намажем няколко човека в едно Ауди със запалени фарове , но не и габарити отзад , но на човека му беше светло отпред , а задните да правят като вятъра .

И не е само това! Да не говорим и за избор на нафта например. Особенно за моделите с пиезокристални дюзи. Аз например мойта мога да я карам и с прецедено изгоряло олио,обаче ако се сложи такова на 2,0TDI става пълна трагедия!

 

OFF: Не искам да обиждам никой с този мой пост!!! Обаче истината си е истина! Това не значи,че не трябва да си купуваме нови Октавии,но все пак трябва да имаме едно на ум,че колкото нещо е по усложнено толкова ядовете са по големи!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи главната ми цел е да не се палят с даването на контакт ксенона! Разбрах че може да се направи с вагком-а, сега ще търся кой да го направи...

Другото което разбрах е че за да имам дневни светлини през дългите ми трябва DRL модул, който се поставя допълнително. Какво ще препоръчате като марка и откъде да се сдобия с него ?? Трудно ли се монтира и ще трябва ли пак намеса с вагком? smile021

 

Това с паленето само на предни светлини е малко тъпо ... веднъж в една гъста мъгла щяхме да се намажем няколко човека в едно Ауди със запалени фарове , но не и габарити отзад , но на човека му беше светло отпред , а задните да правят като вятъра .

Аз не си пускам фаровете (не въртя копчето де,те винаги са пуснати) само в града! И то само за кратки разстояния и през деня! Така че затова искам така... smile056

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще се върнете май всички към първообраза-1U.Това е колата!!! Всичко ново е боклук! Не се ли убедихте вече?

 

Това мнение е за в подпис... Уникат... Rofl. smile091

 

Поздрави

 

Мен ако питаш, това мнение е за триене. Не защото не харесвам О1, напротив! Няма нищо общо с темата просто, ама нищо(също както и моето). Имам чувството, че новия Вуду се появи във форума. smile175 И, както написах в една друга тема, взе да ми омръзва да чета мнения "Старото е супер, новото е боклук!". Досадно е най-малкото. Толкоз ли е сложно да си караш колата и да й се кефиш, без да правиш "пернишки" заключения как по-добра от нея няма?! smile049 Поздрави! smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За дневни, може да си сложиш на % и крушките във фаровете за мъгла. Тази тема би ти била от полза. И аз бих ти препоръчал това.

За DRL модул аз съм с такъв, пали се след зададено време и то при положение, че напрежението ти е над 13.х V, при падане под това напрежение автоматично изключва и то с три изпищявания за предупреждение. Знам за случай, когато поради ниско напрежение доста се чака да светнат. Вариантите са два - единият от Пловдив, даже ги има в раздел реклама и другия SmartDRL. Него ще го намериш в гугъл. За SmartDRL има описания на монтажа и доста клипове в интеренет.

Сега, доста от DRL на % на дългите заслепяват. Аз си реших проблема с поставяне регулирането на височината на фаровете в положение 3, като обратна връзка беше похвалата от човек от форума, върл противник на такива предобряния заради заслепяването, че светят като фабрични. Като си запалиш от ключа габарите и нагоре, сами си изгасват. А височината, на къси сам виждаш и ги връгваш нагоре, после само не трябва да забравиш пак да ги свалиш, преди да изключиш късите.

За година вече, нито ми е изгаряла крушка, нито полицаи са ме спирали да ме питат какво е това. Даже на снимката в подписа се вижда, че лампата за дългите свети. При подаване на светлинен клоксон (дългите на 100% от лоста на мигачите) лампата светва много по-ярко, така че имам и индикация на таблото ;) Ако имаш други въпроси питай.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази тема я бях чел преди и оттогава ми се върти това за дългите точно от твоята снимка smile001

Не искам да активираме фаровете за мъгла като дневни с %%, защото да си нямам проблеми с полицаите.

Не ми се човърка много по инсталацията на колата нещо... Не че е проблем, но съм нещо предубеден с тези модули. На първо време ще потърся някой, който да спре пускането на ксенона още със даването на контакт, а за DRL-а ще си помисля още малко :-k

Благодаря на всички за инфото, ако има някой колега от Варна или Бургас с вагкомче и да му разбира да свирне, каквото струва ще го оправим smile021

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази тема я бях чел преди и оттогава ми се върти това за дългите точно от твоята снимка smile001

Не искам да активираме фаровете за мъгла като дневни с %%, защото да си нямам проблеми с полицаите.

Не ми се човърка много по инсталацията на колата нещо... Не че е проблем, но съм нещо предубеден с тези модули. На първо време ще потърся някой, който да спре пускането на ксенона още със даването на контакт, а за DRL-а ще си помисля още малко :-k

Благодаря на всички за инфото, ако има някой колега от Варна или Бургас с вагкомче и да му разбира да свирне, каквото струва ще го оправим smile021

Нали идва при мене скоро бе.Що не каза,сливи ли имаше в устата...

другия път :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази тема я бях чел преди и оттогава ми се върти това за дългите точно от твоята снимка smile001

Не искам да активираме фаровете за мъгла като дневни с %%, защото да си нямам проблеми с полицаите.

Не ми се човърка много по инсталацията на колата нещо... Не че е проблем, но съм нещо предубеден с тези модули. На първо време ще потърся някой, който да спре пускането на ксенона още със даването на контакт, а за DRL-а ще си помисля още малко :-k

Благодаря на всички за инфото, ако има някой колега от Варна или Бургас с вагкомче и да му разбира да свирне, каквото струва ще го оправим smile021

Нали идва при мене скоро бе.Що не каза,сливи ли имаше в устата...

другия път :)

Ами ти с тези твой кучета "пазачи" си ги наплашил.

Човек не смее гък да каже докато му правиш колата smile001

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не си пускам фаровете (не въртя копчето де,те винаги са пуснати) само в града! И то само за кратки разстояния и през деня! Така че затова искам така... smile056

Именно де в града стана това на бул.Владимир Вазов в София ... по - добре си сложи мощни диодни крушки на габаритите на всякъде и ги остави да си светят постоянно , така хем ще имаш много малка консумация , хем няма да ги мислиш , че ще изгорят или ще нагори фасонката.

Гога , хората си създават такова мнение за новите коли заради оназ алуминиева кутия под капака дето мисли за всичко и при най - дребния дефект ти се налага да викаш Пътна помощ ( ако си забелязал старите машини се возят на платформа само към Надин )

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сами идвах при теб, ама тогава въобще не ми беше до това, а и ти имаше работа и не исках да те занимавам с глупости. Ще мина пак някой ден да я погледнеш, пък може и нещо друго да измислим smile021

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.