Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Проблем кормилна рейка - чукане


druglyo

Recommended Posts

Здравейте на всички.

Имам следния проблем. Преди няколко дни когато паркирах колата пред офиса колеги ми направиха впечатление, че отляво отпред нещо ми тропало. Аз обаче не го чувах. Е да де, но до вчера, когато бавно маневрирах на една бензиностания и го чух отчетливо. Спрях и почнах да въртя волана на място около средното му положение, ту на лява ту надясно по малко. Чукането се беше усилило. Веднага отидох на майстор с идеята, че е каре. Е да де ма майстора вика рейка. Аз викам лошо. При майстора така пукаше все едно ще се разпрадне цялата предница, а като спрях пред нас беше доста по глухо. Разрових се по братските http://forum.skoda-club.ru/viewtopic.php?f=16&t=52362

Та пак симптомите - при спряло положение или при бавно каране (приемрно при маневри) около средното положение на волана когат завъртя на ляво или надясно се чува и усеща едно чукан, едно припукване. Когато позагрее колата като чели намалява и се чува само едно прискърцване някъде под волана. При по висока скорост т.е не при маневра такова чукане не се чува. Някой имал ли е подобен проблем защото братушките са изписали бая т.е. на много хора им се е случвало. Колата е Октавия 2008г., 2 литра, дизел DSG на 67000км. Лизингована е и не ми се ходи още в ЕТ, че ще ме одерът веднага. Ако някой е имал подобен проблен нека сподели опит. Рециклирането с монтажа и демонтажа ще ми излезне около 450 лв но пак са си пари, а и принципно трябва да я сервизирам по договор само в ЕТ.

Поздрави,

Драго

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всички рейки на О2 чукат по малко. След 2009 г. се монтират ново поколение рейки - със зъбен ремък.

Колегата esto си оправи неговата посредством затягането на 2-та болта с червените стрелки.

Твоята е такава като на картинката :

020994012.jpg?r=0

 

Само дето са трудно достъпни , иначе пълниш с грес и стягаш докато луфта изчезне .Десният е на лесно място, но левия е бая заврян...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега благодасрко за съвета. интересно ми е обаче защо се е получило това разхлабване нека го наречем и дали, ако натегна няма да се износи по-бързо рейката и после да бера повече ядове със възтановяването или да ми се наложи да копувам нова. Тъпото е че на братушките в официалните сервизи са им казвали, че е нормално това причукване и ако е така ще е тъпо да рискувам да я отварят че знам ли каква ще я свършат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

по принцип,там където натягате си има пружина...

няма смисъл

 

да има поружина,но тя се свива при натоварване и въпросната втулка блокира навътре , защото няма грес между нея и тялото на рейката и така се получава хлабината.аз моята я гресирах и регулирах хлабините и вече 60 000 нямам луфтове .процедурата е за около час час и половина.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ъъъъ, esto ме изпревари...Взе ми го от устата smile159

 

чакам да дойдеш от ФРГ да ми смажеш рейката !

нуждата при някои от смазване е съвсем друго нещо

вие казахте ,че трябва да се натяга smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте на всички и благодарско за съветите.

Сега да ви кажа до къде я докарах. Вчера закарах колата на друг сервиз. Пичовете я проверха и ми викат няма и нищо само един скъсан маншон. Аз за него знаех и се разбрахме днес да им я закарам да го сменят. Е да де но днес пак се чува тропането и имах късмет и пичовете да го чуят. Сега в момента я борят но да с е.а в главата забравих да им кажа за тея болтове и гресирането. Ще докладвам ква съм я свършил.

А и забравих, интересното е че освен тропането се чува и едно скърцане. :roll:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте на всички и благодарско за съветите.

Сега да ви кажа до къде я докарах. Вчера закарах колата на друг сервиз. Пичовете я проверха и ми викат няма и нищо само един скъсан маншон. Аз за него знаех и се разбрахме днес да им я закарам да го сменят. Е да де но днес пак се чува тропането и имах късмет и пичовете да го чуят. Сега в момента я борят но да с е.а в главата забравих да им кажа за тея болтове и гресирането. Ще докладвам ква съм я свършил.

А и забравих, интересното е че освен тропането се чува и едно скърцане. :roll:

 

Тропането е от тампоните и скърцането е от там . Рейката чука остро , като луфт в редуктор ...метал в метал.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

Мойта сага продължава. Рейката днес трябва да са я рециклирали и дай боже да ми я монтират. Кво стана обаче. Тия пичове дето установиха със сигурност проблема с рейката ми смениха първо скъсан маншон на карето мисля. Тогава казват отворили рейката каквото и да значии видяли че име некви зъби износени. Викам Ок може ли да изчакме малко с ремонта че нямам кинти сега. Те викат да. 3-4 дни след това започна при ускорение някъде около 50-60км/ч да се друса странично предницата след като минат на 70км/ч изчезва. Събрах пари и отива оня ден при тия майстори казвам им за новия пробел а те ми викат о КАРЕ. Викам добре нали го проверихте като сменяхте маншона, те дигат рамене. Въпросът ми е може ли те да са забравили да затегнат някой болт и от там да се е преебало карето. Щото ми бяха поръчали маншон оригинален ма нещо не бил станал та сложили някъв друг по-ефтин. То вече е късно щото разбрах че на своя глава са ми го рециклирали и него та ще се плаща няма начин. Знаете ли колко е ново каре поне да не ме изфинтират пак и колко е рецилкирането и ква е вероятността те да са го преебали по някъв начин.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е нема такива цени, ей сега реших да звънна в ЕТ да видя колко струва вътрешно каре и кормилна рейка. Цените са както следва

Вътрешно каре - 596лв

Рейка - 2572лв

smile048

А аз си мислех че карам ефтина(сравнително ефтина) за поддръжка кола.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Aбе Дръгльо , :)

 

Кво ти е на твоята рейка бре ? Ми то на всички нови коли им чукат рейките ! Не се хвърляй във филми . Има си луфт там , такава им е конструкцията . И нова да си купиш за 2 бона пак ще щрака на напречни разрези по асфалта . Гаранция !

Дори съм готов да се обзаложа , че на повечето колеги с О2 им тракат рейките , ама кой ли ги забелязва...

На запален мотор , на място пробвайте да въртите РЯЗКО наляво-надясно и ще чуете характерния луфт ! Дори на нови коли в салоните . Става дума до 2009 г , после стават друга модификация -с ремък ...ангренажен !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Димоне,

тракането премина в скърцане и то такова че когато маневрирам хората се обръщат да видят какво става. Може би избързах с рейката обаче по ме изнерви момента с карето. А най ме шашнаха цените в ЕТ. Баси, две карета и една кормилна рейка отива на 3700лв грубо егати предницата smile150

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата не е ли още гаранционна пък и казваш, че още е лизингова и по договор трябва да я сервизираш само в ЕТ? Защо се занимаваш с разни съмнителни сервизи?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Димоне,

тракането премина в скърцане и то такова че когато маневрирам хората се обръщат да видят какво става. Може би избързах с рейката обаче по ме изнерви момента с карето. А най ме шашнаха цените в ЕТ. Баси, две карета и една кормилна рейка отива на 3700лв грубо егати предницата smile150

 

Скърцането обикновено е характерно за гумени изделия . Чукането и тракането за метални.

Да не би да ти се е опирал някой преден диск в задната предпазна тенекия и затова да е скърцало ? Друго скърцащо нещо при маневри са опорите на амортизаторите- горе.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сагата приключи за сега срещу 580лв.

Рециклирана рейка - някви пласмасови smile011 втулки вътре имало и те били се прецакали.

Рециклирано каре - ръжда по някви като иглени лагери.

Сменени задни накладки влизат в горе споменатата цена.

Какво се промени на първо четене:

1) Тва ужасно скърцане го няма! Няма го и при угасен двигател и въртене на място на волана.

2) Имах един проблем с придърпване на колата при тръгване. Ходих да ми погледнат миналата седмица DSG-то и казаха че е Ок. Предположиха, че проблема е в компа не двигателя, правил кофти комуникация с този на скоростната. Та проблемът с придърпването като да го няма. Обясниха ми че заради карето имало луфт и за това според тех се получавало това придърпване при тръгване(разбира се това ми го обясниха пост фактум когато го забелязаха не че са го очаквали)

3) При спиране се чуваше едно туп от към двигателя сякаш нещо се намества. Сега не го чух.

Карал съм я съвсем малко и за това утре ще потвърдя дали наистина забелязаните промени са налице или не.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата не е ли още гаранционна пък и казваш, че още е лизингова и по договор трябва да я сервизираш само в ЕТ? Защо се занимаваш с разни съмнителни сервизи?

Основната причина е че нямам 3700лв свободни парички. Освен това малкото ми сблъсъци с ЕТ не оставиха добри впечателняи у мен. Един шум имам отпред в ляво и отзад в дясно. Когато дигна над 90км сфисти яко. От третия път ми оправиха сфистенето отзад а това отпред си е все така. През това време ми пребоядисаха цялостно колата заради градушка, т.е. трябва да са сваляли вратите и т.н., като тогава пак специално им обърнах внимание за шума и кво нищо. Имах проблем с климатроника, така и не разбрах какво е или поне не ми казаха, освен това, че може да е темп. датчик в купето ма него нямало как да проверят дали работи. Казха ми че накладките са ми за смяна, после се поправиха, че като дойде време ще ми светне дадтчик а то май май се оказа че намам датчик. И не на последно място всички проблеми заявявам устно и после нямам докумен да докажа че съм искал да ми отсранят това или онова.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Баси филма и некадърниците!Тази кола е прекалено нова и на прекалено малко километри за да има каквито и да било износвания в рейката или където и да е.Трябва ти свободно време и комисията за защита на потребителите и фактурите от последните ремонти,както и сервизната книжка.Един мейл до централата на Шкода с копие до Еуратек с описание на проблемите и копие от фактурите и сервизната книжка.За тежест може и адвокат.

Аз имах подобни проблеми с оторизирания сервиз в Русе,много отдавна,когато Фелицията беше още малка :).При мен помогна само мейла.Получих отговор да отида в удобно за мен време и за 1 ден ми отстраниха проблема безплатно.Не си оставяй магарето в калта ами ги тормози до дупка!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След като е 2008 не би следавало да е още в гаранция. Поради това и човека не ходи в ЕТ ...Понеже там е по-дебело...Нормално .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе пич,научи се къде се слага ''в''вместо''ф''.....еФтино,сФистене....... smile175

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе пич,научи се къде се слага ''в''вместо''ф''.....еФтино,сФистене....... smile175

Не е по темата, но си абсолютно праФ. Нямам оправдание за тази грешка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Баси филма и некадърниците!Тази кола е прекалено нова и на прекалено малко километри за да има каквито и да било износвания в рейката или където и да е.Трябва ти свободно време и комисията за защита на потребителите и фактурите от последните ремонти,както и сервизната книжка.Един мейл до централата на Шкода с копие до Еуратек с описание на проблемите и копие от фактурите и сервизната книжка.За тежест може и адвокат.

Аз имах подобни проблеми с оторизирания сервиз в Русе,много отдавна,когато Фелицията беше още малка :).При мен помогна само мейла.Получих отговор да отида в удобно за мен време и за 1 ден ми отстраниха проблема безплатно.Не си оставяй магарето в калта ами ги тормози до дупка!

М да много обичам да се вкарвам в такива филми, но за съжаление колата я ползвам всеки ден и си перкам по 170км. София-Ботевград-София и нямаше как да се случи. Последният път, когато се разправях с юристите на ЕТ беше за каското. Предоговорили за тази година нулева амортизация за колата ми и като сложиш и 2% данък дето ни сложи Тиквата и Дянков та се наложи тази година повече парички да платя за остарялата ми с една година кола. Не ми дадоха обаче официален (за малко в бързината да напиша офицялен, а трябва да се внимава) документ, защото не съм страна по договора и т.н. та не можах да сезирам комисията за защита на потребителя, а и пусто време.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе пич,научи се къде се слага ''в''вместо''ф''.....еФтино,сФистене....... smile175

Не е по темата, но си абсолютно праФ. Нямам оправдание за тази грешка.

smile159

А по въпроса за свистенето. По принцип в Октавията си е доста ветровито при скорост над 100 и си е доста шумна.

Виж си огледай уплътненията по стъклата отвън и ако трябва слагай силикон.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.