Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-club-bulgariatraxxas

ЧАКАМ Я !!!


iamphand

Recommended Posts

Успях (малко трудно) да продам Румстъра и вече Я поръчах.

Октавия Елеганс 2,0 TDI-CR 140 к.с. 6М, ДПФ с пакет Селекшън и удължена гаранция 5 години. s_flag

Ще я докарат от София най-рано в края на тази седмица, по-вероятно е другата.

Нямам търпение. Някакви съвети? Не съм имал дизелов автомобил, а съм карал такъв само инцидентно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Айде сега, чак пък проблеми, не го плашете човека.... :-k По-скоро като му светне лампата за филтъра, да я изкарва за по 70-80 км на магистрала, с по-висока скорост, за да изчисти(изгори) саждите.

 

Инак - честито и със здраве да си я караш! smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Айде сега, чак пък проблеми, не го плашете човека.... :-k По-скоро като му светне лампата за филтъра, да я изкарва за по 70-80 км на магистрала, с по-висока скорост, за да изчисти(изгори) саждите.

 

Инак - честито и със здраве да си я караш! smile027

 

Абе направо точната дума е проблеми докато не го разкара...няма да му се размине изобщо :) Иначе честито. Със сигурност страхотен автомобил.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако караш много градско, на къси разстояния и кротичко, приготви се за проблеми с DPF филтъра.

Това от собствен опит ли го казваш или от разкази на очевидци? :-k

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако караш много градско, на къси разстояния и кротичко, приготви се за проблеми с DPF филтъра.

Това от собствен опит ли го казваш или от разкази на очевидци? :-k

 

Нямам DPF на мойта кола ако това имаш предвид. Но съм очевидец :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега честито!!! Да си я караш със здраве. А за DPF не се притеснявай, той като се запуши, колата сама си го отпушва. Много безаварийни км. s_flag

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Досега за 13 хил.км. не ми е светнала лампата за ДПФ-а,само един път се изфорсира за секунда,колкото да изгори саждите и това беше!

Иначе, тогава да си купуваме коли само на старо ли,щото нямат ДПФ? ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бре, този филтър много спорна работа излезе. Аз много не разбирам, ама вярвам на инженерите от Волфсбург и Млада Болеслав. Забелязвам, освен това, че критиците на ДПФ-а са все колеги на помпа-дюза или на бензин. :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бре, този филтър много спорна работа излезе. Аз много не разбирам, ама вярвам на инженерите от Волфсбург и Млада Болеслав. Забелязвам, освен това, че критиците на ДПФ-а са все колеги на помпа-дюза или на бензин. :lol:

Сам се чисти и за момент вдига разхода, но определено не го смятам за проблем. Доколкото знам е пречка при тунинга, но там е bega4kata :smt017

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нищо спорно няма. Просто всеки го гледа от собствената си камбанария.

 

Повтарям се - проблем е ако караш само градско, кротко и на къси разстояния.

 

Кое му е спорното - ако караш така - отделяш много сажди - запушва се. Ако не отговаряш на горните условия - нямаш проблем.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кое му е спорното - ако караш така - отделяш много сажди - запушва се.

 

И като се запуши, се прочиства сам... Продължавам да не разбирам каква е драмата тук. smile049 За добро или лошо вече няма да има дизели без филтър за сажди. Дайте наистина, както написа Ники, всички да си купуват второупотребни дизели. smile175

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оф омръзна ми да обяснявам. При определени режими на каране, така се заталачва, че постепенно самопочистването почва да не помага. В един момент нямаш избор и отиваш в сервиза.... Случва се основно на служебни автомобили дето висят по цял ден из Софийските задръствания и ги карат жени или пенсионери. Лошата нафта също си казва думата. Има ли сажди - има проблем.

 

Дали е мит или не, преценете сами по факта, че ампутацията на DPF е рутинна практика по нашите ширини. След като един дизел може да заталачи със сажди входящия си колектор (който е с отвор 50мм!!!) вие си правете извода какво му пречи да заталачи филтъра. Колата се самопочиства... до едно време.

 

Колегата едва ли ще има подобен проблем, ако си кара колата нормално. Просто пита какви проблеми може да очаква и аз му казах, че ако кара колата по определен начин ще бере ядове.

 

Аз казвам с какво съм се сблъсквал .Това е. Който иска да вярва, който иска да е съгласен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оф омръзна ми да обяснявам. При определени режими на каране, така се осира, че постепенно самопочистването почва да не помага. В един момент нямаш избор и отиваш в сервиза.... Случва се основно на служебни автомобили дето висят по цял ден из Софийските задръствания и ги карат жени. Лошата нафта също си казва думата.

 

Дали е мит или не, преценете сами по факта, че ампутацията на DPF е рутинна практика по нашите ширини.

 

Колегата едва ли ще има подобен проблем, ако си кара колата нормално. Просто пита какви проблеми може да очаква и аз му казах, че ако кара колата по определен начин ще бере ядове. Кое толкоз не е ясно, не знам.

 

Всичко е ясно, благодаря за мненията и коментарите. smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Спокойно и с удоволствие си чакай колата :D

дпф-а не го мисли,няма проблеми с него.Когато имаше избор преди време...да коментираме,но сега-какво да не си купуваме нови коли ли smile091

ха честито и да пуснеш снимки

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито и със здраве!

 

...само да вмъкна нещо интересно.Купиха ни служебни ОПЕЛ КОРСА 1.3D точно с такъв филтър и на третият ден започнаха проблемите. Светнаха на всички коли лампите за самопочистване ама кой разбрал кой неразбрал, някой чакал друг си карал и на едната КОРСА и смениха маслото на първата седмица още.

После обърнаха внимания на колегите с тези КОРСИ да не гасят двигателя, ако светне лампаа за самопочистване и един колега я почакал така 7 часа на вилата си.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оф омръзна ми да обяснявам. При определени режими на каране, така се заталачва, че постепенно самопочистването почва да не помага. В един момент нямаш избор и отиваш в сервиза.... Случва се основно на служебни автомобили дето висят по цял ден из Софийските задръствания и ги карат жени или пенсионери. Лошата нафта също си казва думата. Има ли сажди - има проблем.

 

Дали е мит или не, преценете сами по факта, че ампутацията на DPF е рутинна практика по нашите ширини. След като един дизел може да заталачи със сажди входящия си колектор (който е с отвор 50мм!!!) вие си правете извода какво му пречи да заталачи филтъра. Колата се самопочиства... до едно време.

 

Колегата едва ли ще има подобен проблем, ако си кара колата нормално. Просто пита какви проблеми може да очаква и аз му казах, че ако кара колата по определен начин ще бере ядове.

 

Аз казвам с какво съм се сблъсквал .Това е. Който иска да вярва, който иска да е съгласен.

 

Само да ти споделя моя опит DPF-те. Имам 2 дезела (засъжаление все още чакам момента и за шкодовия) единия на TDI мотор, другия е на HDI мотор и двете коли се карат основно (90%) градаско и спокойно, двете коли са на около 50 хил. км. и до сеге на една за 4, а на другата за 2 години веднъж не е светвала лампата за самопочистване на филтъра. Така, че не шашкай излишно човека.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито и със здраве!

 

...само да вмъкна нещо интересно.Купиха ни служебни ОПЕЛ КОРСА 1.3D точно с такъв филтър и на третият ден започнаха проблемите. Светнаха на всички коли лампите за самопочистване ама кой разбрал кой неразбрал, някой чакал друг си карал и на едната КОРСА и смениха маслото на първата седмица още.

После обърнаха внимания на колегите с тези КОРСИ да не гасят двигателя, ако светне лампаа за самопочистване и един колега я почакал така 7 часа на вилата си.

 

Няма що за екология. smile175 Или пък карай 70-80 км по магистралата на високи обороти. Ще ме баннат, ако изкажа точните думи за съвременните технологични решения.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито и много безавариини!!!

5 години само ще въртиш геврека и няма да го мислиш тоя филтър, после вече го мисли. Наслаждавай се автомобила и това е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ПРИСТИГНА !

Сутринта се обадиха от ЕТ. Направих гражданската и отидох да я разгледам. Заради дъжда я бяха прибрали в сервиза и не беше удобно да стоя дълго и да й се радвам. Утре сутринта ще тичам в КАТ да я регистрирам. Тогава ще кача и някоя друга снимка. Ако има начин, ще отида да спя в нея.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

smile159 Честито, безкрайно много безаварийни километри, чакаме снимки.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

post-2822-138453337341_thumb.jpgЕто я. С телефона - толкова. КАТ ми скъсаха нервите днес, защото имаха някаква профилактика и от 9 до 12,30 не работиха, но все пак успях да я регистрирам и сме готови за подвизи.

post-2822-138453337372_thumb.jpg

post-2822-138453337374_thumb.jpg

post-2822-138453337382_thumb.jpg

post-2822-138453337398_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито колега, сипвай хубава нафта само - Shell VPower Diesel или Omv MaxxMotion/Alpine Diesel и си карай с кеф.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.